Aimee
,,Kdo je to?" ptám se Shawna, ale pohled mám upřený na tu neznámou zmalovanou holku, která se tu najednou objevila.
,,Ona..."
,,Jsem jeho milenka." skočí Shawnovi do řeči.
,,Cože?" hruď se mi sevře.
,,To není pravda." ozve se Shawn.
,,Tak moment, on ti to neřekl? Mě teda říkal, že máte volný vztah, že můžete oba spát s kým chcete. Vždyť jste spolu tři týdny nebyli." řekne ta holka.
,,Co to tu vykládaš?! Spal jsem s tebou jen jednou a ani si to pořádně nepamatuju!" Ozve se rozčíleně Shawn.
,,Tak proč jsi mi dal klíče?" zamává Shawnovi před obličejem svazkem klíčů.
,,Já ti je nedal! Vždyť jsi mi je sebrala pod rohožkou!"
,,Jsem zmatená... Proč lžeš?" ta holka vypadá, že bude brečet. Slyšela jsem dost, musím odsud vypadnout, než se před nimi rozbrečím. Vyběhnu z bytu, je mi úplně jedno, že mám na sobě jen krátkou saténovou košilku. Dole na ulici se opřu o sloup a rozbrečím se. Já husa mu věřila, když říkal, že se do mě zamiloval. Byly to jen lži. Chtěl mě u sebe jen jako holku se kterou se bude ukazovat na veřejnosti, aby jeho kariéra nešla do kytek. Nechápu, proč mi lhal. Bál se, že budu trvat na rozchodu, tak usoudil, že bude lepší, když mi nakecá, že mě miluje? Postřelil se vůbec do té nohy sám? Jistěže ne, chtěl jen přidat na důvěryhodnosti svých slov.
,,Je to debil. Nestojí ti za ty slzy." objeví se vedle mě ta zmalovaná holka z bytu se kterou mě Shawn podváděl.
,,Vypadni." nemám chuť se s někým bavit. Vím, že nemůže za to, co mi Shawn udělal, ale teď bych byla nepříjemná snad na všechny...
,,Tak sorry." zavrčí a odejde. Ještě chvíli tady s brekem stojím, než mám konečně trochu sil si jít do bytu pro věci.
,,Aimee, já..." chce mi něco říct, když mi otevře, ale já ho přeruším.
,,Nenamáhej se. Přišla jsem si jen pro svoje věci." projdu kolem něho do bytu. Zamířím do koupelny, kde jsem nechala kufr. Tam se zamknu, abych se mohla převléknout.
,,Aimee, neodchazej. Prosím. Já... Nikdy jsem tě nepodvedl. Dokonce ani, když náš vztah byl jen předstíraný. Ta holka si to celé vymyslela. Musíš mi věřit, prosím." křičí na mě zkrze dveře. Nic na to neodpovím, protože mu nevěřím ani slovo. Než výjdu z koupelny, už nic neřekne.
,,Aimee, neodcházej." zašeptá skoro neslyšně, když se blížím k hlavním dveřím.
,,Proč?! Proč, Shawne?! Proč?! Aby jsi mě mohl dál podvádět?!" vybuchnu, ale čelem se k němu neotočím. Nechci už jeho tvář nikdy vidět.
,,Ne... Já... Já tě miluju. Nikdy jsem tě nepodvedl. Věř mi, prosím." hlas se mu třese jako kdyby brečel.
,,Jedno ti musím nechat, jsi opravdu sakra dobrej herec." otočím se na něho. Opravdu brečí, ale se mnou to ani nehne. Spíše jsem ještě víc naštvaná.
,,Měl by jsi seknout s muzikou a věnovat se herectví, protože hraní ti jde opravdu perfektně."
,,Proboha, já nic nehraju! Doopravdy jsem tě nikdy nepodvedl! Ty slzy jsou pravý."
,,Nevěřím ti!"
,,Tak mi řekni, kdy jsem ti asi tak mohl zahnout? Vždyť jsem byl skoro pořád s tebou! A navíc, tady v Torontu jsem vůbec nebyl, co jsem byl v Anglii. Tak mi řekni, kdy jsem asi tak měl čas? Zamysli se nad tím."
,,Mohl jsi mě s ní podvádět, co jsi byl jakože na operacích. Celé tři týdny jsem se o tobě nic nedozvěděla! Nenapsal jsi a ani jsi nezavolal! Určitě jsi byl s ní a jak mile tě začala nudit, a potřeboval jsi zpátky falešnou přítelkyni, tak jsi hned přicupital za mnou!"
,,Já se ti pokoušel dovolat a psát ti, ale tvoje číslo bylo vždy nedostupné! A kdybych s tou holkou i tak něco měl, tak jsme přece byli od sebe, rozešla ses se mnou!" odpoví naštvaně. Sakra, teď mi vlastně došlo, že jsem si koupila mobil s novou sim kartou, protože ten předchozí mobil jsem zase díky Brunovi ztratila...
,,Tak jsem zapoměla, že mám nový mobil no.. Tak promiň! Ale ikdyby jsi s ní něco měl, ikdyž jsem se s tebou rozešla, tak stejně to beru tak, že jsi mě podvedl, protože jsi mi nakecal, že mě miluješ a podváděl by jsi mě klidně dal!"
,,Celý ty tři týdny jsem byl na soukromé klinice! Klidně si to můžeš ověřit! Zavolej tam a řeknou ti, že jsem se od tama nehnul ani na krok a neměl jsem žádné návštěvy. Klidně ti je hned tak pozdě dám k telefonu." vytáhne si mobil z kapsy od džínů. Nevím, co dělat. Mám si to ověřit? Opravdu ta holka mohla lhát? Opravdu se dostala do bytu jen díky klíčům pod rohožkou? Nevím, co si mám myslet...
,,Chceš tam zavolat?" zeptá se, když mlčím.
,,Já.. Proč by si to ta holka ale vymyslela?"
,,Chtěla se mnou něco mít a byla naštvaná, když jsem jí poslal pryč. Tak mi určitě chtěla zavařit. Jiný důvod mě nenapadá."
,,Proč jsi tajil, že je tady? Plížila se odsud jako zlodějka."
,,Bál jsem se, že si to vyložíš celé špatně. Že si budeš myslet, že jsem tě s ní podvedl. Což si taky, díky její lži, myslíš."
Mám Shawnovi věřit? Nemám si zavolat na tu kliniku? Co, když lže? Ale proč by té holce dával klíče od bytu, když byl jeho nápad, abych s ním odjela sem do Toronta? To nedává smysl...
,,Je to pravda? Nikdy jsi mě nepodvedl? Miluješ mě?"
,,Nepodvedl, a ani bych se o to nikdy nepokusil. Víš proč? Protože tě miluju z celého svého srdce, o tom nikdy ani na sekundu nepochybuj." přejde ke mně až tak, že cítím jeho tělo na svém. Dívám se do jeho uslzených hnědých očí a vidím v nich upřímnost a lásku. Nikdy mě nepodvedl. Vím to těď jistě. Příjde mi, jako kdyby mé srdce začalo opět bít.
,,Miluju tě." vyslovím nahlas myšlenku, která mě udeří jako blesk z čistého nebe. Shawnovi se rozzáří obličej a rty přitiskne na ty mé. Cítím, jak se do polibku usmívá. Opravdu mě miluje a já miluju jeho.Tak to skončilo dobře , taková slaďárna😁 původně jsem to chtěla ukončit jinak, špatně. Ale nakonec jsem to ukončila takto. Takže to je z této knihy vše a díky všem... Počkat... Dělám si srandu, ještě nekončíme 😂 Takhle nedokončenou knihu bych opravdu nenechala, když Bruno je stále na svobodě. Ještě tak jedna až tři kapitoly, ještě poradně nevím. Možná další bude poslední a možná taky ne...
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?