Aimee
Po dlouhých hodinách konečně provádějí Shawnovi transfuzi krve. V duchu se modlím, aby vše proběhlo v pořádku. Nevím, co bych si bez něho počala. On mi úplně změnil život. Díky němu už nemusím vykonávat tu ponižující práci. Nesnesu ani pomyšlení na to, že bych se k té práci musela znovu vrátit. Ale můžu se Shawnem dál být? Kvůli mně, už mu Bruno několikrát ublížil. Dostal ho už dokonce na pokraj smrti...
,,Slečno? Pan Mendes zvládnul transfuzi v pořádku. Jeho stav je stabilizovaný." přeruší doktor mé myšlenky, když příjde do čekárny.
,,Dobře, děkuji."oddechnu si.
,,Pokud chcete, můžete ho vidět. Ale má v sobě teď hodně léků, měl by se probudit až zítra."
,,I tak ho chci vidět. Můžu u něho být dokud se neprobudí?"
,,Vy toho hocha asi hodně milujete, že?" ptá se mě s úsměvem doktor.
,,Nejvíc na světě." odpovím. Přehaním, ale co jiného jsem měla říct? Že ani ne, ale miluju sex s ním a díky němu už nemusím pracovat jako prostitutka?
Doktor mě zavede do Shawnova pokoje a dovolí mi zůstat tak dlouho jak budu chtít.
Shawn je opět napojen na pípající přístroj a má v ruce zapíchnutou hadičku od kapačky. V místnosti je sice křeslo, ale stejně si lehnu k Shawnovi na postel. Je mi jedno, co si bude zdravotní sestra myslet, až ho příjde zkontrolovat. Postel je malá, takže ležím k Shawnovi úplně přitisknutá. Vůbec mi to nevadí, právě naopak. Jsem ráda, že můžu cítit teplo jeho těla. Položím dlaň na jeho hruď a hlavu si opřu o jeho rameno.,,Aimee, pojď se mnou." Shawn ke mně natahuje ruku.
,,Kam?"
,,Do nebe. Je tam klid. Není tam Bruno." řekne s úsměvem na rtech.
,,No tak, pojď se mnou, Aimee."
,,Ale já chci zůstat tady, na zemi." zaprotestuju.
,,Prosím, pojď se mnou. Bez tebe nedokážu odejít."
,,Tak neodcházej." zašeptám.
,,Slečno, běžte od něho!" uslyším z dálky ženský hlas a následně velmi hlasité pískání.,,Co se děje?" otevřu oči.
,,Běžte!" zdravotní sestra mě odtáhne za loket z postele.
,,Co se stalo?" do pokoje vletí doktor.
,,Zástava srdce." oznámí sestra.
,,Cože?" pohlédnu na Shawna a pak na pískajicí přístroj. Na displeji běží rovná čára.
,,Panebože. Umřel?" z očí mi vyhrknou slzy.
,,Defibrilátor! Nabít na sto!" poručí doktor sestře.
Stojím kousek opodál a s brekem sleduji, jak se Shawna snaží přivést zpátky k životu.
,,Říkal jsi, že beze mě neodejdeš." šeptám směrem k Shawnovi.
,,Neopuštěj mě." šeptám zoufale.
,,Panebože, děkuji tu." zašeptám směrem ke stropu, když displej přístroje začne ukazovat křivky.
,,Máme ho." oznámí doktror.
,,Děkuju." vydechnu. Zaplaví mě neskutečná úleva. Doktor odejde a sestra mi řekne, abych raději zůstala v křesle. Nadšená z toho nejsem, ale poslechnu. Křeslo si ale aspoň přitáhnu úplně k posteli
,,Za to Bruno zaplatí, přísahám." chytnu Shawnovu ruku.
,,Zaplatí za to. Slibuju." skloním hlavu a přitisknu rty na hřbet jeho ruky.
Jsem z dneška už tak vyřízená, že si opřu hlavu o křeslo a za chvilku upadnu do hlubokého spánku.,,Aimee." vytrhne mě se spánku Shawnův hlas.
,,Shawne?" se zívnutím otevřu oči. Chvíli mi trvá, než si uvědomím, že jsem v nemocnici, protože v místnosti není moc světla.
,,Jsi v pořádku?" stiskne mou ruku. Shawn už na posteli neleží, ale sedí. Nohy má spuštěné z postele, takže sedí hned naproti mně. Pustím jeho ruku a vstanu, protože se potřebuju protáhnout. To křeslo je strašně nepohodlný.
,,Jsem v pořádku, jestli se to tak dá říct. Jsem vyděšená z toho, co se stalo." posadím se zpátky.
,,Já jsem taky vyděšenej, Aimee. Obejmeš mě?"
Přikývnu a vrhnu se mu do náruče.
,,Málem jsem tě ztratila." vzlkyknu, přemůžou mě emoce.
,,Shtt, už je to v pořádku." jednou rukou mě hladí po vlasech a druhou po zádech.
,,Kde je Bruno? Zatkli ho?"
,,Ne, utekl."
Shawn zakleje a odtáhne mě od sebe.
,,Hledají ho aspoň? Vědí, co udělal?"
,,Ano, všechno jsem polici řekla. Že mě unesl a tebe postřelil."
,,Aimee, musím ti něco říct. Ale nesmíš to potom nikomu vyzradit, a už vůbec né policii. Rozumíš?"
,,O co jde?" vyděsím se.
,,Ten Bruno.." začne, ale nedokončí to, protože do pokoje vejde zdravotní sestra. Okamžitě od Shawna poodstoupím.
,,Už je vzhůru? Měla jste mě zavolat!" sestra rozsvítí světlo a hodí po mně nepříjemným pohledem.
,,Je to asi minuta, co jsem se probudil." ozve se Shawn.
,,Jak vám je? Bolí vás něco?" ptá se doktorka Shawna.
,,Jen noha, jinak nic."
,,Dobře, zavolám pana doktora, aby se vám na tu nohu podíval."
Shawn přikývne a sestra odejde.
,,Jak jsi vůbec věděl, že jsem vtom domě?" zeptám se.
,,Jen správný typ. Doufal jsem, že tam budeš."
,,Aha.. A jak ses dostala z vězení? Myslela jsem, že si budeš myslet, že jsem se na tebe vykašlala..."
,,Kauci zaplatil Jake. Běžel jsem hned k tobě domů a kdy jsi neotvírala, věděl jsem, že se muselo něco stát. Nevykašlala by ses na mě, že ne?"
,,Ne." zavrtím hlavou.
,,Dobře." pousměje se.
Doktor už vejde do místnosti a požádá mě, abych počkala na chodbě. Pár minut tedy čekám před pokojem. Zrovna, když doktor výjde, příjdou dva muži od policie.
,,Pan Mendes je v pokoji? Dostali jsme informaci, že už se probudil. Musíme s ním mluvit."
,,Ano, je vzhůru. Ale dlouho ho prosím nezdržujte, není na tom zrovna moc dobře." řekne doktor a odejde. Chci jít s policií za Shawnem, ale oni mě nepustí. Prý s ním potřebují mluvit o samotě.
Jak policie konečně odejde, vejdu za Shawnem. Nevypadá moc dobře, něco ho viditelně hodně trápí. Sotva se na mě podívá.
,,Stalo se něco, Shawne?"
,,Nevím, jestli budu moct chodit." hlesne.
,,Cože? Co to říkáš?" hlas se mi třese.
,,Ta kulka se dostala na špatný místo. Něco mi v noze přetrhla. Musím na pár operací, a ani pak není jisté, zda budu moct chodit."
,,To né." pevně ho obejmu.Strašně moc děkuji za 44K přečtení a 8K hvězdiček 💖💖💖💖
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanficZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?