Shawn
,,Budeš se mnou doopravdy chodit?" ptám se Aimee s nadějí v očích. Žaludek mám jak na vodě. Jsem strašně nervózní a bojím se, že Aimee nebude souhlasit.
,,Co za hru tady hraješ, Shawne?" dívá se mi upřeně do očí. Vypadá, že tu otázku myslí úplně vážně.
,,Já žádnou hru nehraju, Aimee. Copak je těžký uvěřit, že tě mám opravdu rád?" zklamaně si povzdechnu.
,,Takže ty mi tu chceš namluvit, že ses za těch pár dnů změnil? Že už najednou nechceš jen sex, ale rovnou vztah? Lidi se jen tak nezmění, tak promiň, že ti to nežeru."
,,Ale je to pravda. City k tobě mě změnily. Sám tomu nerozumím. Já si tě nevybral, to moje srdce." říkám upřímně. Její oči mě stále pozorují, mají teď barvu letní oblohy. Když jsem přišel, měly světle zelenou barvu. Její oči mě nikdy nepřestanou fascinovat.
,,Je těžký tomu uvěřit, Shawne. Ty, největší děvkař pod sluncem, najednou začneš mít někoho rád a chceš s tou osobou mít vztah... A to jen po pár dnech známosti. Promiň, ale nevěřím tomu." odtrhne ode mě zrak.
,,Co mám udělat, aby jsi mi věřila?" Už nevím, jak jinak jí přesvědčit, že nelžu.
,,Nic. Neřeš to. Prostě s tebou doopravdy chodit nebudu. Dál budu hrát na veřejnosti tvoji holku, ale v soukromí budu svobodná. Jestli chceš dál sex, v pořádku. Ale nehledej v tom něco víc. Potřebuju peníze, to je všechno. Nic k tobě necítím a nikdy nebudu."
Její slova se do mě zabodávají jako nůž. První holka do které se zamilovávám a ona mě nechce. Proč ke mně nemůže cítit to co já cítím k ní? Hrudník se mi úzkostí sevře, nemůžu dýchat. Vstanu z pohovky a bez jediného slova vyběhnu z bytu, ani se nestarám o boty. Zastavím se venku před budovou a sednu si na schody. Několikrát se zhluboka nadechnu. Co teď mám dělat? Pokud s Aimee budu dýl, tak se do ní zamiluju úplně. To se nesmí stát, nechci zůstat se zlomeným srdcem. Už teď mě její odmítnutí bolí.
,,Shawne, co se stalo? Proč tu tak sedíš? Kde máš boty?" ozve se mužský hlas a cvakání fotoaparátu. Bože, ti paparazzi nikdy nedají pokoj. Beze slova se zvednu na nohy a jdu zpátky do domu. Ten drzej novinář jde rovnou za mnou.
,,Nechte mě na pokoji." vykřiknu a vyběhnu schody do patra, kde se nachází byt holky, která mě odmítla. Zazvoním na zvonek a novinář mě už stačil doběhnout. Aimee otevře dveře a ten pitomej novinář se jí začne cpát do bytu.
,,Jakej je Shawn v posteli? Jak dlouho jste přesně spolu? Kolik vám je?" novinář chrlí na Aimee jednu otázku za druhou. Už toho mám dost. Chytnu ho za bundu a vytáhnu ho z bytu.
,,Neumíte respektovat soukromí?!" vyjedu na něho. Mám chuť toho blbečka zmlátit. Ignoruje mou otázku a začne mě a Aimee fotit.
,,Běž s tím do hajzlu!!!" zařvu, až se divím jakej ječák mám. Strčím do něho až narazí zády o protější zeď. Varuju ho, že jestli nevypadne, dopadne to s ním daleko hůř. Vidím mu na očích, že jsem mu nahnal strach, to je dobře. Přikývne a konečně odchází.
,,Promiň mi to." otočím se k Aimee.
,,Já...." neví co říct. V jejích očích spatřím strach. Boji se mě? Myslí si, že bych byl schopný ji ublížit?
,,Neboj, neublížím ti." uvolním stisk dlaní, které jsem naštvaním svíral.
,,Ten chlap mě pěkně vytočil. Nezná hranice... Mrzí mě, že jsi to musela vidět."
,,Ehm... V pohodě. Jen... Vyděsil jsi mě."
,,Omlouvám se." roztahnu paže, abych ji obejmul, ale ona se odtáhne.
,,Nemusíš mě objímat."
,,Můžu dál?" zeptám se místo toho, abych dal najevo své zklamání. Odstoupí ode dveří, abych mohl vejít dál. Zastavím se u botníku a pár sekund zvažuju, že si nazuju boty a odejdu do nejbližšího baru, kde se spiju do němoty. Nápad zavrhnu, protože tu situaci s Aimee potřebuju vyřešit hned. Jdu dál do bytu a zastavím se až v obyváku. Pohovku raději vynechám a sednu si do křesla. Aimee se posadí naproti.
,,Takže, dávám ti na výběr mezi dvěma možnostmi, Aimee." začnu.
,,Cože?" upře na mě pohled.
,,První možnost je, že mi vrátíš těch deset milionů, které jsem ti už stihnul poslat, a veřejně se rozejdeme a už se nikdy neuvidíme. Ta druhá možnost je, že odsuneš stranou všechnu nenávist, kterou ke mně cítíš a pokusíš se mít se mnou opravdovej vztah. Musíš si vybrat, protože já pak nakonec nechci mít zlomený srdce. Čím víc s tebou budu, tím silnější a hlubší budou moje city k tobě. Takže ti dávám na výběr."
Aimee na mě šokovaně zírá. Jestli si myslela, že si jen tak bude užívat mých peněz a sexu bez citů, tak to se pěkně spletla. Srdce mám jen jedno a rozhodně si ho nenechám jen tak zlomit...Aimee to má těžký, chudina 😁
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?