Shawn
,,Co se stalo? No tak, řekni mi pravdu. Něco se stalo a já chci vědět co." pokouším se z Aimee dostat, co se mohlo stát. Vůbec nevěřím tomu, že by dobrovolně chtěla být s Brunem.
,,Nic... Jen... Prostě chci být s Brunem." hlas se jí třese, když to říká, a očima těká po místnosti.
,,Vůbec ti to nevěřím, Aimee. Máme přece smlouvu a ještě včera večer jsme byli v pohodě, a najednou druhý den je všechno jinak? Proboha, ten chlap se tě pokusil znásilnit!" Mám chuť se na Bruna znova vrhnout, ale on pořád nehnutě leží na podlaze.
,,Odejdi, Shawne. Odejdi než se probere." Aimee mě chytne za ruku a chce mě odtáhnout ke dveřím, ale já se nenechám.
,,Já tě s ním nenechám samotnou. A navíc neodejdu, dokud mi neřekneš, co se tady sakra děje."
,,Já... Nemůžu." hlesne.
,,Čím ti vyhrožuje? Řekni mi, co na tebe má?!" vykřiknu. Jsem zlostí bez sebe. Ten parchant na Aimee určitě něco má.
,,Prosím, Shawne, odejdi. Poslechni mě a odejdi." začne do mě strkat se slzami v očích.
,,No tak, uklidni se." obejmu jí kolem pasu. Celá se třese a vzlyká.
,,Shhht." snažím se jí uklidnit. Pohladím ji po vlasech a políbím na čelo. Po chvilce cítím, jak se její tělo uvolňuje.
,,Ty grázle." ozve se šepot. Leknutím sebou trhnu. Bruno se probral.
,,Běž do ložnice a zamkni se tam!" nařídím Aimee.
,,Shawne, ale.." chce začít protestovat.
,,Běž!" popostrčím ji. Bruno se začne zvedat ze země, ale moc mu to nejde. Doufám, že jsem mu zlámal všechny kosti v těle.
,,Kam jdeš, ty jedna děvko?!" zakřičí Bruno, když Aimee kolem něho proběhne.
,,Takhle s ní mluvit nebudeš!" chytnu ho za límec košile a zvednu jeho pomlácené tělo z podlahy.
,,A teď mi laskavě řekneš, čím Aimee vyhrožuješ!" seberu všechnu sílu a zvednu ho do vzduchu. Nohy mu visí pár centimetrů nad podlahou.
,,Budu tě žalovat!!" křičí.
,,A já tě budu žalovat za únos, a Aimee za pokus o znásilnění!"
,,Nejsou důkazy."
,,Ne? Vsadím se, že moje fanynky mají natočeno, jak jsi na mě mířil pistolí a Aimee unesl. Oni si totiž natáčí všechno!" objasním mu.
,,Kecy."
,,Mluv konečně! Co na Aimee máš?" zatřesu s ním. Mám pořádnou chuť mu ten obličej zmalovat ještě víc, ale to už bych ho asi zabil. Takovej psychopat mi nestojí za to, abych skončil ve vězení. Pustím ho, ale neodpustím si, abych s ním trochu nepraštil o zeď.
,,Nahlásím to na polici." začne vytahovat z kapsy od kalhot mobil. Ve vteřině mu ho seberu a třísknu s ním o zeď.
,,Tohle ti neprojde, Mendesi!" zakřičí a utíká ke dveřím.
,,Tobě to neprojde!" křiknu za ním. Nechám ho utéct. Ten mi jen tak nic neřekne, to bych z něj musel vymlátit duši.
,,Už je pryč, můžeš otevřít." zaklepu na dveře od ložnice. Ozve se cvaknutí a dveře se otevřou. Aimee však ven nevýjde.
,,Jsi v pořádku?" vejdu dovnitř.
,,Ne." popotáhne.
,,No tak, všechno bude v pořádku." silně jí obejmu.
,,Nebude. On tě zase unese." brečí mi do košile.
,,Já to věděl. Tahle to dál nejde. Podám na něho trestní oznámení a ty by jsi měla taky."
,,Ne." odtáhne se ode mě.
,,Co musí ten chlap ještě udělat, aby jsi konečně pochopila, že patří za mříže? To chceš, aby mě znova unesl a tentokrát mě i zabil?!" zvýším hlas. Jsem zase pěkně vytočenej. Proč nechce, aby ten blázen šel do vězení?
,,Ne... Nechci, aby se ti něco stalo... " podívá se na mě ubrečenýma očima.
,,Tak potom? Proč nechceš podat to trestní oznámení?"
,,Bude trvat než ho zavřou a kdo ví jestli... A on se mezitím bude mstít.. Lepší bude, když budu s ním. Tak budeš v bezpečí."
,,Tak na to honem rychle zapomeň. Najmu ještě další dva bodygárdy. Najmu jich klidně stovky, ale ty s ním nebudeš. Je to nebezpečnej psychopat!"
,,Já jen chci, aby se ti nic nestalo..."
,,Nic se mi nestane. Vše bude v pořadku. Budeme v bezpečí." pokouším se ujistit jí i sebe.
,,Slibuješ?"
,,Slibuju." přikývnu a přitáhnu si jí do náruče.
,,Nikdy mě nesmíš opustit, Aimee." zašeptám do jejích vlasů. S překvapením v očích se na mě podívá.
,,Kdybych byl takhle v nebezpečí kvůli jiné holce, okamžitě bych se s ní rozešel. Ale ty mi za to nebezpečí stojíš. S tebou se cítím úplný, nic mi nechybí." pohladím ji po tváři.
,,Kdo by řekl, že děvkař Shawn bude takovej romantik." dobírá si mě.
,,Už nejsem děvkař. Díky tobě jím už nejsem."
,,To jsem ráda." pousměje se a utře si slzy. Nic na to neodpovím, už nechci mluvit. Můj pohled zamíří na její červené rty.
,,Měla jsem o tebe strach." zašeptá. Jsem rád, že měla strach a taky, že nechce, aby se mi něco stalo. Znamená to, že mě má ráda. Srdce mi z toho zjištění poskočí radostí. Zavřu oči a přitisknu rty na její. Okamžitě mnou projede slastný pocit. Má tak úžasně měkké a sladké rty. Nikdy se jich nenabažím.
,,Co kdyby jsme se přesunuli do postele?" zamumlám ji do rtů.
,,Hmm." začne couvat k posteli.Tak že by po trochu delší době si konečně užili? 😂
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?