34. Kapitola

2.5K 233 53
                                    

Shawn
Aimee do mobilu ječí tak moc, že si musím mobil dát dál od ucha. Takhle na mě ještě nikdo nikdy neřval. Začíná mě to vytáčet, ale zachovám si klidnou hlavu.
,,Neřvi na mě. Mluvím pravdu. Před jakým bytem jsi byla?" ptám se, protože není možné, aby byla přede dveřmi mého bytu.
,,Před jakým asi?! Před tvým! V předposledním patře je jenom jeden byt!"
,,Ehm. Aimee, já ale bydlím v posledním patře." upozorním ji.
,,Cože?" vyhrkne.
,,Už mi věříš?" ozvu se, když nic dalšího neříká.
,,Já... Omlouvám se. Jsem tak blbá... Neměla jsem po tobě tak řvát."
,,No bylo to hodně nepříjemný.... Aspoň, že se to vyjasnilo. Já bych tě nepodvedl, Aimee." Doopravdy sice spolu nechodíme, ale já bych se nedokázal vyspat s žádnou jinou. Pro mě teď existuje jen jedna holka, a to je Aimee.
,,Ale mohl by jsi. Ani spolu ve skutečnosti nejsme.. Tak můžeš mít sex s kým chceš."
,,To je sice pravda, ale já chci mít sex jen s tebou."
,,Tak proč jsi odešel?"
,,Řeknu ti to zítra osobně, ano? Nechci ti to říkat po telefonu." Nechci na ní vybalit, co k ní cítím takhle přes mobil. Chci vidět, jak bude reagovat.
,,Tak fajn. Ale ráno jdu běhat, tak se stav až tak po desátý hodině." upozorní mě. To mi vyhovuje, protože mám v plánu jít hned po probuzení do posilovny.
Řeknu jí, že se stavím asi kolem jedenácté a rozloučím se. Pak se konečně odeberu do říše snů.
,,Chci to zezadu, Shawne." Aimee na mě vystavuje tu svoji perfektní prdelku. Kroutí s ní ze stranu na stranu. Popadnu jí za boky a jedním prudkým pohybem se do ní zabořím.
,,Rychleji, dělej mi to rychleji." křičí. Začnu do ní bušit rychleji a Aimee sténá jako o život.
,,Ano, to je ono.. Ach, Shawne... Ach, ano... ano.."
Ucítím na svém kamarádovi dlaň. Ach bože, jak to Aimee dělá, když jí to dělám zezadu? Prudce vytřeštím oči. V pokoji je tma a já se slyším tiše sténat. Co to? Ruka pod peřinou se začne rychle pohybovat. Dobrý bože, dělám si to sám. V hlavě mám stále obraz Aimee ze snu, takže nemůžu přestat. Pumpuju rukou dokud se mé tělo úplně neuvolní. Spokojeně oddechuju a nemůžu uvěřit, co se právě stalo. Normálně jsem se udělal-sám udělal! Skoro nikdy jsem se sám neudělal, jen v pubertě, než jsem objevil sex. Vždycky jsem potřeboval zasunout, abych se udělal, a teď mi stačí moje ruka a myšlenka na nahou Aimee.
Projedu si prsty vlasy a kouknu na hodinky. Bude půl osmé. Vyhrabu se z postele a obleču se. V koupelně provedu ranní hygienu a jdu vzbudit Jakea. Chrápe na sedačce v obýváku.
,,Budíček." drcnu do něho. Zívne a protáhne se.
,,Máš pět minut, jinak odcházím bez tebe." oznámím a jdu do kuchyně, abych do sebe hodil nakopávač. Pořád nechápu mého manažera, proč pokaždý u mě musí bejt bodygárd. Nechápejte mě špatně, Jakea mám rád, ale není zrovna příjemný, když ho máte pořád za zadkem...
,,Páni, ještě jsi měl skoro dvě minuty." zachechtám se, jak ho uvidím už stát nachystaného v chodbě.
,,Řeknu Adrewovi, že jsi na mě hnusnej." tváří se vážně, ale zacukají mu koutky úst.
,,Já a hnusnej? Na tebe? Ale no tak." poplácám ho po zádech. Poplácání mi vrátí a za pár minut jsme konečně v posilovně. Přemluvím Jakea, aby si zacvičil se mnou a dáme si hezky do těla. Pár lidí mě během tréninku pozná, ale nejdou za mnou. Jen na mě zírají. Nevadí mi to, jsem na zírání zvyklej. Po hodině posilování máme dost, leje z nás jako z konve.

,,Jdu za Aimee. Beru si auto." oznámím Jakeovi, když doma vylezu ze sprchy.
,,Jasně." přikývne.
Vetřu si do vlasů gel a šplíchnu na sebe trochu parfému. Za pár minut jsem konečně u Aimee. Jsem nervózní jako ještě nikdy.
,,Ty jsi spala?" koukám na rozespalou Aimee, která mi otevře. Vlasy má rozcuchané a na sobě má pyžamo se žirafou.
,,Jo. Promiň. Nešla jsem běhat a nenastavila si budík... Pojď dál. Skočím se upravit."
Vejdu dovnitř, vyzuju si boty a jdu do obývacího pokoje. Pohled mi padne na pohovku. Před očima mám obraz Aimee, která má hlavu na mém rameni a sténá moje jméno. Okamžitě se mi v kalhotách udělá boule. V myšlenkách si představuju, jak jí to dnes udělám. Oprava- jak nám to udělám. Zhluboka se nadechnu. Proto jsem nepřišel. Jsem tady, abych jí řekl, co k ní cítím. Nejsem tu proto, abych jí ohnul přes sedačku a ponořil se do ní zezadu...
,,Tak jsem tu." objeví se ve dveřích. Sluší ji to jako vždycky. I po probuzení jí to slušelo..
,,Takže..." začnu, ale přeruší mě zvonění mobilu, který vyzvání z dálky.
,,Promiň. Půjdu to vzít." zastrčí si vlasy za ucho a opustí místnost. Než se vrátí, ještě jednou si v hlavě zopakuju, co přesně jí chci říct.
,,To byla policie." řekne Aimee, jak se vrátí.
,,A? Už se Bruno probral? Nech mě hádat, podal na tebe trestní oznámení za ubližení na zdraví."
,,Právě že nepodal. Řekl policii, že to byla nehoda."
,,Cože? Já mu dám nehoda. Chtěl ti ublížit, parchant! Jestli on nepodá trestní oznámení, tak ho podáš ty. Nejdříve tě unesl a pak tě chtěl znásilnit. To nesmíš nechat jen tak, Aimee." Toho parchanta by měl někdo vykastrovat...
,,Nechci podat trestní oznámení."
,,Zbláznila ses?" zírám na ni. Proč by zatraceně chtěla, aby mu to prošlo?!

Díl takovej o ničem :/ Příští díl snad bude lepší :D
Jo a někdo tu měl takovou menší ztížnost 😂 prý skoro žádný děj a jen sex...
Je někdo další taky takového názoru a chcete více děje (aka drama 😂) nebo ať si jen užívaj a? Já osobně bych to ráda okořenila zase o nějaký drama (něco mám v plánu), ale někdo mi psal, když bylo to drama s Brunem,  ať nepletu jablka s hruškami 😂 tak mi prosím dejte vědět, jestli to mám okořenit nebo neplést jablka s hruškami 😂

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat