40. Kapitola

2.2K 225 45
                                    

Shawn
,,Musíme si to zase někdy zopakovat." říká se smíchem Aimee, když jí opilou posadím na postel.
,,To teda musíme. Je s tebou sranda, když se napiješ." cvrnknu jí po nose. Vyndám si mobil z kapsy a hodím ho na noční stolek.
,,Budeš tu se mnou? Přes noc?" ptá se. S úsměvem přikývnu a začnu si rozepínat knoflíčky od košile.
,,Jsi tak sexy." ozve se. Podívám se na ni a vidím, že zírá na mou odhalenou hruď. Nechám poslední knoflíčky zapnuté a sednu si vedle ní.
,,Aimee, co ke mně cítíš?"
,,Já věděla, že chceš ze mě něco dostat." říká to s úsměvem, díky alkoholu.
,,Nemám tě ráda... Ale když jsi blízko... Já nevím, je to jiné. Když jsi mi blízko, tak mé tělo přebírá kontrolu a moje nenávist k tobě je fuč." dívá se všude kolem, jen ne na mě. Nálada mezi námi se rapidně změní. Aimee se už nesměje a já cítím silnou touhu se dotýkat jejího těla.
,,Jak moc blízko?" natisknu se bojem na její. Jsem tak blízko, že slyším její zrychlený dech.
,,Asi nějak takhle." zašeptá se skloněnou hlavou.
,,Co to s tebou dělá? Co cítíš, když jsem tak blízko?"
,,Já... Chci se tě dotýkat. A chci, aby ty ses dotýkal mě."
Nečekám ani vteřinu a vklouznu rukou pod lem šatů. Aimee zalapá po dechu, když rukou přejedu po vnitřní straně stehna.
,,Vsadím se, že už jsi mokrá." zašeptám ji do ucha. Prsty přejedu přes kalhotky a ucítím vlhkost. Aimee zvrátí hlavu dozadu a tiše vzdychne.
,,Mám pravdu." vtisknu malý polibek na její krk.
,,Shawne, prosím, udělej mi to." zaškemrá.
,,Jsi tak netrpělivá." vytáhnu ruku zpod šatů, chytím jejich lem a přetáhnu jí je přes hlavu. Odhodím je na podlahu a sjedu pohledem to božský tělo.
,,Zatraceně." na prázdno polknu. Má na sobě jen malé krajkové kalhotky červené barvy.
,,Tak moc tě chci, Shawne." pronese tiše a přejede si rukou přes prsa. Ani se nepohnu. Sleduju její ruku, kterou si přejíždí po těle. Zastaví se u kalhotek a nemotornými pohyby se jich zbaví. Je už úplně nahá. Rychle si rozepnu poslední knoflíčky na košily a už si ji svlékám, když si Aimee nahlas brkne.
,,Asi budu zvracet." zakryje si dlaní pusu.
,,Donesu ti kýbl." vyběhnu z ložnice do koupelny. Najdu kýbl a jdu ho dát Aimee. Za pár vteřin se do něho vyzvrací.
,,Je mi blbě." lehne si na postel a stočí se do klubíčka. Vezmu deku a přehodím ji přes její nahé tělo.
,,Lehni si ke mně, prosím." zamumlá.
,,Jen si skočím do koupelny a hned jsem u tebe." pohladím ji po vlasech. Vezmu kýbl se zvratky a v koupelně ho vypláchnu. Když se vracím do ložnice, uslyším zaklepání na dveře. Kdo to může být tak pozdě? Podívám se kukátkem na chodbu. Stojí tam nějaký muž.
,,Kdo jste?" otevřu dveře.
,,Já... To jsem rád, že jste mi otevřeli. Klepu už na několikátý byt. Omlouvám se, jestli jsem vás vzbudil. Mám problém s autem. Můžete mi prosím pomoct?"
,,Máte štěstí, že se v autech trochu vyznám." vklouznu do bot a vezmu si z věšáku bundu. Zaklapnu za sebou dveře a jdu s tím mužem ven.
,,Tak co máte s autem?" ptám se, když dojdeme k menšímu černému autu.
,,Nechce nastartovat. Můžete se podívat pod kapotu? Já nevím, jak se zvedá."
,,To umí snad každý." zasměju se. Přejdu ke kapotě a zvednu jí bez problému nahoru.
,,Vidíte? Brnkačka." sklopím hlavu k motoru, abych se podíval, proč auto nestartuje.
,,Potřebuju baterku, skoro nic nevidím." Poulíční lampa svítí velmi málo.
,,Žádnou nepotřebuješ." řekne muž a o vteřinu později ucítím silnou ránu do hlavy. Skácím se k zemi.
                                        *****************************
Otevřu oči, ale vidím tmu. Co se to děje? Jsem slepý? Pohnu hlavou a ucítím na obličeji nějakou látku. Mám zavázané oči? Chci zvednout ruce k obličeji, ale nejde mi to. Mám dlaně za zády a mám je něčím přidělané u sebe. Od nohou ucítím chlad. Sedím na nějaké zemi. Panebože, co se to děje?
,,Haló? Je tu někdo?!" zařvu.
,,Drž hubu." ozve se mužský hlas.
,,Co se to děje? Co po mně chcete?" snažím se mluvit klidně, ale hlas se mi třese.
,,Neříkal jsem, že máš držet hubu?!" zařve ten chlap.
,,Co chcete? Peníze? Dám vám je... Kolik chcete?"
,,Drž hubu konečně!" zařve. Chci něco říct, ale ozve se zvonění mobilu.
,,Jo, šéfe? Jo, je tady.... Jo, vyptává... Dobře, šéfe." slyším muže mluvit. Chvilku je ticho jako v hrobě a pak uslyším kroky a následné zavrzání dveří.
,,Kam jdete? Nenechávejte mě tady!!!!" vřískám. Je to k ničemu. Odpovědí mi je jen ozvěna mého hlasu...

Další díl bude po novém roce.
Užíjte si Silvestr a přeji šťastný nový rok 💖❤️

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat