Shawn
Už se skoro dotýkám rtů mé přítelkyně, když mi v kapse kalhot začne bzučet mobil.
,,Zatraceně." zakleju.
,,To je v pohodě. Klidně to vezmi."
,,Bude to minutka." místo rtů jí políbím aspoň na tvář a příjmu hovor. Volá Andrew.
,,Cože? Špatně tě slyším. Počkej, asi špatný signál." řeknu do telefonu, protože vůbec nerozumím tomu, co mi říká.
,,To je můj manažer. Minutku." zašeptám směrem k Aimee a výjdu na balkon, kde by měl být už lepší signál.
,,Tak, už bych tě měl slyšet. Co se děje?"
,,Viděl jsi už tu pohromu na internetu? Volám ti kvůli tomu, zda o tom něco nevíš."
,,Jakou pohromu? O čem to mluvíš?" vyděsím se.
,,Je toho plnej internet. Instagram, Twitter, Facebook, bulvární plátky..."
,,Jsem doma s Aimee sotva deset minut. Ještě jsem dnes na internetu ani nebyl. Tak co se stalo?"
,,Nějaký muž prohlašuje, že tvoje přítelkyně dělá prostituci. Že ji jednou během schůzky zatahal za vlasy a spadla jí paruka. Prý její umělecké jméno je Brownie Shitles." vyprskne smíchy po vyslovení toho jména.
,,O tom nic nevím." zalžu.
,,Takže Aimee nepracuje jako prostitutka?"
,,Ne." lžu dál. No co, není to tak úplně lež. Jako prostitutka sice pracovala, ale teď už to nedělá.
,,Dobře. Asi potřeboval rychle prachy od bulváru, tak si vymyslel takovou blbost. Bude ho chtít Aimee žalovat za pomluvu?"
,,Nevím, to asi ne. Teď se musí soustředit na svůj zdravotní stav. Když tak se ti ozvu." rozloučím se, ukončím hovor a vrátím se zpátky za Aimee. Ta sedí na sedačce a zírá s otevřenou pusou na displej svého telefonu. Zatraceně, už si to přečetla. A to jsem jí to nechtěl říct, aby se nestresovala.
,,Kde jsem proboha přišla k takové sumě?" namíří na mě obrazovku mobilu.
Vidím stav jejího bankovního účtu.
,,Kde jsem přišla k tolika milionům, Shawne?" mává mi displejem před obličejem. Měl jsem jí pravdu, o našem vztahu, říct rovnou. Teď na mě bude akorát více naštvaná.
,,Ehm... No, víš... Jak začít? Ty miliony máš ode mě."
,,Cože? Proč by jsi mi posílal takový balík peněz?"
,,No, těch milionů bylo deset, zaplatila jsi dluhy, které jsi měla po rodičích. A vlastně ti ještě dalších deset musím poslat. Tu smlouvu jsem sice roztrhal, ale pořád máš na ty peníze právo."
,,Co mi to tu vykládáš? Jakou smlouvu?" ptá se naštvaným tónem.
,,Nejdřív musíš vědět, že tě dopravdy miluju, dobře? Náš vztah už dlouho není jen přetvářka. A myslím, že nebyla ani ze začátku. Už při prvním setkání jsem věděl, že s tebou chci víc než jen sex, jen jsem si to nechtěl připustit."
,,Přetvářka? Chodila jsem s tebou pro peníze?" ptá se ještě více naštvaně. Zhluboka se nadechnu a vše jí povím. Řeknu jí úplně všechno čím jsme si museli projít.
Aimee je z toho tak v šoku, že nic neříká.
,,Prosím, nebuď na mě naštvaná. Později bych ti to řekl, ale teď jsem tě tím nechtěl stresovat." chytnu jí za ruku, ale ona se mi vyškubne. Zabolí mě to u srdce.
,,Chci být sama." zašeptá.
,,Miluju tě, Aimee. O tom nikdy nepochybuj." řeknu, než se zvednu a odejdu do ložnice. Lehnu si na postel a zírám do stropu. Aimee musí být zmatená. Určitě pochybuje o naší lásce. Nejlepší by bylo, kdyby si sama vzpomněla, jak se to všechno stalo. Kéžby si co nejdřív vzpomněla. Chybí mi. Jo, sice jí vidím každej den, ale není to ta Aimee, kterou znám. Tahle Aimee se na mě nedívá tím zamilovaným pohledem, nedotýká se mě... Šílím z toho. Jsem z toho ve stresu. Na hrudi cítím tíhu. Potřebuju přestat myslet, aspoň na pár minut. Rozepnu si knoflík od kalhot a zajedu rukou do boxerek. Chytnu se do dlaně, zavřu oči a pomalu se uspokojuju. Představím si Aimee. Myslím na to, že to její ruka mi dělá tak dobře. Už skoro jsem, když můj sluch zaregistruje nějakou ránu. Hned přestanu s tím co dělám a běžím do obýváku. Aimee leží na zemi u sedačky.
,,Co jsi vyváděla?" zvednu ji opatrně ze země a posadím ji zpátky na sedačku.
,,Jen... Nepřemýšlela jsem a postavila se na nohy, ale neudržela jsem se na nich ani sekundu a hned se skácela k zemi."
,,Jsi v pořádku?" kleknu si před ní a vezmu její tvář do dlaní.
,,Jo, asi jo. A ty?"
,,Vyděsila jsi mě."
,,Jsi v obličeji úplně rudý. Nemáš horečku?"
,,Co? Ne, jsem v pohodě." stoupnu si a v tom mi sjedou kalhoty až ke kotníkům. Sakra, zapomněl jsem si je zapnout, když jsem tak rychle vyletěl z postele. Rychle si je natáhnu zpátky a zapnu knoflík.
,,Ty jsi... Ty..." Aimee na mě zítra. Muselo jí dojít, co jsem asi tak před minutou dělal. Bože, to je trapas. Nadechnu se, že něco řeknu, ale nevím co.
,,Určitě jsi to dělal. Slyšela jsem vzdechy... " poznamená.
,,Jo, dělal. Dělal jsem si to, a co?! Je to normální! Poslední dva týdny si to dělám sám, když ty nejsi k dispozici!" řeknu nabroušeně. Ani nevím, proč jsem tak vyletěl. Měl jsem mlčet.
,,Tak promiň, že jsem ležela v nemocnici. Kolik mi za to strhneš peněz, že jsem s tebou nemohla šukat?!" zakřičí.
,,Promiň, já to tak nemyslel." hlesnu. Já jsem teda idiot. Teď to vypadá, že jsem s ní jen kvůli sexu. Aimee mlčí, nic neříká.
,,Omlouvám se. Já.. neměl jsem to říkat. Jen mi chybíš... Miluju tě, opravdu. Nejsem s tebou jen kvůli sexu." posadím se a rukou si prohrábnu vlasy. Aimee stále mlčí.
,,Řekni něco." ozvu se, když ani po pár minutách nic neříká.
,,Chci domů." vyhrkne.
,,Co? Tady jsi doma." nechápu, co myslí.
,,Myslím svůj starý domov. Svůj byt. Chci tam."
,,Už ho nemáš. Pronajímá se už někomu jinému." když to říkám, hlas se mi třese. Teď se strašně bojím, že mě opustí.
,,Říkal jsi, že mi pošleš ještě deset milionů. Tak mi je pošli a já si koupím někde byt a zaplatím si pečovatele, když jsem teď mrzák."
,,Ne, to nemyslíš vážně. Jsi teď jen naštvaná kvůli tomu, co jsem řekl. Ale nemyslel jsem to vážně, přísahám. Nemůžeš mě opustit." do očí se mi dostávají slzy.
,,Co bych nemohla? Můžu si dělat co se mi zachce. Nevlastníš mě."Už to zas dramatizuju, co? 😂 už chcete konec raději? Už je nemá trápit a napsat happy end? Dejte mi vědět do komentářů, protože nechci trápit ještě vás tím, že by jste se museli nutit do čtení jen abyjste se dozvěděli jak to konečně dopadne... A jak jsem psala v některé kapitole, že bude nová kniha, tak bude, ale nebude to žádné nadpřirozeno. Bude to jakoby kniha do této série. Ale bude to jen názvem. Nebude pokračovat tento příběh. Tento ukončím.
Jo a zítra uvidím After ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?