11. Kapitola

2.9K 225 36
                                    

Aimee

Sedím u baru a popíjím Mojito. Shawn sedí na barové stoličce vedle mě. Objednal si pivo, ale za těch pár minut, co tu sedíme, se ještě ani nenapil. Za to já mám už mojito skoro vypité. Koutkem oka se podívam po Jakeovi, Shawnovém bodygárdovi. Stojí v rohu místnosti a dívá se naším směrem.
,,Jak to může vydržet? Jen tak stát a zírat na nás?" nakloním se k Shawnovi, aby mě slyšel přes taneční hudbu.
,,Je za to královsky placenej." odpoví a konečně si lokne piva.
,,Pojď, jdeme si zatancovat." ozve se po chvilce ticha. Nečeká na mou odpověď a rovnou mě za ruku dovede do víru tanečního parketu. Moc tančit neumím, byla jsem na diskotece jen parkrát. Buď jsem se totálně opila, že jsem ani nevěděla, jak jsem došla domů, a nebo jsem prokecala noc s barmanem...
,,Musíš trochu hýbat boky." poučí mě Shawn a následně položí jeho dlaně na mé boky. Všimnu si, že pár lidí na nás zírá. Nechci se ztrapnit tím, že tu budu stát jako tvdý Y, tak začnu hýbat boky ze strany na stranu. Lidé na nás pořád civí. Určitě poznali Shawna. Musím teď hrát jak nejlépe dovedu. Musím se přece chovat jako jeho přítelkyně. Popojdu k Shawnovi tak blízko, že se naše těla začnou o sebe otírat. Zvednu ruce a položím si dlaně na jeho ramena. Až teprve teď mi dojde, jaký má můj posun efekt. Jak se svíjíme do rytmu hudby, naše rozkroky se o sebe otírají. Je to podobné jako včera za restaurací. Akorát se nelíbáme. Po chvilce cítím jak mě Shawnova erekce tlačí. Taky cítím, že mám mokré kalhotky.
,,Hele, můžu si tu šťabajznu půjčit?" objeví se vedle nás nějaký kluk. Vypadá, že už má hodně vypito. Shawn se přestane hýbat. Zdělám ruce z jeho ramen a čekám jak zareaguje. Snad nezvažuje, že mě tomu opilci půjčí...
,,Tahle štabajzna je moje přítelkyně. Tak si dej odchod." řeknu mu klidný tónem.
,,Jo, to znám, přítelkyně.. Jen si s ní užiješ a další den budeš hledat jinou cuchtu.. Tak co kdybys nedělal fóry, a rozdělil by ses? Nebo klidně můžem jít do trojky." navrhne kluk.
,,Naposledy ti říkám, aby jsi vypadnul. Nenuť mě to opakovat." Teď už rozhodně klidně nezní.
,,Ale no tak. Vždyť je to obyčejná děvka."
,,Takhle o ní mluvit nebudeš!" zakřičí Shawn a strčí do toho opilého kluka. Ten sebou zavrávorá, ale na nohách se udrží.
,,Tos přehnal, kámo." zasyčí kluk a svalí Shawna na zem.
,,BITKA!" zakřičí někdo. Kolem těch dvou se udělá kolečko lidí, takže nevím, co se děje.
Na nic nečekám a utíkám pro Jakea. Jenže v rohu místnosti už nestojí. Kam mohl zmizet?
,,Jakeu?!" zakřičím, co mi to plíce dovolí.
,,Nojo, už jdu. Jen jsem si odskočil!" slyším ho křičet. Otočím se a vidím ho jít směrem z toalet. Vysvětlím mu, co se děje a on okamžitě běží k hloučku davu. Odstrkuje lidi na stranu, aby se dostal k Shawnovi.
,,Pusť mě!" slyším křičet Shawna. Za chvilku ho už vidím, jak ho Jake táhne od davu pryč.
,,Uklidni se! Nepustím tě, dokud se neuklidníš!" křikne na něho Jake.
,,Držte ode mě toho blázna!" zakřičí ten kluk. Podívám se na něho, vypadá strašně. Ze rtu mu teče krev a pod okem má monokl. Podívám se na Shawnovu tvář, ale stojí mimo světla, takže špatně vidím. Dojdu k němu a vypadá to, že se konečně uklidnil. Jake ho pustí a Shawn jde směrem k východu. Utíkám k baru, abych si vzala kabelku, a utíkám k východu.
,,Kecal kraviny o Aimee." slyším mluvit Shawna, když výjdu z klubu. Zamířím za roh a tam ho spatřím. Je opřený zády o zeď a Jake stojí před ním. Dojdu k nim. Shawn je na tom rozdně lépe než ten kluk. Má jen pod okem menší modřinu.
,,Jsi v pořádku?" zeptá se mě Shawn, jak si mě všimne. Tou otázkou mě zaskočí. To já bych se tu měla ptát, zda je v pořádku.
,,Jsem v pohodě. Co ty?"
,,Už jsem ok. Vypadneme." přejde ke mně a vezme mě za ruku.
,,Už jdete domů?" ptá se Jake.
,,Jo, už tě dnes nebudu potřebovat." odpoví a zavede mě k autu, které je zaparkováno u chodníku před klubem. Spatřím záblesky. Na druhé straně ulice jsou paparazzi. Zběsile mačkají spouště fotoaparátů. Shawn mi otevře dveře spolujezdce. Nastoupím a rukou si zakryju oči. Blesky z fotoaparátů pronikají skrze skla i do auta. Shawn si sedne na místo řidiče a konečně odjíždíme z dosahu těch otravných blesků.
,,Počkej, Jake s námi nejede?" podivím se, když mi dojde, že v autě jsme jen my dva.
,,Říkal jsem mu, že ho už dnes potřebovat nebudu. Jedeme už ke mně." oči má soustředěné na silnici.
,,K tobě?" na sucho polknu. Proč jedeme k němu? To už se chce se mnou vyspat? Začínám panikařit. Nejsem na to ještě připravená. To nejde...
,,Mám krámy." vyhrknu první lež, co mě napadne.
,,Cože?" šlehne po mně pohledem a hned zase vrátí zrak zpátky na vozovku.
,,Mám svoje dny." V duchu si opravdu přeju, abych je měla. Co bych teď za ně dala...
,,Ehm.." odkašle si.
,,Jak dlouho to máš mít?"
,,Dostala jsem to teprve dnes ráno." zalžu znovu. Vím, že bych lhát neměla, ale nemůžu s ním spát. Ještě ne.
,,Hmm." zabručí a dál nic neříká. Za pár minut parkujeme před budovou, kde se nachází jeho byt.
,,Myslela jsem, že mě odvezeš ke mně." ozvu se, když mi otevírá dveře.
,,Můžeme dělat i něco jinýho." mrkne na mě. Vystoupím z auta. Srdce mi začne bušit jako o závod. Co tím má na mysli? Dělat i něco jinýho? Vůbec se mi nelíbí, jak to zní...

To je tu další díl rychle, co? :D Ale o to je kratší.. Takže, jak to chcete? (Ten dvojsmysl 😂) Chcete kapitoly dříve, ale o něco kratší? Nebo si počkáte pár dní na delší kapotoly?
Jinak, kdo nastoupil do školy, tak ať se daří 👍

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat