29. Kapitola

2.5K 227 49
                                    

Aimee
Stojím na kraji silnice. Přemýšlím, jakou cestou se mám vydat, když kousek před Shawnem zastaví auto. Ztuhnu. Z auta vystoupí muž v uniformě. Oddechnu si. Bála
jsem se, že je to Bruno. V té tmě jsem nepoznala, že je to policejní vůz. Policista se začne bavit se Shawnem. Neslyším, co říkají. Měla bych jít pryč? Ale proč bych měla? Je pravda, že mě Shawn naštval, ale proč jsem se naštvala? Rozhodně jsem se naštvat neměla. Tak proč mě trápilo, co mi řekl?
,,Slečno, můžete jít sem?" zavolá na mě policista. Přeruším tok svých myšlenek a jdu rovnou k němu.
,,Je pravda, že se vás ten muž jménem Bruno pokusil znásilnil?"
,,Ehm... Jo, je to pravda." potvrdím.
,,Dobře. Tak si nastupte do vozu, ukážete mi, kde se to stalo."
Společně se Shawnem nastoupím dozadu policejního auta a za par chvil zastavujeme u toho domu. Ve vnitř se pořád ještě svítí a Brunovo auto je stále na příjezdové cestě. 
,,Takže, jak a kde přesně se to stalo?" ptá se policista, jak vypne motor.
,,Stalo se to v obýváku. Křičela jsem, aby mě nechal, že to nechci. Ale neposlouchal. Byla jsem už skoro nahá, když jsem si všimla vázy. Popadla jsem jí a hodila mu jí na hlavu. Rychle jsem se oblékla a když jsem se před odchodem ohlédla, vypadal, že je v bezvědomí nebo mrtvej."
,,Dobře. Teď potřebuju slyšet jeho verzi. Pokud je ovšem při smyslech."
,,Musím jít taky?" zeptám se. Nechci se do toho domu vracet.
,,Můžete zůstat tady."
,,Já taky zůstanu." ozve se Shawn.
Policista vystoupí z vozu a jde k domu. Zazvoní na zvonek, ale nikdo neotevírá. Za chvíli začne bouchat na dveře.
,,Omlouvám se." ozve se Shawn.
,,Hmm.. A za co? Nemáš se za co omlouvat." říkám s pohledem pořád upřeným na dům. Policista stále klepe na dveře.
,,Aimee, podívej se na mě." chytí mě za ruku. Povzdechnu si a podívám se na něho. V autě je rozsvíceno světlo, takže hezky vidím jeho tvář.
,,Nemyslel jsem to vážně, to co jsem ti řekl v autě. Zachránil jsem tě, protože mi na tobě záleží." dívá se mi do oči.
Něco uvnitř mě poskočí. Malá špetka naděje, že ke mně opravdu něco cítí. Ale hlas uvnitř mé hlavy mi říká, abych mu nevěřila. Shawn mě chce jen na sex. Záleží mu jen na našem sexu. Na mně, jako na osobnosti, mu vůbec nezáleží.
,,Nepotřebuju tvou omluvu, a nepotřebuju ani tvoje falešný slova. Říkáš je jen proto, abych ti snadněji dala. A víš co? Je to v pohodě. Přece jsem ti říkala, že se do tebe nechci zamilovat. Zatím si vedeš dobře. Pořád stejně tě nesnáším a šance, že se do tebe zamiluju je naprosto nulová. Takže jen tak dál. A pusť moji ruku, nemáme žádné obecenstvo." vytrhnu se mu a vrátím zrak zpátky na dům. Policista už přede dveřmi nestojí. Že by Bruno otevřel?
,,Aimee, musím ti říct..." začne Shawn, ale přeruší ho houkaní sanitky, která právě přijíždí před dům. Co se to děje? Z domu vychází policista a v náručí nese Bruna. Naloží ho do sanitky a pak nastoupí k nám do auta.
,,Bruno je v bezvědomí. Udeřila jste ho opravdu hodně. Z hlavy mu teče krev." oznámí a nastartuje.
,,Jedeme do nemocnice?" zeptá se Shawn.
,,Ne, jedeme na policejní stanici."
Během cesty je v autě ticho. Na stanici dorazíme za pár minut. U vrátnice mi policista řekne, ať tu počkám a Shawna odvede dovnitř. Až skoro po půl hodině se policista vrací, ale je sám. Shawna nevidím.
,,Kde je Shawn?" chci vědět.
,,Váš přítel byl zatčen za kradež." odpoví a vede mě do nějaké kanceláře, aby si mohl zapsat celou moji výpověď.
,,Ale za jakou kradež? Co ukradl?"
,,Ukradl taxi auto. Vyhodil řidiče ven a ujel. Váš přítel bude pár dní pod zámkem. A abych byl upřímný, slečno, vypadá to, že půjdete za ním za ublížení na zdraví, nebo možná za vraždu, pokud to ten mladík nepřežije."

Co myslíte, jak dlouho bude Shawn zavřenej? A bude ho Aimee následovat?

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat