63. Kapitola

1.5K 187 26
                                    

Aimee
,,Myslíš, že jsi udělala správnou věc?" ptá se mě moje nejlepší kamarádka Denis, zatím co vybaluje moje oblečení do skříně v mém novém bytě. Koupila jsem ho za levno. Na účtu mi ještě zbyly čtyři miliony. Jsou to teprve tři dny, co jsem odešla od Shawna. Prý ty zbývající miliony budu mít na účtě do týdne.
,,Určitě ano. Nechtěla jsem s ním být. Mám pocit, že mi lhal. A taky je pro mě skoro jako cizí člověk."
,,V čem ti lhal?"
,,Myslím, že lže, když říká, že mě miluje. Vždyť jsme spolu byli kvůli smlouvě! Shawn chtěl zpátky svoje fanynky a já chtěla jen prachy."
Denis hodí do skříně poslední kousek mého oblečení a se šokujícím výrazem se na mě otočí.
,,Co?" nechápu proč na mě tak zírá.
,,O jaké smlouvě to mluvíš? Vy jste spolu nechodili z lásky?"
,,Ty to nevíš? Myslela jsem, že jsem ti to řekla." jsem překvapená. Myslela jsem, že jsem jí říkala všechno. Tedy kromě mé práci. O té neví nikdo. Pokud jsem to tedy za ty čtyři roky nikomu neřekla...
,,Tak o té smlouvě tedy opravdu nic nevím. Viděla jsem vás spolu všude možně na internetu a vypadali jste zamilovaně. Vždyť on chtěl vychovávat dítě cizího muže." Dítě cizího muže? O čem to mluví?
,,O jakém dítěti to mluvíš? Já nebyla těhotná...." nebo byla?
,,On ti to neřekl?" podiví se.
,,Tolik k tomu, že mám pocit, že mi lže." poznamenám.
,,Ten psychopat, Bruno... No s ním jsi čekala to dítě. Ale potratila jsi."
,,Panebože." zalapám po dechu.
,,Já se s ním vyspala? Kdy? Ještě před Shawnem?"
,,Opravdu to chceš vědět?" posadí se vedle mě na postel. Přikývnu a Denis mi řekne, co mi Bruno provedl. Rozbrečím se, slzy nejdou zadržet. Ten parchant má štěstí, že už nežije, nakopala bych ho za to. Nebo možná ne, ze strachu bych neudělala asi vůbec nic.
,,Shawn to dítě fakt chtěl vychovávat?" ptám se, když se trochu uklidním.
,,Jo. Říkal, že ho prohlásí za svoje, až se narodí. Volala jsi mi to hned jak ti to řekl. Takže já osobně si myslím, že tě opravdu miluje."
,,Řekněme, že mě teda miluje. Ale miluju já jeho?"
,,Chovala ses jako zamilovaná. Ale nevím, zda to nebyla přetvářka jelikož jsem nevěděla o té vaší dohodě."
,,Zatracená paměť." povzdechnu si.
,,Měla by jsi Shawnovi dát šanci. Nemusíš u něho bydlet, jen mu dovol, aby tu pro tebe byl. Stýkej se s ním. Vždyť víš, co ti říkal doktor? Máš se vystavovat momentům, které se už staly. Tak si zkus se Shawnem vyjít ven. Někam, kde jste už spolu byli."
,,Nějak moc jsi na jeho straně."
,,Nejsem. Jen chci, aby se ti vrátila paměť, to je všechno."

Denis mi ještě připraví jídlo a když se ujistí, že už dnes nic nebudu potřebovat, tak odejde k sobě domů. Nevím, co bych dělala, tak vezmu do ruky mobil a zapnu internet. Kouknu se na instagram a zalapám po dechu. Mám na svém účtě několik tisíc následovatelů. Ještě před čtyřmi lety jsem jich měla jen necelou tisícovku a dnes mě sledujte už něco málo přes šedesát tisíc lidí. To je šílený. V upozorněních mám, že mě několik uživatelů označilo u jednoho příspěvku. Kliknu na to a podívám se o co jde. Na fotce je screen z nějakých novin.
Aimee Tuckerová není na první pohled tak nevinná jak se zdá. Přítelkyně úspěšného popového zpěváka Shawna Mendese se živí jako prostitutka! Měli jsme možnost si promluvit s jejím klientem!  ,,Objednal jsem si ji k sobě domů. Chtěl jsem po ní jednoduchou věcičku, ale ona odmítla, tak jsem jí trochu chytil za vlasy. A víte co se stalo? Ty vlasy mi zůstaly v rukou. Měla paruku! Nedávno byla v novinách. Byla tam její fotka, že měla autonehodu. Okamžitě jsem jí poznal." popisuje jeden její zákazník a dodává, že její pracovní jméno je Brownie Shitles a zmínil také její zastupovací agenturu! Nyní čekáme na jejich vyjádření. Čtěte nás dál a dozvíte se více!
S třesoucí se rukou kliknu na komentáře.
Hej, @AimeeT92 je to pravda? Ty děláš děvku? Ví to vůbec Shawn?!
@AimeeT92 je pěkná běhna! @ShawnMendes rozejdi se s ní!!
To není pravda lidi, Shawn potvrdil, že je to lež!! Že @AimeeT92 není coura!
Já si myslím, že je to pravda. @ShawnMendes je přece na děvky!

Co teď mám dělat? Měla bych zavolat do agentury a nějak jim pohrozit, aby nic neříkali?
Už vyťukávám číslo, když se ozve zvonek u dveří. Kdo by to mohl být? Že by si Denis něco zapomněla?
Položím mobil na noční stolek a přesunu se na vozík. Ještěže jsem často navštěvovala posilovnu a mám silné ruce, jinak by se mi na tu pojízdnou židli špatně dostávalo.
,,Halooo? Kdo je tam?" křičím přes dveře, protože kukátko je moc vysoko.
,,To jsem já. Shawn."
Vezmu do ruky kliku a otevřu. Poodjedu s vozíkem, aby mohl jít dál.
,,Jak jsi zjistil mou adresu?" ptám se, když za sebou zavře.
,,Od Denis."
,,Vy jste v kontaktu?"
,,Jo. Dala mi svoje číslo, když se u mě stavila pro tvoje oblečení."
,,Proč jsi mi neřekl o tom dítěti?" vyhrknu.
,,Denis ti to řekla? Co ještě ses od ní dozvěděla?" vyzvídá.
,,Ano, řekla mi to ona, na rozdíl od tebe."
,,Neřekl jsem ti to jen proto, aby jsi se zbytečně nestresovala. Doktor říkal, za máš být v klidu. Všechno důležité jsem ti jinak řekl. To těhotenství je úplně nepodstatné."
,,Možná pro tebe." odseknu.
,,Co tím chceš říct?"
,,Denis říkala, že jsi to dítě chtěl prohlásit za svoje. Proč by jsi něco takového chtěl? Nebylo přece tvoje."
,,Protože bylo z části tvoje. Věděl jsem, že ho budu milovat. Navíc to dítě za nic nemohlo, nezasloužilo by si žít bez otce."
Něco se ve mně pohnulo. Věřila jsem mu.
,,Kde jsme měli první rande?" rozhodnu se dát na radu Denis a pokusím se vídat Shawna častěji a tím se pokusit obnovit vzpomínky.
,,V restauraci. Nedaleko odtud."
,,Dobře. Vezmeš mě tam?"
,,Jako na rande?" v obličeji se mu zračí překvapení.
,,Ano. Na rande. Chci si na nás vzpomenout a myslím, že připomínka našich zážitků by mohla pomoct. Za zkoušku to aspoň stojí."
,,Děkuju." vydechne. Skloní se a políbí mě na tvář.
,,Vyzvednu tě zítra v šest." s úsměvem odejde. Vrátím se zpátky do postele a k Instagramu. Ten článek zatím ignoruju a hledám fotky mě a Shawna, respektive z našeho prvního rande, abych věděla, co jsem přesně měla na sobě. Skoro po hodině ty fotky najdu. Díky tomu, kdo je označil jako #Shaimee první rande. Fotku si uložím a napíšu zprávu Denis, aby se u mě zítra odpoledne zastavila. Budu potřebovat s přípravou na rande trochu pomoct.

Děkuji za všechny ty úžasné komentáře u předchozí kapitoly! Opravdu jsem nečekala, že by jste chtěly abych pokračovala. Tak tedy na vás dám a budu psát dál ❤️💖

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat