Aimee
,,Pusť ji." říká Shawn, který stojí kousek přede mnou.
,,Bolí to, nech mě." snažím se vymanit z náruče nějakého muže, který mě drží kolem pasu. Rozhlédnu se kolem a vidím, že jsem v letištní hale a pár lidí na nás zděšeně zírá.
Najednou se přede mnou objeví pistole. Zjistím, že ji v ruce svírá právě ten muž, který mě drží. Ozve se výstřel a já vykřiknu.
,,Panebože." zamumlám a otevřu oči. Srdce mi divoce buší z toho snu. Bylo to tak reálné. Připadá mi, jako kdybych citila kolem pasu mužovi ruce ikdyž vím, že tomu tak nemůže být, protože jsem v posteli úplně sama. Tma a ticho mě děsí, tak popadnu mobil a bez přemýšlení vytočím Shawnovo číslo.
,,Halo?" ozve se jeho hlas. Zní podrážděně.
,,Já.. omlouvám se, jestli jsem tě vzbudila. Ale říkal jsi, že kdybych cokoliv potřebovala, tak můžu zavolat." řeknu, ale začnu litovat toho, že mu volám. Proč jsem nezavolala třeba Denis?
,,Jasně.. Hned jsem u tebe. Jsi doma, že jo?"
,,Jo, jsem. Ale víš co? Zapomeň, že jsem ti volala. Jsem blbá. Počká to. Dobrou noc." rychle hovor ukončím a mobil vypnu pro případ, že by mi volal zpátky. Neměla jsem mu volat. Co bych mu asi tak řekla? Bojím se, přijeť mě uklidnit?
Odložím mobil na stolek a snažím se usnout, ale nedaří se mi to. Z toho snu se klepu a to ticho a tma to jenom zhoršují. Rozsvítím lampičku a zapnu mobil, ale hned si na něm nastavím režim letadlo, aby se mi nikdo nemohl dovolat. Následně se připojím k WiFi a na YouTube si pustím písničku od Shawna -Nikdy nebýt sám. Zavřu oči a snažím se na nic nemyslet. Jenže to nejde. Nemůžu z hlavy dostat ten sen. Stále cítím, jak mě ten muž držel ve snu kolem pasu. Ten sen byl tak reálný, že to klidně nemusel být jen sen, ale vzpomínka...Crrrrr. Trochu se vyděsím, kdo na mě v noci může zvonit, ale dojde mi, že to bude nejspíše Shawn. Určitě mi volal zpět a když zjistil, že jsem nedostupná, tak přišel sem. Povzdechnu si, přesunu se na vozík a jedu otevřít dveře.
,,Sakra, Aimee, proč jsi nedostupná? Nemůžeš mi je tak zavolat a pak to položit!" bez pozvání kolem mě projde do bytu. Zavřu dveře a otočím se čelem k němu.
,,Promiň." pípnu. Teď si připadám jako úplná blbka. Opravdu jsem mu neměla volat a bez vysvětlení, co se děje, hovor ukončit.
,,Jsi v pořádku?" nakloní se a vezme můj obličej do dlaní.
,,Moc ne." přiznám.
,,Co se stalo?"
,,Měla jsem jen noční můru. Neměla jsem tě kvůli takové banalitě otravovat, omlouvám se." očima zkoumám jeho černou mikinu. Má na sobě bílý nápis Mládí.
,,Ty mě můžeš otravovat kdykoliv budeš chtít."
Nevím, co na to říct, tak mlčím.
,,Něco tu hraje?" ozve se. Pustí můj obličej a narovná se.
,,To je moje písnička." pousměje se. Dojde mi, že jsem zapomněla vypnout Youtube s Playlistem a teď se začala přehrávat další písnička - Ukázat ti.
,,Ehm.. Nemohla jsem usnout, tak jsem si pustila na Youtube mix nějakých písniček." malinko zalžu. Je mi trapné přiznat, že jsem si tam dala přímo písničky jen od něj.
Shawn na to nic neřekne, vyzuje si boty a jde přímo do mé ložnice. Chová se nějak drze. Nejdříve vejde do bytu bez pozvání a teď si dovolí jít i do mé ložnice. Následuju ho a jsem zvědavá, co chce dělat. Vezme z nočního stolku můj mobil a očima přejede po obrazovce.
,,Shawn Mendes - Mix písniček." přečte nahlas název playlistu.
,,Říkala jsem, že je to mix." ušklíbnu se.
,,Stačilo říct a přijel bych ti zazpívat osobně." vypne přehrávání a odloží mobil zpátky na stolek.
,,Takže, jakou písničku by jsi chtěla slyšet?" posadí se na postel.
,,Moment, proč máš na sobě pořád ty šaty?" zeptá se, než stačím vyslovit název písničky.
,,Nechtělo se mi převlíkat a navíc se mi ani nechtělo hledat pyžamo." byla jsem na to moc unavená.
,,Tak to musíme hned napravit." vstane a přejde ke skříni. Chvilku do ní kouká a pak vytáhne krátkou červenou košilku.
,,Tohle si neobleču." protestuju. Ani nevím, že něco takového mám, ale odmítám si to na sebe vzít.
,,Tak ti sundám ty šaty a budeš spát jen ve spodním prádle."
,,Fajn. Dej sem tu košilku." zabručím. Ve spodním prádle rozhodně spát nemůžu, to bych na sobě teď nějaké musela mít..
,,Já tě hezky převléknu." přejde ke mně a prsty chytne lem šatů.
,,Jsem pod těma šatama úplně nahá." vyhrknu.
,,Vážně? Nahou jsem tě viděl několikrát, tak se nemusíš stydět." mrkne na mě a šaty mi přetáhne přes hlavu. Jeho oči hned začnou skenovat mé tělo. Zavřu oči, protože se stydím. Přitom ale nemám žádný důvod se tak cítit. Při mé práci jsem na nahotu zvyklá. Nechápu, co se to se mnou je.
Oči otevřu až když na těle ucítím hladkou látku, která mi sotva sahá na stehna.
Kouknu se po Shawnovi, který stojí u skříně a dává šaty na ramínko. Využiju toho a rychle se přehoupnu na postel. Hodim přes sebe deku a Shawn se zrovna otočí.
,,Ani jsem tě v tom pořádně neviděl." zamračí se.
,,Dnes jsi toho viděl až moc."
,,Takže, jakou písničku chceš, abych ti zazpíval?" sedne si ke mně na postel.
,,Nikdy nebýt sám." odpovím bez přemýšlení. Je to moje srdcovka.
,,Slibuji, že jednoho dne budu při tobě. Budu tě držet v bezpečí. Udržím tě naživu..." Začne zpívat. Zavřu oči a užívám si jeho hlas i text.
Nevím proč, ale uprostřed písničky mám chuť se Shawna dotknout. Otevřu oči a natáhnu ruku, abych ho mohla pohladit po předloktí. Překvapeně se mi podívá do očí, ale nepřestává zpívat. Chytím jeho dlaň do své a opět zavřu oči. Cítím se klidně a uvolněně.
,,Další písničku?" zeptá se.
,,Hmm, nějakou vyber." zamumlám. Jsem už skoro v limbu.
,,Nemůžu napsat píseň, která není o tobě. Nemůžu pít, aniž bych na tebe nemyslel..." zpívá píseň, kterou neznám. Pokouším se neusnout, abych píseň slyšela celou, ale bohužel usnu asi u třetí sloky.,,Dobrou, lásko." probudí mě Shawnův hlas. Otevřu oči a vidím ho vstávat z postele.
,,Ne, nechoď." ozvu se. Nechci, aby odešel. Chci, aby zůstal přes noc. Nechápu to, ale jeho přítomnost mě uklidňuje. Jsem pitomá, neměla jsem se odstěhovat.
,,Chceš, abych zůstal?" podívá se na mě.
,,Ano. Lehni si ke mně, prosím." nadzvednu deku.
,,Moc rád." usměje se a sundá si oblečení. Je jen v boxerkách, když si lehá vedle mě. Natáhne se a zhasne lampičku. Místnost se zahalí do tmy.
,,Děkuju." zašeptám do ticha.
,,Kdykoliv." odpoví a vtiskne mi polibek na tvář.
,,Můžeš mě políbit na rty." řeknu a překvapím tím jeho i samu sebe.
Na chvíli zaváhá, ale přece jenom mě na rty políbí. Rozbuší se mi srdce a cítím, že mé tělo si žádá víc. Chytnu Shawna kolem krku a přitáhnu si ho na sebe.
,,Copak ty nechceš spát?" cítím, jak se mi usmívá do rtů.
,,Ne, nechci." zamumlám. Nerozumím, proč najednou stačí tak málo k tomu, abych po něm začala tak toužit. Tentokrát se nechci jen rychle udělat. Teď chci Shawna cítit úplně všude, propojit se s ním.Tak, že by se Shawn konečně dočkal? 🤔😂
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?