Shawn
Ležím na nepohodlné posteli už několik hodin. Odhadem může být už nad ránem. Netrpělivě čekám na Aimee, která slíbila, že zaplatí kauci. Co když si to rozmyslela? Co, když jí zase Bruno vyhrožoval? Nebo co, když jí ten psychopat něco provedl? Tohle už nevydržím...
Zvednu se z postele a několikrát zabouchám na zamčené dveře.
,,Co se děje?" ozve se hlas za dveřmi.
,,Chci si zavolat." křiknu.
,,Měl jste nárok na jeden hovor a ten už jste využil."
,,To mě nezajímá! Musím si okamžitě zavolat!"
,,To bohužel není možné."
,,Kolik?" ptám se.
,,Kolik čeho?" nerozumí mojí otázce.
,,Kolik peněz? Kolik peněz chcete za jeden hovor?"
,,Nesnažte se mě podplatit, nemá to význam. Snídani dostanete za dvě hodiny."
oznámí a slyším vzdalující se kroky. V duchu napočítám do deseti, ale moji bezmoc to nijak nezmírní. Bouchnu pěstí do zdi tak silně, že se začne sypat omítka. Klouby na rukou mi začnou krvácet, ale nevěnuju tomu pozornost. Bouchnu do zdi tolikrát dokud mi nedojdou síly. Pak se sesunu na podlahu. Sedím tam bezmocně tak dlouho, dokud mi jeden z policistů nepřinese snídani. Opět se dožaduji telefonátu, ale zase bez úspěchu. Policista mi jen podá tác s nechutně vypadajícím jídlem a odpochoduje pryč. Ikdyž mi žaludek zpívá hlady, ani se jídla nedotknu. Jediné co chci, je Aimee.
Několik hodin strávím myšlenkami na všechny chvíle, které jsme spolu strávili. Náše první setkání, první polibek, první sex....
Myslím na Aimee tak dlouho, dokud se dveře cely neotevřou.
,,Vaše kauce byla zaplacená, jste stíhán na svobodě." oznámí policista. Výjdu z cely a běžím do haly. Už se nemůžu Aimee dočkat.
,,Jakeu?" zmateně zírám na svého bodygárda. Myslel jsem, že kauci zaplatila Aimee. Říkala, že jí zaplatí...
,,Kde je Aimee?" rozhlížím se kolem.
,,Netuším. Kauci jsem zaplatil já. Zřejmně se na tebe vykašlala."
,,To by mi neudělala." zašeptám. Nebo ano? Čekala snad na něco takového? Čekala na takovou příležitost? Nechala by mě ve vězení, kdyby kauci nezaplatil Jake? Musím s ni mluvit, určitě existuje nějaké vysvětlení. Třeba v bance neměla nastaven takový velký limit pro výběr tak velké částky. Nebo se moje obavy staly skutečnosti, Bruno jí unesl...
,,Děkuju, že jsi tu kauci za mě zaplatil. Vrátím ti to. Máš můj mobil?" ptám se Jakea.
,,Jo, přinesl jsem ti ho." vytáhne z kapsy od mikiny můj iPhone. Otiskem prstu ho odemknu a vytočim okamžitě Aimee. Žaludek se mi sevře strachy, když uslyším, že je nedostupná. Zakleju a vyběhnu z policejní stanice.
,,Shawne!" volá za mnou Jake. Ignoruju ho a utíkám k domu, kde bydlí Aimee. Za nedlouho už vybíhám schody k jejímu bytu. Zazvoním na zvonek a několikrát zabouchám na dveře. Aimee se však nedočkám.
,,Zatraceně!!!" zakřičím a kopnu nohou do dveří.
,,Já věděl, že bežíš sem." ozve se za mnou Jake.
,,Není tady! Není tady! Něco se stalo!" začnu propadat panice.
,,Vykašli se už na tu holku, Shawne. Máš kvůlí ní jen problémy."
,,Cože?" němůžu uvěřit svým uším.
,,Je to pravda. Už jsi kvůli ní strávil dvě noci ve vězení. Kolikrát ještě budeš muset být ve vězení, aby jsi pochopil, že ona není holka pro tebe?"
,,Tak za prvé, do vězení jsem se dostal jen díky Brunovi. Aimee do toho laskavě netahej! A za druhé, ona je holka pro mě! Ona je první holka do které jsem se zamiloval, tak mi tu nevykládej, že ona není holka pro mě!" zakřičím a proběhnu kolem něho. Až venku mi dojde, co jsem řekl. Zamiloval jsem se do ní? Jsem zamilovanej do Aimee? Opřu se o zeď budovy a přemýšlím. Opravdu jí miluju? Dokážu si představit život bez ní? Dokážu si představit, že bych se vrátil k předchozímu stylu života? Každý den být v baru a vodit si každý večer do postele jinou dívku? Ne, to si nedokážu představit. Každý večer chci mít v posteli jen jednu dívku, Aimee. Každé ráno se chci probouzet jen vedle jedné dívky, vedle Aimee. Chci se smát s jen jednou dívkou, s Aimee. Miluju jí. Doopravdy jí miluju.
,,Proč to nevidíš?" ozve se vedle mě hlas. Jake.
,,Dej mi pokoj, Jakeu!" nemám na něho nervy. Nenechám si od nikoho kecat do života. Musím najít Aimee. Ale kde jí mám hledat? Kdybych někoho unesl, tak kam? Musím přemýšlet jako Bruno. Kam by jí mohl unést? Někam sem do Londýna? Nebo někam úplně jinam? Že by jí unesl tam kam posledně? Do toh0 domu u New Jersey? Musím to risknout, poletím tam. Mobilem si zarezervuju letenku na nejbližší let do New Yorku. Jakeovi nic neřeknu a jdu domů, kde si vezmu jen peněženku a doklady. Jake šel samozřejmně do bytu se mnou.
,,Jakeu, neber to osobně, ale strašně smrdíš. Běž se vykoupat." řeknu mu, když už musím za pár minut vyrazit na letiště.
,,Jsem jen trochu spocenej. Ty naděláš." zvedne se z pohovky a odejde do koupelny. Počkam dokud neuslyším téct sprchu a potichu jdu do koupelny. Jako vždy si Jake falešně zpívá. Stěny sprchového koutu jsou tmavé, takže mě nemůže vidět, ani já jeho, díky bohu. To by bylo to poslední, co bych chtěl vidět, nahého Jakea. Při té představě se ošiju a rozhlédnu se po koupelně. Věci si dal na pračku. Proberu se nimi a najdu věc, kterou hledám. Pouzdro s pistolí. Nařídil jsem Jakeovi, když Bruno předtím unesl Aimee, aby si jednu takovou pořídil. Se zbraní potichu odejdu z koupelny a zbraň si schovám do tašky. Teď musím vymyslet, jak se dostanu s pistolí do letadla. Napadne mě jedině, že bych nešel vůbec do haly letiště, ale dostal se k letadlu jinou cestou... Rychle zaplatím letenku on-line a už utíkám ven, kde mě čeká taxík. Jak mile jsem na letišti, nejdu dovnitř, ale jdu cestou pro zaměstnance. Samozřejmě, že je tam brána, která je zavřená. Stojí u ní ochranka. Dva muži. Dojdu k nim a řeknu jim to, co jsem si naplánoval v taxíku.
,,Dobrý den, já... nevím, jestli jsem tu správně, ale poslala mě paní z informací. Prý tudy můžu jít k letadlu." ukážu jim na mobilu zaplacenou elektronickou letenku.
,,Prosím?" muži se na mě divně dívají.
,,No víte... Já jsem Shawn Mendes, ten slavnej zpěvák.. No a.. Ehm.. v hale je strašně moc mých fanynek.... Kufr jsem odbavil, ale fanynky mě nechtějí nějak pustit do letadla. Přetahovaly se tam o mě... No a paní na informacích mi poradila, že můžu jít tudy."
,,Hmm, víme kdo jste. Tak teda běžte." jeden z mužů otevře bránu s já s bušícím se srdcem projdu. Vyšlo to! Za pár minut už sedím v letadle. Doufám, že můj typ je správný a Aimee najdu...
Tak co myslíte, je Shawnův typ správný? 😁
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?