68. Kapitola

1.7K 180 42
                                    

Shawn
Jsem překvapený, že Aimee chce, abych u ní zůstal a ještě k tomu ležel v její posteli.
,,Děkuju." zašeptá do ticha.
,,Kdykoliv." otočím se na bok a políbím ji na tvář. Na rty se neodvážím, bojím se, že by to nechtěla.
,,Můžeš mě políbit na rty." překvapí mě. Tohle jsem tedy rozhodně nečekal. Dnešek je samé překvapení. Trochu zaváhám, ale přece jenom spojím naše rty. Okamžitě mým tělem projede menší chvění, které mám, když se líbáme.
Aimee mě nečekaně chytne kolem krku a přitáhne si mě na své tělo, které je zahaleno pouze tenkou vrstvou látky.
,,Copak ty nechceš spát?" musím se do polibku usmívat.
,,Ne, nechci." zamumlá mi do rtů.
,,A co chceš teda dělat?" přestanu ji líbat na ústa a rty přesunu na její krk.
,,To, co chceš ty."
,,Hmm, to tu ale budeme až do rána." Právě teď s ní chci dělat tolik věcí, že nevím se kterou bych začal jako první.
,,Tak přeskoč na tu část, kdy jsou naše těla spojená."
,,To jsi tak nadržená?" musím se zeptat. Předtím Aimee taková nebyla. Když se už udělala, nepotřebovala to do pár hodin znovu...
,,To taky, ale hlavně tě chci cítit v sobě. Chci vědět, jaký to je mít tě v sobě."
Její slova ve mně vyvolají spalující touhu. Takovou, která nekončí v podbřišku, ale cítím ji i v prstech u nohou, proudí mi žilami.
,,Za chvilku se to dozvíš, zlato." odhodím z nás přikrývku a rychle z Aimee svléknu košilku. Pak se natáhnu ke stolku, abych rozsvítil lampičku.
,,K čemu světlo?" zamžourá na mě očima.
,,Chci na tebe vidět." vysvětlím a očima ji přejedu po ňadrech. Má na nich fialové fleky po té havárii.
,,Jsem hnusná. Neměl by ses na mě chtít dívat."
,,Jak to můžeš říct? Jsi krásná i s těmi modřinami." skloním hlavu a vezmu do úst jednu z bradavek.
,,To říkáš jen proto, že mě nechceš urazit a chceš si užít." namítne. Přestanu se věnovat jejímu poprsí a podívám se jí do očí.
,,Tak za prvé, kdyby jsi mi připadala ošklivá, tak nechám zhasnuto a za druhé, nechci si s tebou jen užít, já se tu s tebou chci milovat."
Otevře pusu, že něco řekne, ale zase jí zavře a jen na mě zírá. Usměju se na ni vrátím se zpět k těm nádherným ňadrům.
,,Tolik mi chyběly." řeknu zatímco je rukama obě hnětu.
,,Je to příjemný?" zeptám se. Mám trochu obavy, že by jí to mohlo bolet.
,,V pohodě." odpoví.
Pohlédnu na ni zjistím, že oči má zavřené a zrychleně dýchá. Je na ní tak krásný pohled, že bych teď chtěl mít ještě jedny oči. Jedny by sledovaly její dokonalé tělo a druhé by sledovaly jak si moje doteky užívá.
,,Jsi tak citlivá." zamumlám, když jí jazykem hladím prsa a ona tiše vzdychá.
,,Řekni mi, kde všude to cítíš?" chci vědět.
,,Všude." vydechne.
,,Kde nejvíc?"
,,Hmm.. asi tam." zamumlá, že sotva rozumím.
,,Kde? Tady?" zajedu rukou mezi její nohy a palcem obkroužím to citlivé místečko.
,,Ano." skoro vykřikne.
,,Ale prosím... Dnes už toho... bylo dost.... Už to nezdržuj." chytne mě za ruku.
,,Jak si přeješ." sundám si boxerky. Opatrně nalehnu na její tělo a jedním prudkým pohybem vniknu dovnitř. Pak mi dojde, že nemám ochranu.
,,Aimee, prosím tě, řekni mi, že pořád bereš antikoncepci." nechce se mi opustit to teplé tělo ani na sekundu a hledat někde v peněžence kondom.
,,Ano, beru. Asi tři dny."
,,To je dobře." políbím jí na čelo.
,,A ty jsi nikdy nespal s nikym bez ochrany? Ani já ne? Protože já to nevím..."
,,Jen spolu jsme byli bez ochany. Ale ty..." nevím, zda jí mám právě teď připomenout to znásilnění.
,,Ten muž. Bruno. Byla jsem těhotná... To s ním jsem..." nedokáže to doříct, protože se jí do očí dostanou slzy.
,,To je v pořádku." vezmu její obličej do dlaní a palci setřu slzy.
,,Chceš přestat? Pochopím, když.."
,,Máš tu kondom? Bojím se, že mě mohl nakazit." Jestli Aimee ten hajzl něčím nakazil, tak doufám, že hnije v pekle...
,,Vezmu si ho." políbím ji na tvář a na pár vteřin opustím její tělo než si nasadím kondom. Pak se opět ponořím do tepla jejího těla.
,,Pomoz mi vzpomenout si na nás, prosím." dívá se mi do očí, když to říká. Srdce se mi sevře nad tím jak moc zoufale to říká.
,,Udělal bych pro tebe cokoliv, Aimee." políbím ji na rty a začnu se hýbat. Přirážím velmi pomalu, protože je to už dlouho a přijde mi, že to dlouho nevydržím. Nechci se hned udělat. Chci si naše spojení co nejdéle užívat a taky vyvrcholit společně s ní.
,,Shawne, to je tak dobrý. Jen rychleji, prosím." zasténá a začne hýbat boky.
,,Shawne, no tak! Potřebuju to rychleji." zvýší hlas, když udržuju stále stejné tempo.
,,Nemůžu." vydechnu.
,,Proč? Takhle mě mučíš."
,,Ale je to sladké mučení, to musíš uznat."  skloním hlavu a začnu ji líbat na ňadrech.
,,Co jsi to říkal?"
,,Že je to sladké mučení." zamumlám se rty na naběhlé bradavce.
,,To jsi už říkal... Jednou.. Jen si nedokážu vybavit kdy to bylo."
,,Cože?" přestanu se hýbat a zvednu hlavu, abych jí mohl vidět do očí.
,,Je to jako Déjà vu. Připadá mi, jako kdyby jsi mi už ty stejná slova jednou řekl."
Zapátrám v paměti a vzpomenu si. Má pravdu, ty slova jsem jí už jednou řekl.
,,Pomalu se ti vrací paměť, Aimee. Taková slova jsem ti už říkal, když jsi mě jednou žádala, abych zrychlil." usměju se a políbím ji na rty.
,,Takže to jsi vždycky, tak líně přirážel?" začne si mě dobírat.
,,Tak líně, jo? Už jsem ti říkal, že se s tebou budu milovat. Kdybych zrychlil, tak mi věř, že by bylo do pár sekund po všem, a to nechci. Chci si naše spojení užít, co nejvíce to jde." začnu se zase hýbat. Zajedu prsty do jejích hebkých vlasů a spojím naše rty. Boky pohybuju přesně tak pomalu jako pohybuju ústy. Aimee začne rychle hýbat boky, ale tempo přírazů stejně nezměním, nenechám se vyprovokovat. Ale cítím, že brzo budu muset zrychlit, protože cítím, jak se její stěny kolem mě pomalu stahují. Tohle už dlouho nevydržím.
,,Shawne, sakra.... Prosím. Už to nevydržím." zakňučí do polibku.
,,To je dobře, protože já už taky ne." z pomalých něžných přírazů se stanou rychlé a drsné. Moje tělo převezme všechnu kontrolu, nedokážu ho ovládat dokud nevyvrcholím.
,,Lásko, udělej se se mnou!" vykřiknu, když už jsem pomalu na vrcholu blaha.
,,Shawne!" vykřikne a zaryje mi nehty do zad. Prohne se v zádech a ucítím její orgasmus, což je pro mé tělo už příliš.
,,Aimee!" s výkřikem se vyčerpaně svalím na její spocené tělo. Má mysl na pár sekund vypne.
,,Shawne, promiň, ale jsi těžkej." probere mě hlas mé lásky. Ještě stále jsem v ní a nechce se mi vůbec hýbat jak moc krásně mi teď je.
,,No tak, vždyť mě udusíš." drcne do mě.
,,Hmmm... Promiň." neochotně přeruším naše spojení a lehnu si na záda. Přitáhnu si Aimee na hruď a políbím ji do vlasů.
,,Miluju tě. Dobrou noc, zlato." zašeptám a přehodím přes nás deku.
,,Ehm...Dobrou." řekne tiše. Trochu se leknu, když se ode mě odtáhne, ale jen zhasne lampičku a pak se ke mně zase přitulí.
,,Bylo to moc hezké." ozve se do ticha a dlaň mi položí na břišní svaly.
,,Ano, to bylo." s úsměvem na rtech pomalu usínám.

Tak po delší době si nemůžete stěžovat, že jsem to utla 😂 Snad se líbilo, protože mi dalo docela práci tohle napsat. Z pohledu Shawna se ten sex nepíše moc dobře, ale jelikož se pohledy v každé kapitole střídají, tak jsem to musela napsat z pohledu Shawna. Je to takové... No nevím, posuďte sami 😁❤️

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat