21. Kapitola

3.2K 241 37
                                    

Aimee
,,Jsi v pohodě? Už jsi tam nějak dlouho." ozve se Shawn z druhé strany dveří a následně zaklepe. Jsem v koupelně a nervózně přecházím po dlažbě. Jak s ním mám mluvit potom, co se v noci stalo? Zjistil, že jsem lhala. Bude mi to předhazovat? Možná byl tak opilej, že si dnes nic nepamatuje. Nechápu, proč tak ztrácím nád sebou kontrolu, když se mě dotýká, nebo, když mě líbá.
,,Jo, jen... Za minutku jsem venku." odpovím a stoupnu si před zrcadlo. Vypadám strašně. Vlasy mám celé rozcuchané a obličej červený. Vezmu do ruky hřeben, který leží na umývadle a vlasy si učešu. S obličejem toho moc nezmůžu, když mám make up ve vedlejší místnosti, tak si ho jen opláchnu vlažnou vodou. Pořád mám na sobě pyžamo, když vejdu do pokoje. Chci se převléct, ale ucítím ve vzduchu kávu. Vůně kávy je silnější, než potřeba se převléknout, tak si sednu ke stolu a naliju si tmavě hnědou dobrotu do hrníčku. Shawn sedí naproti mě a pozoruje mě, jak srkám horkou tekutinu.
,,Hmm." mlsně si olíznu rty. Miluju kávu po ránu a tahle je obvzlášť dobrá.
,,Už na tebe můžu mluvit?" zeptá se Shawn a tím mi připomene, jak jsem na něho byla po probuzení nevrlá.
,,Nesnáším, když na mě někdo promluví ještě dřív, než se mi do žil dostane kofein." vysvětlím.
,,Rozumím." přikývne a napije se ze svého hrnku.
,,Umírám hlady." ozve se Shawn, jak položí hrnek na stůl. Doslova se vrhne na toast s marmeládou. Do pár vteřin ho má v žaludku a už si bere do ruky další. Rozhlédnu se po stole. Jsou tu jenom ty toasty a konvice s kávou. Sakra. Já nic takovýho nejím. Teda, miluju toasty, ale nemůžu je jíst. Držím dietu. Nepotřebuju mít ještě tlustější stehna než mám teď...
,,Děje se něco?" vytrhne mě z myšlenek Shawnův hlas.
,,Nic se neděje." falešně se pousměju. Uvažuju nad tím, že se vymluvím, že nemám hlad, ale jak na schvál mi hodně hlasitě zakručí v žaludku.
,,Tak už se najez." ozve se Shawn.
Tak jo, prostě si dám dnes cheat meal. Obvykle ho mám v neděli a dnes je pátek, ale co jiného mi zbývá...
Zakousnu se do křupavého pečiva s jahodovou marmeládou. Málem vzdychnu blahem. Chutná to přímo božsky. Sním tři toasty a zapiju je zbytkem vlažné kávy. V žaludku mám jako v pokojíčku.
,,Ohledně včerejší noci..." ozve se Shawn, když jsem mu pomohla naskládat špinavé nádobí na pojízdný stolek.
,,Proč jsi mi lhala?"
,,Nadechnu se k odpovědi, ale ozve se zaklepání na dveře.
,,Teď ne." zakřičí Shawn, aniž by věděl, kdo to je. Dveře se otevřou a do pokoje vejde Jake.
,,Nechci tu nic vyrušit, ale za patnáct minut máš být na zkoužce."
,,Sakra... No, jo. Už jdeme."
Jdeme? No jistě, musím jít s ním. Pořád jsem v pyžamu, tak si vezmu oblečení z kufru.
,,Pak si promluvíme." řekne mi Shawn, než zmizím v koupelně.
                                         **********************
Stojím venku pod pódiem. Jake stojí vedle mě. Shawn a kluci z kapely ladí na pódium nástroje.
,,Miluješ Shawna?" zeptá se mě Jake.
,,Já... Ještě ne. Ale hodně brzo budu." zalžu a falešně se usměju.
,,Shawn tě bude taky milovat co nevidět, pokud tě teda už nemiluje. Pořád po tobě hází zamilovaný pohledy. Dokonce i teď." Jake kývne hlavou směrem k Shawnovi. Podívám se na Shawna, který stojí uprostřed pódia s kytarou v ruce a jeho oči sledují moji tvář. On a zamilovat se do mě? Tak to se určitě nikdy nestane. Shawn zachytí můj pohled. Zamává mi a pošle mi vzdušnou pusu. Vím, že je to divadlo pro kluky a Jakea, tak natáhnu ruku a dělám jakože jsem polibek chytila a přiložím si dlaň na srdce.
,,Jste tak roztomilý." uculí se Jake. Trochu mě štve, že on nezná pravdu. Je milej a v pohodě, nezaslouží si, aby mu někdo lhal. Tak proč lžeš své nejlepší kámošce? Ani neví, že jsi dělala běhnu. Ozve se mé podvědomí. Ignoruju ho, teď se sama se sebou rozhodně nebudu dohadovat.
Ozvou se tóny písně, kterou neznám. Shawn začne zpívat.
,,Pomoz mi, je to jako by se stěny hroutily
Někdy to chci vzdát
Ale prostě nemůžu, nemám to v krvi."
,,Tu písničku miluju." zajásá Jake.
,,Je skvělá, že?"
,,Ehm... Jo, je skvělá." Nemám ani potuchy, slyším ji úplně poprvé a mně se na poprvé nelíbí žádná písnička.
Po skončení zkoušky se všichni domluvíme, že zajdeme do posilovny. Jsem nadšená. Konečně mám příležitost spálit kalorie ze snídaně. Díky bohu, že jsem si zabalila do kufru legíny. Na pokoji v koupelně se převléknu a pak jedeme všichni velkým autem do posilovny. Kluci se hned vrhnou na posilovací nástroje. Já si dám půl hodinky kardia na běžícím páse. Potom si dám pár dřepů s činkami v ruce. Ještě bych si něco chtěla zacvičit, ale znervózňuje mě Shawnův pohled. Cvičí na biceps a u toho na mě zírá. Přejdu k němu a šeptem mu řeknu, aby nezíral.
,,Já nezírám. Jen se kochám výhledem." uculí se. Protočím panenky a všimnu si, že se na nás dívají nějaké dvě holky. Mají luxusní postavu. Určitě jsou to bikiny fitnessky. Tělo samý sval a minimum tuku. Chci taky tak vypadat.
,,Ty máš mnohem rajcovnější postavu." zašeptá mi Shawn do ucha, jako kdyby věděl na co právě myslím.
,,To teda nemám. Jsem zatučněná." přiznám a uhnu pohledem od těch holek.
,,Zatučněná?" zní pobaveně.
,,Je to pravda, nesměj se." zlehka ho praštím do hrudi.
,,Jsi sexy. Ne zatučněná." Odloží činky.
Chci něco říct, ale vedle nás se objeví ty dvě holky.
,,Ty jsi Shawn Mendes. Jsi k sežrání." řekne jedna, ale zachichotají se obě.
,,Ehm.. Díky." Shawn se zasměje a podívá se zpátky na mě.
,,Můžem tě obejmout?" zeptá se ta druhá.
,,Jsem tak trochu zaneprázdněn." odpoví, ale ani se na ně nepodívá. Dívá se na mě, když to říká.
,,Tak my počkáme." znovu se zachychotají. Shawn neodpoví. Položí mi ruce na boky a přitáhne si moje tělo blíže k jeho. Jeho pohled sjede na mé rty. Na veřejnosti jsme se ještě nelíbali. Jen před Jakem. Tady je plno lidí. Jsem strašně nervózní. Byl by hodně naštvanej, kdybych teď zdrhla?

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat