Aimee
,,Aimee, já tomu nerozumím. Proč nechceš podat trestní oznámení? Ten hajzl ti chtěl ublížit!" Shawn si vjede prsty do vlasů.
,,Prostě nechci... Mohl by se mi pak pomstít... Nechám to jak to je a hotovo." Strach z pomsty mi opravdu nedovoluje jít na policii.
,,Fajn. Ale seženu ti ochranku. Nebudeš nikam chodit sama a před bytem taky vždycky někdo bude."
,,Shawne, nepotřebuju ochranku. Určitě mě už nechá na pokoji." jistá si tím moc nejsem, ale pochybuju, že by se mě zase pokusil unést..
,,Já se tě neptal, oznamoval jsem ti to."
,,Ale.."
,,Nic nechci slyšet, Aimee. Budeš mít ochranku a tečka." vytáhne si mobil z kapsy a někomu volá. Zrovna se ozve můj hladový žaludek, takže si jdu zatím připravit snídani. Namíchám si borůvkový protein a do něj hodím nadrcené vločky s oříšky. Vypiju to a vrátím se do obývacího pokoje. Shawn tam už ale není. Kam tak rychle odešel? Neslyšela jsem ho ani odcházet...
,,Shawne?" zavolám. Odpovědí je mi pouze ticho v celém bytě. Skočím si do ložnice pro mobil a vytočím jeho číslo. Hlásí mi to, že volaný účastník právě hovoří. Povzdechnu si a napíšu mu zprávu.
Kam jsi zmizel? Odskočila jsem si do kuchyně a ty nikde...
Za pár minut se konečně ozve tón pro příchozí sms. Shawn mi ovšem nepíše. Je to zpráva z banky oznamující příchozí platbu. Právě mi na účet přišlo deset milionů. Na chvíli zapomenu na Shawnovo záhadné zmizení a s radostí poplatím všechny dluhy. Na účtě mi pak zbyde přes sedm milionů. Odpoledne rozhodně musím jít nakupovat! Z radosti mě vytrhne zvonění u dveří. Odložím mobil a jdu otevřít.
,,Kam jsi tak zmizel?" řeknu Shawnovi místo pozdravu.
,,Byl tu špatný signál, tak jsem si šel zavolat na chodbu." vejde do bytu a vyzuje si boty.
,,Aha. Trochu jsem se lekla."
,,Ty ses o mě bála?" nadzvedne tázavě obočí.
,,Trochu." přiznám, než se stačím zarazit.
,,Pojď." chytne mě za ruku a vede mě do obyváku. Zastavíme u pohovky. Okamžitě si vzpomenu, co jsme tu dělali. Oprava- co mi Shawn dělal..
Shawn se posadí přesně na to místo, kde jsem se včera večer třásla blahem. Přesně jako minule, poplácá místo vedle sebe. Sednu si vedle něho, ale nechám mezi námi kousek místa. Docela mě překvapí, že si mě k sobě nepřitáhne, jako to udělal posledně.
,,Tvůj bodygárd příjde za hodinu. Jmenuje se Tom." ozve se.
,,Dobře, díky." očima zkoumám stolek před sebou. Cítím se trapně a nejistě, ani nevím proč.
,,Ohledně včerejška..." začne. Stočím pohled k jeho obličeji. Jsem strašně zvědavá, co mi chce říct.
,,Chtěl jsem zůstat, ale řekl jsem si, že bude lepší, když půjdu."
,,Proč?"
,,Protože včera to bylo o tobě. Aimee, když jsem říkal, že jsem tě zachránil jen proto, že bych neměl s kým šukat, tak jsem kecal. Ve skutečnosti jsem tě zachránil, protože mi na tobě záleží a mám tě rád. Kdyby mi na tobě nezáleželo, neriskoval bych kvůli tobě. Vykašlal bych se na tebe a našel bych si jinou falešnou holku."
Zírám na něho a nevím co bych řekla. Myslí to vážně? Opravdu ve mně vidí víc než jen holku se kterou si užije kdykoliv na to bude mít chuť? Nebo to říká jen proto, že se bojí, abych mu neutekla s těmi deseti miliony? No, teď už se sedmi, ale to on neví. Rozhodně se přikláním k té druhé variantě. Nevěřím mu.
,,Promiň, ale nevěřím ti. Máš strach, že ti uteču s tím balíkem peněz."
,,Upřímně? Ano, bojím se, že mi utečeš. Ale z toho důvodu ti neříkám, že tě mám rád.
Říkám ti to, protože je to pravda. O ničem takovém bych nedokázal lhát. Jak ti mám dokázat, že ti nelžu?"
,,Nevím... Asi nijak... Nic mě nenapadá.."
Shawn chvíli nic neříká. Vypadá, že přemýšlí. Já zase nevím, co bych říkala. Prostě mu nevěřím a nemyslím si, že by mohl něčím změnit můj názor.
,,Víš, že jsem závislej na sexu, že?" ozve se.
,,Ehmm. Jo." přikývnu.
,,Vzdám se ho. Kvůli tobě. Nebudeme mít žádnej sex. Jsi pro mě důležitější než sex. Jedině tak ti asi můžu dokázat, že tě mám opravdu rád. Saka, je to blbej nápad, protože už teď tě tak moc chci... Panebože." zhluboka se nadechne a vstane z pohovky. Začne chodit po místnosti sem a tam. Neschopná slova na něho hledím. On se asi úplně pomátnul. Nebo hraje divadlo. Tipuju tu druhou možnost. Ikdyž nerozumím proč by to hrál. Že by mě měl vážně rád? Blbost...
,,Víš, co? Zapomeň na tu celou věc s falešnou přítelkyní." přestane chodit po místnosti a sedne si zpátky vedle mě.
,,Cože? To příjdu o ty peníze? Ale já už dnes stihla něco poplatit...." začnu propadat panice. Nemůžu o ně přijít... Nechci zase dělat děvku. Proč už nechce hrát dál to divadlo? Panebože, jak mu vrátím chybějící miliony? Neměla jsem ty dluhy tak rychle zaplatit...
,,Aimee, ty peníze si můžeš nechat. Já jen nechci aby jsi byla moje falešná přítelkyně, protože chci, aby jsi byla moje opravdová přítelkyně. Co na to říkáš? Budeš se mnou doopravdy chodit?"
Pardon, že jsem to tak sekla, ale budete si muset počkat na další kapitolu 😁 Chci tu Aimeeininu odpověď napsat až z pohledu Shawna, což je příští kapitola. Takže zatím mi můžete psát vaše tipy, jak bude Aimee reagovat 😂
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanficZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?