Shawn
V hotelové restauraci se s Aimee a Jakem najíme. Pak jdeme za Kristan, mojí kadeřnicí.
,,Shawne, Ahoj." Kristan mě při příchodu obejme.
,,Ahoj." opětuju její objetí. Kristan není jen moje kadeřnice, ale i kamarádka. Nikdy mě nesoudila, neřešila moje každodenní úlety.
,,Tohle je moje přítelkyně Aimee."
,,Přítelkyně? Ráda tě poznávám, děvče." mávne s úsměvem na Aimee.
,,Zdravím." pozdraví moje falešná holka.
,,Nechci být nezvořilá, ale tvoje vlasy nevypadají dobře. Kdy jsi byla u kadeřnice?" Kristan přejde k Aimee a prohrábne jí rukou vlasy.
,,No... Nebyla jsem u kadeřnice už nějakých osm let." odpoví.
,,Je to znát... Co říkáš na to, že bych tě ostříhala a oživila tvou barvu vlasů?"
,,Já..." Aimee se podívá na mě, neví co říct.
,,Všechno platím. Pokud chceš, Aimee, jdi do toho." mrknu na ni.
,,Tak jo. Menší změnu bych asi potřebovala." přizná.
,,Skvělý. Tak Aimee vezmu jako první, jak bude působit barva, tak ostříhám tebe, Shawne, jo?" Kristan je celá rozzářená z toho, že může stříhat Aimeeiny dlouhé vlasy.
,,Jasně." přikývnu a vytáhnu z kapsy džínů mobil. Přihlásím se ke svému instagramovému účtu. Srdce mi radostí poskočí, když zjistím, že mi přibylo skoro tisíc novýh followerů. Do vyhledávače zadám hasthag ShawnMendes a hledám fotky na kterých jsem s Aimee. Pár jich najdu a přečtu si komentáře. -Zase další děvka.
-Hmm už s touhle holkou byl viděn třikrát. Co se děje? Že by konečně přítelkyně? #Shipp
-Krásní jsou, doufám že sou spolu a není to žádná coura...
-Omg Shawn má holku!!! Jedna holka mi to potvrdila! Šipuju je! Jsou spolu tak roztomilý! Tento jedinný komentář lajknu. Ta dotyčná z toho asi bude mít infarkt...
Pak se přihlasím na twitter. Tam mi přibylo taky skoro tisíc followerů. Rozhodnu se, že napíšu tweet.
Život je mnohem krásnější, když máte po svém boku milující osobu.
Jenom to odešlu, do pár sekund přibývají komentáře.
-Kdo je ta šťastná?
-Ty máš holku???
-Miluju tě!!! A ty s někým chodíš?
,,Shawne." vyruší mě Kristan ze čtení komentářů.
,,Už tě můžu ostříhat."
,,Dobře." usměju se a sednu si před zrcadlo.Do hodiny s Aimee odcházíme. Vypadá úžasně. Vlasy má zkrácené jen trochu, ale jsou sestříhány směrem do obličeje. Její hnědá barva vlasů září a sem tam má ve vlasech blond melír.
,,Moc ti to sluší." vtisknu jí polibek na tvář, když nastoupíme společně s Jakem do taxíku.
,,Shawn má pravdu, seš kočka." ozve se Jake.
,,Hele, nebal mi holku." pobaveně ho okřiknu.
,,Co? Já nikoho nebalím. Jen chválím její vzhled. A ona by mě stejně nechtěla." zasměje se.
,,To máš pravdu, nechtěla." vypadne z Aimee.
,,Teda... Myslela jsem... No jsi ohodně starší než já... Být v tvém věku, tak bych tě chtěla." zakoktá celá rudá.
,,V pohodě. Chápu." odpoví pobaveně Jake.
,,Co? Něco smíchu?" ptá se Aimee, když vybouchnu smíchy.
,,Ne, nic." snažím se přestat smát, ale moc mi to nejde. Zakuckám se. Aimee mě bouchne po zádech a mě smích konečně přejde. Taxík konečně zastaví před hotelem. Všichni vystoupí a já zaplatím. Pak vystoupím z taxíku a málem dostanu infarkt. Vidím Aimee jak se baví s Hailey Baldwin. Přibližně před rokem jsem s ní chvilku randil, ale nic vážného mezi námi nikdy nebylo. Ukončil jsem to, protože začala být náročná. Chtěla, abych jí představil na veřejnosti jako moji přítelkyni, tak jsem to s ní skončil.
,,Shawne, ahoj." Hailey se ke mně přihrne, když mě spatří. S úsměvem mě obejme. Nechápu, proč se ke mně tak má. Když jsem to s ní skoncovat, vyhrožovala mi, že toho budu litovat a zničí moji kariéru. Své výhružky však nikdy nesplnila.
,,Co tady děláš?" odtáhnu se od ní.
,,Byla jsem za svým snoubencem." zamává přede mnou obřím zásnubním prstenem.
,,Takže je to pravda. Gratuluju." letmo jí obejmu. Slyšel jsem něco o tom, že se zasnoubila s Justinem Bieberem, ale myslel jsem, že to jsou drby.
,,No nic, musím jít. Mimochodem, tvoje holka je moc hezká." políbí mě letmo na tvář a nasedne do taxíku.
,,Co ti říkala?" zeptám se Aimee a vezmu jí za ruku.
,,Jen se mě ptala, jestli spolu chodíme. Řekla jsem, že ano a ona mi pogratulovala. To je všechno. Byla moc milá."
,,Zajímavý." zamumlám.
Takže Hailey ke mně už zřejmně žádnou nenávist nepociťovala. Její snoubenec jí asi přes to pomohl....
Dnes vyšel remix Lost in Japan. Co na to říkáte? Originál je originál, ale zní to fakt skvěle ❤️
Jinak tento díl takový o ničem, moc jsem nevěděla, co psát... Tak snad další díl bude lepší 🙏
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?