54. Kapitola

1.8K 204 44
                                    

Shawn
Ležím na boku a Aimee je přitisknutá k mému tělu. Mlčky se díváme jeden druhému do očí a vychutnáváme si vzájemnou blízkost. Šíleně mi chyběla. Každý den jsem myslel jen  a jen na ni a představoval si, že je se mnou.
,,Moc jsi mi chyběla." zašeptám a pohladím ji rukou po vlasech. Najednou něco ucítím na ruce, něco lepkavého.
,,Co to je?" odtáhnu ruku z jejích vlasů a prohlédnu si dlaň. Je to něco červeného.
,,Panebože, to je krev!" vykřiknu a prudce vstanu. Aimee přitom málem shodím ze sedačky.
,,Co ti ten grázl udělal?" okamžitě mě napadne, že za tu krev může být zodpovědný jen jediný člověk-Bruno.
,,Nic." pípne.
,,Do prdele, to je krev! Krev! Tak mi tu nelži, že ti nic neudělal!" začnu vyšilovat. Vezmu ji za ruce a vytáhnu do stoje. Rukou jí prohrábnu vlasy.
,,Máš vlasy slepené krví! Tak co ti udělal?!" zamávám ji dlaní od krve před obličejem.
,,Já... On... On.."
,,On co? Co?!" ztrácím nervy.
,,Jen mě praštil. To je vše."
,,To je vše?! Říkáš to, jako kdyby o nic nešlo, ale můžeš mít otřes mozku! Oblékni se, půjdeme do nemocnice." vezmu jí za ruku a táhnu směrem do ložnice ke skříni.
,,Nemám otřes mozku, jen mě trochu bolí hlava, to je všechno. Zbytečně vyvádíš." vyškubne ruku z mojí.
,,Zbytečně?! Panebože, co to s tebou je? Sama říkáš, že tě bolí hlava, což může být náznak otřesu mozku, a ty mi tu budeš říkat, že zbytečně vyvádím? Neuvěřitelný!" od nervů si vjedu prsty do vlasů a zatahám se za ně.
,,Promiň. Asi máš pravdu. Já jenom... Nechci nikam chodit. Myslím jako ven, když tam Bruno někde je."
,,Zavolám taxi, zastaví hned před vchodem a v pořádku se dostaneme do nemocnice, dobře?" něžně jí pohladím po pažích.
,,Tak jo." konečně souhlasí.
,,Zavolám zatím taxi a počkam tě na chodbě." líbnu jí na čelo, vezmu si berle a dojdu do předsíně.

                                                         ********************
Sedím v čekárně nemocnice a čekám až Aimee vyšetří. Doufám, že se mýlím a otřes mozku nemá. Nechápu, proč mi lhala. Když jsem se jí ptal, jestli jí Bruno nic neudělal a jestli je v pořádku, tak mi lhala do očí. Proč?
,,Co říkal doktor? Máš otřes mozku?" ptám se hned, jak výjde z ordinace. Kolem čela má omotaný obvaz.
,,Nemám otřes mozku. Nic vážného to není. Mám menší ránu na hlavě. Prý se sama zacelí. Dostala jsem prášky proti bolesti a nemám cvičit. Za týden mám přijít na kontrolu."
,,To jsem rád, že to není nic vážného. Na tu kontrolu půjdeš v Torontu. Odlítáme dnes odpoledne." zvednu se ze židle.
,,Co? Proč?"
,,Chci tam chodit na rehabilitace. A rozhodně tě tady nenechám samotnou, když se k tobě Bruno tak lehce dostane. A navíc, nechci být bez tebe." obejmu ji kolem pasu a políbím na tvář.
,,Tak dobře." pousměje se.

**********************
Aimee si doma zabalí věci do kufru a kolem třetí odpoledne jsme už na letišti, kde na nás čeká Andrew.
,,Andrew, tohle je Aimee, moje přítelkyně. Aimee, tohle je Andrew, můj manažer." představím je mezi sebou.
,,Moc ráda vás poznávám." Aimee se usměje a natáhne před Andrewa ruku, aby si s ním mohla potřást.
,,Nápodobně." příjme nabízenou dlaň, ale moc mile se netváří. Doufám, že nebude mít nevhodné poznámky jako měl Jake. Vejdeme do letištní haly a už se po nás dívají lidé. Hlavně na Aimee se dívají. Všude se totiž spekulovalo, že jsme se rozešli, tak jsou překvapení, že jí vidí po mém boku.
,,Všichni na mě zírají." pošeptá mi Aimee do ucha, když stojíme v odbavovací části.
,,Musíš si na to zvyknout. Jsi teď holka Shawna Mendese. Víš, toho mega slavného zpěváka, kterej je do tebe zblázněnej." zašeptám ji do ucha a následně ji políbím na krk. Cítím, že se malinko zachvěje. Kdyby jsme nebyli mezi lidmi, zahodil bych berle a na místě bych si jí vzal. Už se nemůžu dočkat, až budeme u mě v bytě...
Odbavování proběhne v klidu a za pár minut už sedíme v letadle. Sedíme řadu za Andrewem. Aimee sedí u okna a drží mě za ruku. Příjemně mě překvapilo, že mě za ni sama vzala. Je to hezký pocit.
V Torontu přistaneme až kolem půl dvanácté v noci. Na letišti se rozloučíme s Andrewem a taxíkem odjedeme do mého bytu.
,,Půjdu se převléknout." oznámí mi Aimee a zmizí v koupelně. Dojdu do ložnice a málem se zhrozím. Leží na ni nějaká nahá holka.
,,Ahoj, krasavče. Co takhle si znovu užít?" zamrká na mě skrze umělé řasy.
,,Proboha, laskavě se obleč a vypadni. A vůbec, jak ses sem dostala?" šeptám, aby mě Aimee neslyšela.
,,Odemkla jsem si. Nechávat náhradní klíč pod rohožkou není moc bezpečné. Co kdybych byla třeba zloděj?"
,,Můžeš odejít? Je tu má přítelkyně. Tak tě laskavě prosím, odejdi." dívám se všude možně, jen ne na tu nahou holku.
,,Přítelkyně? Ale prosím tě, oba víme, že si s ní jen užiješ a pak ji zase odkopneš. Vždyť jsi s ní pár týdnů vůbec nebyl."
,,Já ji miluju, jen pro tvou informaci. A už vypadni." začínám ztrácet nervy.
,,Shawne? Kde jsi?" volá mě Aimee. Zatraceně!
,,Laskavě se obleč. Pak tě odsud nenápadně dostanu!" zasyčím směrem k té holce a výjdu z ložnice. Najdu Aimee v obyváku. Je už v pyžamu. Sakra, snad už nechce jít spát...
,,Co takhle se podívat na film?" navrhnu rychle.
,,Teď? Co to nechat na zítra? Je pozdě a jsem unavená. Kde budu spát?" hlasitě si zívne.
,,Ehm.." odkašlu si. Nevím, co říct. Přece jí nenechám spát na pohovce..
,,Děje se něco?"
,,Víš.. V ložnici je strašnej nepořádek. Musím tam uklidit. Co, kdyby jsi tady na mě chvilku počkala? Hned budu zpátky." nečekám na odpověď a valím do ložnice. Ta holka už je naštěstí oblečená, tak ji řeknu, aby potichu odešla.
,,Nojo, už jdu. Ale zase se zastavím." vlepí mi pusu na tvář a konečně výjde z ložnice.
,,Shawne? Pomůžu ti s tím úklidem." uslyším Aimee. Panebože, to snad ne...
,,Kdo jste?" uslyším její hlas znovu. Okamžitě výjdu na chodbu. Aimee tam stojí a zírá na tu holku....

Tak konečně jsem sepsala další díl. Musím se přiznat, že jsem hodně improvizovala, protože mě tato kniha přestává bohužel bavit a ani na ni nemám čas :( Napsat tento díl pro mě nebylo lehké. Je to zase o ničem, tak jsem tam aspoň nastrčila nějakou holku, ale i tak je takové nemastné neslané... Vidím to tak, že co nevidět už bude tahle kniha u konce.. Asi tak dvě až tři kapitoly a bude konec. Možná pak napíšu novou knihu se Shawnem. Nějakou short story, kde by kapitoly byly hodně krátké, ale vycházela by kapitola vícekrát do týdne. A bylo by tam nadpřirozeno. Byl by zájem o takovou knihu? Dejte mi prosím vědět, děkuju ❤️

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat