Aimee
Jestli tu omluvu myslíš vážně, polib mě. To si ze mě dělá srandu? To nemůže myslet vážně...Proč mě chce líbat, když mu jde stejně jen o sex?
,,Samozřejmě, že tu omluvu myslím vážně. Ale nemusím ti nic dokazovat. Líbat tě nebudu, na to zapomeň."
,,Beru to tak, že tu omluvu vážně nemyslíš." On mě snad chce provokovat?
,,Fajn. Mně je to jedno, mysli si co jen chceš."
Otevře pusu, že něco řekne, ale vyruší ho zapípání jeho mobilu.
,,Kluci dorazili. Pojď." chytne mě za ruku.
,,Kluci?"
,,Kluci z kapely."
,,Ehmm... Nejdříve by jsme se měli obout." upozorním ho, když už otevírá dveře.
,,Jo, aha." plácne se rukou do čela. Pustí moji ruku a jde si obout bílé botasky. Já si z kufru vytáhnu bílé balerínky.Shawn mi dole v hale představí všechny tři členy kapely. Bubeníka Mikea. Baskytaristu Davea a kytaristu Zubina.
,,A tohle je moje přítelkyně Aimee." představí mě Shawn.
,,No nekecej! Myslel jsem, že to jsou jen drby." ozve se Dave.
,,Já ti říkal, že má holku. Dlužíš mi dvacku." zazubí se Zubin na Davea.
,,Achjo." Dave vytáhne z peněženky dvacku a vtiskne jí do ruky výherce. Kdyby tak věděli, že jsem falešná přítelkyně...
,,Tak my padáme na pokoj. Jsme utahaní z letadla. V kolik je zkouška?" promluví Mike.
,,Zkouška bude až zítra. Tak si odpočiňte. Pak zajdem někam na pivo." Shawn se s klukama obejme a odcházíme zpátky do pokoje.
,,Támhle je Jake. Čas na můj polibek." zašeptá mi Shawn do ucha, když jsme vyšli schody do našeho patra. Než stihnu cokoliv namítnout, přitlačí mě ke zdi a přitiskne rty na moje. Nemůžu ho od sebe odstrčit. Jake by to viděl a začal by nás podezdřívat. Shawnův jazyk si žádá vstup do mých úst. Potlačím chuť ho nakopnout a rozevřu rty. Jeho jazyk mi vpadne do pusy a vyhledá ten můj. Nesnáším ten pocit, že se mi to líbí. Ale přesto myšlenky odsunu stranou a užívám si otírání našich jazyků. Taky si užívám otírání jeho těla o mé. Cítím v podbříšku jeho vzrušení. Taky cítím jak mi ztuhly bradavky. Proč jsem ho nepolíbila už predtím, když je to tak skvělý pocit? Zajedu mu rukou do vlasů a užívám si jejich hebkost. Shawnova ruka mi zajede pod sukni. Hladí mě po stehnu. Druhou rukou mi stiskne bok.
,,Nemůžete si to nechat na pokoj?" slyším někoho mluvit. Ale slyším to jakoby z hodně velké dálky, tak tomu nevěnuju pozornost.
Shawnovo mužství se otře o můj střed a já zalapám po dechu.
,,Ehm, to už by asi stačilo." někdo si odkašle a Shawn se ode mě odtáhne. Otevřu oči a zrychleně dýchám. Podívám se na Shawna, který dýchá stejně rychle jako já a tváře má červené. Kousek od Shawna zahlédnu Jakea. Nemůžu uvěřit, že nás viděl se muchlovat. Zahanbeně si upravím sukni.
,,To se nemůžete muchlovat v pokoji?" ozve se Jake.
,,Když ona je tak neodolatelná." uculí se na mě Shawn.
,,Omlouvám se." řeknu Jakeovi, odrazím se ode zdi a jdu do pokoje. Jenže před dveřmi mi dojde, že Shawn zamykal a klíč si dal do kapsy od kalhot, takže se nedostanu do pokoje. Otočím se a vidím Shawna jak se stále na začátku chodby baví s Jakem. Neslyším, co říkají. Jsou moc daleko. Opřu se o zeď vedle dveří a čekám na Shawna.
,,Chceš si to zopakovat?" zeptá se mě Shawn, když konečně příjde. Mlsně si olízne rty a sjede moje tělo pohledem.
,,Ne, díky." poodstoupím ode zdi.
,,Proč ne? Líbilo se ti to." přidrzle se na mě usmívá.
,,Tak to ani náhodou. Nelíbilo se mi to ani trochu." lžu. Nechci, aby věděl jak moc se mi to líbilo..
,,Nechápu proč zapíráš. Tvoje tělo mi dávalo jasný signály, že se mu to líbilo." mrkne na mě a konečně odemkne dveře.
,,Dáma první." prohlásí a ustoupí stranou, abych mohla vejít do pokoje. Zajdu si do koupelny na záchod, vykonám potřebu a zrovna se ozve můj hladový žaludek. Měla jsem k snídani jen malou tyčinku a to už je pár hodin. Vrátím se do pokoje, kde Shawn s někým telefonuje.
,,Ok, takže za hodinu a půl. Budu tam. Zatím." ukončí hovor.
,,Máš hlad? Já umírám hlady." ozve se Shawn, když z tašky vytahuju proteinovou tyčinku.
,,Jo, mám hlad." vrátím tyčinku zpátky do tašky.
,,Tak pojď, půjdeme se dolů najíst. Je tam restaurace."
,,Jen se převlíknu." vezmu si z kufru květované šaty na ramínka a v koupelně se převléknu.
,,Zatraceně." vypadne ze Shawna, jak se vrátím zpátky.
,,Co? Někde něco mám?" přeběhnu k zrcadlu, které je na skříni.
,,Ne. Jen... Vypadáš perfektně."
,,Ehm... Díky." nervózně se pousměju. Nejsem zvyklá na lichotky. Vezmu si z kufru černé sandálky na podpatku a vklouznu do nich. Pak uvolním vlasy z culíku a učešu je.
,,Kdyby jsi nepopírala tu přitažlivost mezi námi, už bych tě ohýbal přes postel." prohodí Shawn.
,,Neohýbal. Mám svoje dny, copak jsi zapomněl?" sladce se usměju a projdu kolem něho na chodbu.
,,Díky bohu, že jednou musí skončit. Pak už se nebudeš mít na co vymlouvat." prohlásí, jak zamyká dveře. Nic na to neřeknu, nemám co. Má pravdu, za pár dní se už nebudu moct na něco vymlouvat...
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?