27. Kapitola

2.9K 239 58
                                    

Aimee
,,Nechte toho!" křičím. Je to ovšem k ničemu. Můj bývalý klient Bruno leží na zádech, Shawn je na něm a mlátí ho pěstí do obličeje. Chci je od sebe odtrhnout, ale bojím se, že by mě jeden z nich mohl nechtěně udeřit. Projdu kolem nich a běžím k vedlejšímu pokoji.
,,Jakeu!!!" křičím a buším pěstmi na dveře.
,,Co se děje, holka?" otevře mi jen v ručníku kolem pasu.
,,Shawn se s někým mlátí!" ukážu rukou do chodby.
,,Cože? Mě z něho jebne... Dej mi pár sekund, obleču se." zmizí v pokoji a asi do půl minuty vyběhne ven. Teď je v nevýhodě Shawn. Bruno na něm obkročmo sedí a mlátí ho do obličeje. Jake vezme Bruna kolem pasu a vytáhne ho do stoje.
,,Ještě jsem s tím parchantem neskončil! Pusť mě na něho!" vříská Bruno a chce se z Jakeova sevření vykroutit, ale Jake ho drží dost pevně.
,,Uklidni se!" okřikne ho Jake.
,,Jedinej parchant jsi tu ty!" Shawn se zvedne na nohy a chce Bruna praštit, ale chytnu jeho ruku zavčasu.
,,To už stačilo." prohlásím a táhnu Shawna pryč.
,,Vyprovoď ho." řeknu ještě Jakeovi, než se Shawnem zmizím v  pokoji.
,,Pitomec!" zakřičí Shawn, když pustím jeho ruku. Rozmáchne se a udeří pěstí do zdi.
,,Kurva!" zakřičí a třepe s rukou, jako kdyby mohl vytřepat tu bolest. Vyplašeně od něho ustoupím a jdu do koupelny. Někde tu musí být lékárnička.
,,Bingo." zamumlám si sama pro sebe, když najdu lékárničku ve skříňce pod umývadlem. Vracím se s ní do pokoje a doufám, že se Shawn stihnul uklidnit. Moc klidně bohužel nevypadá. Přechází po místnosti sem a tam.
,,Kdo byl ten magor?" zeptá se a projede si prsty rozcuchané vlasy.
,,Sedni si. Ošetřím ti ty rány." ukážu rukou na postel.
,,Ale.."
,,Sedni si!" poručím mu. Něco si zabručí, ale poslechne mě. Otevřu lékárničku, vezmu dezinfekci a nakapu ji na vatový tampónek. Vezmu Shawnovu ruku a přiložím vatu na zkrvavené klouby. Shawn sykne bolestí, ale ani se nepohne. Hezky vydrží celé čištění. Pak prohlídnu jeho obličej. Pod okem a na tváři má jen menší monokl.
,,Obličej máš skoro v pořádku." usměju se a jdu vyhodit vatu. Shawn naštěstí z bitky vyváznul v pořádku, Bruno už takové štěstí neměl. Shawn mu to pěkně nandal. Brunův obličej byl celý od krve.
,,Povíš mi už konečně, kdo to byl? Koho jsem zmlátil?" ptá se Shawn, když jsem schovala lékarníčku na své místo a vrátila se zpátky za ním. Pořád ještě sedí na posteli.
,,Jmenuje se Bruno. Je to můj bývalý klient. Byla jsem s ním několikrát. Vždycky mě bral na rande. Chtěl, abych byla jeho přítelkyně. Ale já být nechtěla. Nebere slovo ne jako odpověď a všude mě pronásleduje. Nevím, co s ním mám dělat." povzdechnu si a sednu si vedle Shawna.
,,Jak zjistil, že jsi tady?"
,,Viděl fotky v novinách. A zná moje jméno. Recepční mu musela říct číslo pokoje."
,,Řekla jsi mu svoje jméno? Proč?"
,,Opil mě. Normálně v práci nepiju, ale jak jsem už říkala, nebere ne jako odpověď. Když jsem opilá, tak si nedávám pozor na pusu. Vykecám všechno." přiznám.
,,Hmm, to si musím pamatovat." hravě do mě sťouchne bokem. Jsem ráda, že se konečně uklidnil. Ozve se zaklepání a ve dveřích se objeví Jake.
,,Ten týpek je pryč. Trochu vyhrožoval, že se vrátí, tak jsem ho nahlásil hotelové ochrance."
,,Děkuju." usměju se.
,,Mám se vůbec ptát o co šlo?"
,,Ani ne." odpoví Shawn a vstane z postele.
,,Poletíme domů už dnes. Nelíbí se mi, že ten kluk tu někde pobíhá." řekne Shawn. Jake přikývne a Shawn na mobilu zarezervuje letenky.
**********
,,Shawne!!!" letištní halou se ozve jekot.
,,Hned jsem zpátky." oznámí Shawn a jde s úsměvem na rtech k páru holek. Nechápu, jak na to může mít energii. Je skoro půlnoc a my už tu přes hodinu čekáme na letadlo. Vstanu a ze zívnutím se protáhnu. Ty židle jsou děsně nepohodlný. Podívám se směrem, kde je Shawn s fanynkami. S velkým úsměvem na tváři se s nimi fotí. Zajímalo by mě, jestli ten úsměv je upřímný. Jedna z holek na mě ukáže. Shawn něco řekne a usměje se na mě. To by mě taky zajímalo, bylo to upřímné nebo jenom show pro fanynky? Shawn se ještě se všemi obejme a vrací se zpátky za mnou a Jakem. Kluci z kapely s námi nepoletí, chtějí ještě v NY zůstat.
Shawn si sedne vedle mě, proplete si se mnou prsty a vtiskne mi pusu na rty. Vím, že je to představení pro lidi kolem. Pochybuju, že by v soukromí Shawnovi stačila jen malá pusa.
Sedíme tam už další půl hodinu. Shawn stále drží moji ruku. Moc lidí už na letišti není, ale stále se najde někdo, kdo na nás míří mobilním telefonem.
,,Má to jednu výhodu, randit se slavným." ozve se za mými zády. Trhnutím se otočím. Bruno.
,,Každou chvíli vím, kde jsi." úchylně se usmívá. Vypadá strašně. Oko má napuchlé, několik modřin na obličeji a ret úplně roztržený.
,,Tobě nestačilo, jak jsem tě zmlátil? Přišel sis pro přídavek?!" zavrčí Shawn a vstane ze židle.
,,Nebudu se tu s tebou prát. Přišel jsem si pro svoji holku." Bruno mě popadne za ruku a vytáhne do stoje.
,,Pusť ji." zasyčí Shawn. Pokouším se Brunovi vytrhnout, ale bez úspěchu. Má moc pevný stisk.
,,Bolí to, nech mě." drží mě tak pevně, že cítím jak drtí mé klouby. Jake k nám vystartuje, ale kousek od nás se zastaví. Tvaří se vyděšeně. Proč se zastavil?
,,Ani se nehni." procedí Bruno zkrze zuby. Jeho ruka mě chytí kolem krku a uvidím pistoli. Drží ji druhou rukou před námi.
,,Odcházíme." zamumlá a táhne mě k východu.

Tak tu máme drama :D Původně jsem chtěla, aby tato kniha byla skoro samej sex (😂), ale chci sem dát i nějaké to drama, aby jste si na ten sex jen tak nezvykli :D

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat