13. Kapitola

3.3K 222 37
                                    

Aimee
Zrovna si obuju boty na běhání, když se ozve zvonek. Podívám se kukatkem, kdo to je. Za dveřmi stojí Shawn. V hlavě se mi mihne včerejšek. Vykouřila jsem mu ho a pak jsem zdrhla. Nejhorší na tom je, že se mi to líbilo. Líbilo se mi, jak sténal a přivíral oči. Cítila jsem, že mám v kalhotkách mokro. Chtěla jsem mu říct, že žádné své dny nemám. Ale mozek s tělem nesouhlasil, proto jsem utekla.
,,Ahoj, lásko." obejme mě hned jak otevřu dveře. Lásko? Ohlednu se a všimnu si Jakea.
,,Ahoj Aimee." pozdraví mě Shawnův bodygárd.
,,Zdravím." usměju se a odtáhnu se od Shawna.
,,Dáš nám pár minut?" zeptá se Shawn Jakea.
,,Jasně." přikývne.
Shawn vejde ke mně do bytu. Zavřu za námi dveře a zeptám se, proč přišel.
,,Něco jsem ti přinesl." strčí mi do ruky menší černou krabičku.
,,Co je to?"
,,Rozbal to a uvidíš."
Strhnu z krabičky lepící pásku a nakouknu dovnitř. Uvnitř krabičky leží úplně nový IPhone.
,,Ty jsi mi koupil mobil? Ale to jsi nemusel."
,,Ale musel. Nemám se ti jak dovolat."
,,No jo...Ale koupila bych si mobil sama. Nemusel jsi utrácet za takový mobil. Stačil by mi obyčejný." Jsem z toho celá nesvá. Nejsem zvyklá dostávat dárky. A ještě ke všemu tak drahé...
,,Zítra odjíždím na jeden festival. Teda, my odjíždíme." ozve se.
,,My?"
,,Ano, my. Ty a já. Odjíždíme hned zítra ráno, tak si zabal pár věcí. Budeme tam dva dny." prohrábne si rukou husté vlasy. Jaké by to bylo, kdybych se jich dotkla? Na co to sakra myslím?
,,Dobře. V kolik mám být na letišti?" odložím krabičku s mobilem.
,,Ještě ti zavolám."
Přikývnu a vezmu si z poličky u dveří klíče.
,,Ty někam jdeš?" zeptá se.
,,Zrovna jsem se chystala jít běhat, než jsi přisel."
,,Tak to tě už nebudu zdržovat. Později ti zavolám."
Nečeká, že něco řeknu a výjde z bytu. Zdálo se mi to, nebo byl stejně tak nervózní jako já? Vezmu z krabičky mobil a zapnu ho. Displej hlásí, že je vybitá baterie, tak vytáhnu z krabičky nabíječku a dám mobil nabíjet. Pak konečně vyběhnu ven. Po čtyřiceti minutách běhu jsem vyřízená. Jako vždy si zajdu pro zelený čaj do kavárny. Můj kamarád Jake dnes nemá směnu, tak si nápoj vezmu sebou a vypiju si ho po cestě domů. Doma si dám sprchu a pak si dám proteinový koktejl. Kouknu na mobil, který už je nabitý, tak si s ním sednu do křesla a dám do něho sim kartu. Pak nastavím vše, co po mně mobil vyžaduje. Když je mobil zprovozněn, zapípá mi několik zpráv. Jsou to čtyři zmeškané hovory. Třikrát se mi pokoušela dovolat nejlepší kakarádka Denis a jednou bývalá šéfová. Proč mi šéfová volala? Co mohla chtít? Já ji teda rozhodně volat zpátky nebudu. Ale Denis zavolám.
,,Čau Aimeeeeeeeee!" ozve se na druhém konci. Zní divně. Jako kdyby byla opilá.
,,Ahoj, ty jsi něco pila?"
,,Něco málo.. Už ani nevím." zachichotá se. V pozadí slyším nějakou hudbu.
,,Jsem v klubu, víš." dodá.
,,Aha. Tak já nebudu rušit. Jen, proč jsi mi dvakrát volala?"
,,Proč jsem volala? Hmm, víš, že ani nevím? Asi... nevím." Chláme se, jako kdyby řekla nějakej vtip.
,,Zavolej mi, až nebudeš opilá. Měj se, Denis."
,,Čágooooo." rozloučí se se smíchem. Ukončím hovor a vidím, že mi přišla nová zpráva.
Líbí se ti mobil? Shawn
Hned si jeho číslo uložím a odepíšu mu.
Je fajn. Ani jsem ti nepoděkovala. Takže děkuju :))
Okamžitě mi přišla odpověď.
Nemusíš mi děkovat. Koupil jsem ho rád :) Aimee, pošli mi číslo tvého účtu. Pošlu ti těch deset milionů ;)
Ach můj bože! Budu milionářka! S úsměvem na tváři mu pošlu číslo svého bankovního účtu.
Ještě dneska ti to pošlu. Doufám, že mi s těma milionama někam nepláchneš :D
Hned jsem mu na to odepsala.
Teď jsi na to kápnul. Už si balím kufry..... Ne, kecám. Balit budu až budu mít dalších deset milionů na účtě. Do ty doby mě budeš mít na krku :P
Že jsem mu poslala vyplazující jazyk, mi dojde až mi příjde odpověď.
Já jsem rád, že tě mám. Jo, a Aimee? Daleko raději mám, když jazyk vyplazuješ, když jsi přede mnou na kolenou. Tahle jsem akorát tak nadrženej. Nechceš se zastavit?
Zírám na sms a nevím, co odepsat. Nemůžu za ním jít. Nemůžu mu ho zase hned vykouřit...
Víš, že se mi nechce? Bude ti muset stačit ruka ;)
Nemůžu uvěřit, že si s ním takhle píšu...
Ruka by mi stačila, ale tvoje ;)
Zatraceně, pěkně jsem mu přihrála..
Moje ruka nemá čas. Budeš si muset vystačit s tou tvojí.
Čekala jsem další sexuální poznámku, takže mě překvapilo, když přišlo tohle:
Jsem na cestě k tobě.
Do háje! On jede sem? Ale to ne... Vytočim jeho číslo, abych mu řekla, aby nejezdil, ale nebere to. Zatraceně!
Shawne, nejezdi! Nejsem doma.
Sice jsem lhala, ale nic lepšího mě nenapadlo. Odpověď mi přijde po pár minutách.
Otevři.
Je tady! Zatraceně, on je tady! Prostě budu dělat, že nejsem doma. Ozve se zvonek. Ignoruju ho.
Za pár minut mi zapípe další sms.
Jestli mi nepříjdeš otevřít, tak ti nepošlu těch deset milionů. Ještě jsem je neposlal.
To je normální vydírání.
Nebudu ti dělat děvku.
Vím, že jsem souhlasila s tím, že s ním budu spát, kdykoliv on bude chtít, ale přece to nemůže být denně...
A jinejm jsi ji dělat mohla?
Au, zásah. Chce se mi brečet. Nic na to neodepíšu. Nemám co. Má pravdu. A to mě štve.
Omlouvám se. Nemyslel jsem to tak.
Utřu si slzy, které mi unikly a jdu mu otevřít.

Já vím, zase jsem to sekla v tom nejlepším, co? :D když já ráda 😁 a sama ani nevím, co bude v dalším díle. Ale představu trochu mám 😈😁

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat