19. Kapitola

3.1K 232 58
                                    

Aimee
,,Jdeme s klukama na pivo. Jdeš s náma?" zeptá se mě Shawn.
,,Jsem nějaká unavená. A bolí mě hlava. Zůstanu tady na pokoji."
,,Škoda... Tak já běžím. Asi tak za dvě hodiny jsem zpátky." vyběhne ze dveří. Že jsem unavená a bolí mě hlava je lež. Potřebuju si zacvičit, jsem hroznej závislák na cvičení. Jak necvičím každej den, jsem na sebe naštvaná. Nechtělo se mi cvičit před Shawnem, tak jsem ráda, že jsem v pokoji sama. Vezmu do ruky mobil a připojím se k hotelové wifi. Najdu si na YouTube cvičení na nohy a břicho. Po čtyřiceti minutách jsem vyřízená. Pěkně jsem se zapotila, tak se jdu vysprchovat. Po sprše si vyčistím zuby a převléknu se do pyžama. Je teprve půl deváté, tak si stáhnu do mobilu nějakou knihu, která je volně ke stažení. Po pár kapitolách přestanu číst. Je to tak nudný až z toho začnu zívat. Žádný div, že kniha je zadarmo. Místo čtení hraju hry na mobilu. Zabavím se tím na hodinu. Shawn by měl být každou chvilku zpátky, tak zhasnu lampičku na nočním stolku a pokouším se usnout. Nechci být vzhůru, až příjde. Kdo ví, co by po mně mohl chtít. Jenže nemůžu usnout. Převaluju se v posteli už přes hodinu a Shawn nikde. Nestalo se něco? Nemám mu zavolat? Chvilku o tom přemýšlím, ale nakonec to zavrhnu. Napadne mě podívat se na Instagram. Jeho fanynky vždy ví, kde zrovna je. Do vyhledávače zadám celé jeho jméno. Vyjede mi tuna fotek na kterých jsem já se Shawnem. Já se Shawnem na letišti, já se Shawnem v klubu, já se Shawnem před hotelem... Ani nevím, že by nás někdo fotil... Než se stihnu podívat na další fotky, rozrazí se dveře. Leknutím odhodím mobil na stolek a dělám, že spím.
,,Chyběl jsem ti, zlato?" zuhuhlá Shawn a práskne za sebou dveřmi.
,,Je tu tma... " ozve se rána a Shawn se začne smát. Raději rozsvítím, než se tu přizabije.
,,Praštil jsem se do nohy." oznámí Shawn se smíchem.
,,Což je strašně vtipný." ušklíbnu se a podívám se na něho. Vlasy má rozcuchané, oči a tváře červené.
,,Ty jsi opilej?"
,,Jo." padne do postele a rozchechtá se.
,,Dobrou noc, Shawne." popřeju mu a zhasnu lampičku.
,,Nééé, rozsviť." rozchechtá se znovu.
,,Ani za nic."
,,Ale já se potřebuju svléknout." pořád se tlemí.
,,Rozsviť si svou lampičku."
Rozesměje se tak nahlas, jako kdyby jsem řekla ten nejlepší vtip. Pak uslyším ránu. Proboha, co zase vyvádí? Rozsvítím svou lampičku a otočím se na Shawna.
,,Spadla na zem lampička a rozbila se." oznámí, opět se smíchem.
,,Kdyby jsi rozsvítila, jak jsem chtěl, nestalo by se to." dodá ještě stále se smíchem.
Ignoruju jeho poznámku a řeknu mu, aby se už převléknul do pyžama, abych mohla konečně spát.
,,Aimee, shodil jsem lampičku, když jsem se jí pokusil rozsvítit, nemyslím, že jsem ve stavu, kdybych si mohl sám sundat oblečení. Budeš to muset udělat ty." řekne s úsměvem.
,,Tak budeš spát oblečenej. Mně je to fuk." natáhnu se, že zhasnu světlo, ale on mě zarazí.
,,Prosím. Sundej mi to oblečení." štouchne mě prstem do zad.
,,Když to udělám, necháš mě konecně spát?" povzdechnu si.
,,Platí."
,,Tak fajn." zamumlám. Otočím se a nakloním se nad jeho tělo. Rychle rozepnu knoflíčky jeho košile.
,,Tentokrát se ti netřepou nervozitou ruce." poznamená.
,,Tentokrát nemám důvod být nervózní. Nejdeme na to skočit nebo tak něco.."
,,Což je velká škoda, protože bych tě strašně rád ošukal. Ani nevíš, jak moc. Jakákoliv jiná holka by dala nevím co za to, aby se mě mohla jen dotknout. Ale ty..."
,,máš krámy." dokončím větu za něho.
,,Takže mě chceš?"
,,Ehm..... Seš úplně na mol, takže si stejně pak nevzpomeneš o čem jsme mluvili." Za žádnou cenu nepřiznám, že ho chci. Teda moje tělo chce. Můj mozek chce od něho utéct co nejdál, jenže nemůžu. Už jsem podepsala tu pitomou smlouvu.
Pomůžu Shawnovi z rukávů a on se nazvedne, abych mohla košily sundat. Přejdu ke skříni a vezmu z ní ramínko. Košily dám na věšák a zavěsím do skříně.
,,Sexy pyžamo." zamumlá Shawn, když se vracím k posteli.
,,Sexy? Co je sexy na zebře?" rozesměju se.
,,Tvůj sexy úsměv."
,,Takže zebra je sexy, protože mám sexy úsměv? To dává smysl." zasměju se. Ten kluk ani už neví, co plácá. Přejdu k jeho straně postele, znovu se nad něho nakloním a rozepnu knoflík jeho kalhot. Trochu mě šokoje vyboulenina v jeho rozkroku. Dělám, že to nevidím, rozepnu zip a Shawn se zasměje.
,,Co je zase vtipného?"
,,Ujeli mi rodiče." vysvětlí a nanovo se rozesměje. Protočím panenky a stáhnu mu džíny z nohou. Hezky je složím a uložím do skříně.
,,Kde máš pyžamo?" zeptám se.
,,Žádný nemám. Spím v boxerkách."
,,Aha." pípnu. To jako hodlá vedle mě spát skoro nahý? Co, když se mě bude náhodně dotýkat? Budu schopná mu odolat?
,,Děje se něco?" vytrhne mě jeho hlas z myšlenek.
,,Nic." zalžu. Lehnu si do postele a zhasnu světlo. Ležím zády k němu a co nejdál to jde.
,,Dobrou, Aimee." zašeptá Shawn do tmy.
,,Dobrou." odpovím. Cítím, jak se hýbe matrace. Myslím si, že se jen otáčí, ale to se mýlím. Ucítím jeho ruku kolem pasu. Následně ucítím jeho vzrušení na mém zadku! Chci se odsunout, ale nemám kam, skončila bych na zemi.
,,Co to děláš?" zešeptám šokovaně.
,,Jen tě chci aspoň takhle cítit, když tě nemůžu šukat." odpoví mi do ucha. Jeho dech mě příjemně zašimrá. Nic na to neřeknu, nevím co. Pokouším se usnout, ale nejde mi to. Je těžký spát, když se vám na zadek tlačí erekce.
,,Spíš?" ozve se Shawn.
,,Ne, nemůžu spát. Mohl by jsi se odsunout? Potřebuju se otočit." levý bok už mě celý bolí. Jeho ruka zmizne z mého pasu a odsune se. Otočím se a on mě vezme za ruku. Co to dělá? Pochopím to, když si moji ruku nasměruje do boxerek.
,,Udělej mě, Aimee."

Že by další díl 15+?🤔 😂

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat