AIMEE
Přesně za dvě hodiny má přijít Shawn. Stojím u skříně a nevím, co si obléknout. Říkal, že půjdeme do luxusní restauce a to je problém. Nemám nic formálního. Více jak polovina mého šatníku tvoří děvkovské oblečení. Vztekle zavřu skříň a zkontroluju na mobilu stav mého bankovního účtu. Už mi přišly peníze od šéfové. Zírám na částku jako blázen. Nepřeklikla se šéfová, když tu platbu posílala? Obvykle mi za klienta chodí víc jak o polovinu méně. Ale dnes mi přišlo 487 liber. Nemůžu tomu uvěřit. Čekala jsem opravdu maximálně 200 liber. Je vidět, že Shawn má peněz na rozdávání. Aspoň si budu moct koupit luxusní oblečení na to rande. Zavolám si taxíka a za chvilku už jsem v nákupním centru. Projdu několik obchodů než narazím na šaty mých snů. Vždycky jsem si takové chtěla koupit, ale můj účet by se z toho zhroutil. Popadnu šaty na ramínku a valím si je vyzkoušet do kabinky. Sedí mi perfektně. Zdůrazňují přesně všechno co mají. Moje pevné poprsí, utlý pas a pevný kulatý zadek. Šaty jsou naštěstí delší, takže saténová látka zakrývá má tučná stehna. Převleču se zpátky do legín a volného trička, a jdu šaty zaplatit k pokladně.
,,260 liber, prosím." usměje se na mě prodavačka. S úsměvem ji podám kreditní kartu a za chvilku už odcházím celá šťastná, že mám tak nádherné šaty. Byly sice hodně drahé, ale díky Shawnovi jsem si je mohla dovolit.
Jak příjdu domů, mám jen půl hodiny se nachystat. Rychle se decentně namaluju. Oči zvýrazním černými linkami a zlatými stíny v odstínu šatů. Pak už jen na řasy nanesu černou maskaru a na rty světle růžovou rtněnku. Do uší si zapíchnu stříbrné vysací náušnice a už se oblékám do těch dokonalých šatů. Vlasy si zapletu do volnějšího copu na stranu. Zrovna vklouzávám do černých lodiček, když se ozve zvonek. Uf, stihla jsem to akorát.
Otevřu dveře a spatří Shawna. Má na sobě bílou košili a černé kalhoty. U košile má rozepnuto pár knoflíčků, takže trochu vystavuje na obdiv svou hruď s pár chloupky. Je tak sexy, že málem zapomenu dýchat. Dej se do kupy, holka! Nesnášíš ho! okřiknu se v duchu. Zvednu pohled k jeho tváři. Zírá mi do vystřihu. Ani se nedivím, tyto šaty mi tak hezky zdůrazňují prsa, že bych se sama sobě dívala do výstřihu klidně celý den..
,,Ehmm.. Sluší ti to." odkašle si a zvedne zrak k mým očím.
,,Díky." Měla bych mu říct, že mu to taky sluší, ale nepřinutím se to říct. Namyšlenej je už dost. Otočím se, abych si vzala kabelku a výjdu za Shawnem na chodbu. Společně výjdeme ven. Před vchodem stojí černá limuzína. Shawn mi otevře zadní dveře.
No ty vole! okomentuju to v duchu. Svezu se limuzínou! Paráda!
Nastoupím dovnitř a zírám na ten prostor. Je tu tolik místa, že bych tu klidně mohla spát. Co spát. Klidně bydlet.
,,Dáš si něco k pití?" zeptá se mě Shawn a už otevírá bar před námi.
,,Co nabízíš?" podlím se, aby tam byl nějaký alkohol. Potřebuju se trochu uvolnit. Cítím, že se auto dává do pohybu.
,,Je tu cola, energeťák, neperlivá voda, víno, šampaňské a vodka." oznámí obsah mini baru.
,,Chci tu vodku." prohlasím. Překvapeně se na mě otočí, usměje se a otočí se zpátky k baru. Vezme láhev vodky, dva červené kelímky a do každého nalije trochu alkoholu.
,,Na to naše rande." mrkne na mě a podá mi kelímek.
,,Na rande." nervózně se usměju a přiťuknu si s jeho kelímkem.
Na ex do sebe hodím obsah kelímku. Shawn se na mě dnes už po druhé překvapeně podívá.
,,No co." pokrčím rameny. On se zasměje a trochu upije ze svého kelímku. Zhluboka se nadechnu a zjistím, že jsem nejenom stále nervózní, ale taky mě pálí v hrdle.
,,Naliješ mi jestě?" strčím před něho kelímek. Už zase se na mě překvapeně podívá.
,,Máš ráda vodku, co?" uchechtne se a už mi podává alkohol.
,,Ani ne. Jen jsem nervózní." vyletí ze mě dřív, než se stihnu zarazit.
,,Nemusíš být." poposedne si blíže ke mně. A sakra, takhle budu ještě víc nervózní. Kopnu do sebe vodku a prázdný kelímek podám Shawnovi, protože nevím kam s tím.
,,Už nechceš?" zamává mi před obličejem flaškou vodky.
,,Ne." uculím se. Už jsem daleko klidnější. Začínám být v náladě. Shawn dopije svůj kelímek a společně s mým ho hodí do zabudovaného koše. Láhev vodky schová zpátky do baru.
,,Takže.." otočí se na mě, ale auto už zastavuje. Uprostřed limuzíny vyjede nahoru černé okno a na nás se otočí řidič.
,,Už jsme tady. Je tu pár fotografů." oznámí řidič.
,,To se dalo čekat." zamumlá Shawn.
,,Až vás budu potřebovat, dám vám vědět." řekne řidiči a vystoupí z limuzíny. Jsou tu jen jedny dveře a těmi právě Shawn vyšel, takže se po sedačkach musím posunout, abych se dostala ke dveřím. Shawn u nich stojí a podá mi ruku, aby mi pomohl z vozu. Chytnu se jeho nabízené dlaně a vyskočím na chodník. Šaty mi trochu vyjely nahoru, tak je rukou stáhnu dolů. Pustím se Shawnovi ruky a držím si lem šatů, protože fouká a já rozhodně nechci vidět svoje kalhotky na titulních stránkách bulvárních časopisů. Paparazzi začnou hned fotit. Blesky z fotoaparátů mě nepříjemně oslňují. Skoro nevidím na cestu. Naštěstí mě Shawn chytí za ruku a za pár sekund jsme uvnitř restaurace. Je to tady opravdu luxusní. Příjde mi, že se sem vůbec nehodím, a to i přes to, že mám na sobě ty drahý šaty.
,,Zdravím. Mám tu stůl na jméno Mendes." řene Shawn u pultu za kterým stojí nějaký muž v saku. Nechápu, proč dělal rezervaci. Vždyť já, když jdu do restaurace, tak normálně jdu až ke stolům a sednu si, kde je zrovna místo.
,,Dobrý večer. Ano, jistě. Pojďte se mnou. Máte stůl až v zadu, v soukromí, jak jste si přál." usměje se muž a dovede nás ke stolu. Skoro nikdo tady není. Jen pár lidí, ale jsou celkem daleko, takže není slyšet o čem si povidají. Shawn mi odsune židli, abych se posadila a přistrčí mě ke stolu. Jsem celkem překvapená, že se chová tak pozorně, když jde o falešné rande. Jsme tu jen proto, aby nás lidi viděli spolu.
,,Hned za vámi pošlu servírku." řekne muž a odejde.
,,Líbí se ti tady?" zeptá se Shawn, který se posadí na proti mě.
,,Hmmm, je tu tu hezké. Ale až moc luxusní. Vůbec sem nepatřím." Je to tu opravdu tak luxusní, že se necítím moc pohodlně. Záclony jsou tu zlaté a vypadají jako kdyby byly ze zlata ušité. Na zdi se houpe velký lustr, který vypadá vyrobený jako z diamantů...
,,Proč by jsi sem nepatřila? Náhodou v těch šatech jsi víc luxusní, než celá tahle restaurace." usměje se. To se mnou flirtuje?
,,I tak... Necítím se moc dobře."
,,Aha.. Chceš jít jinam?" překvapí mě tou otázkou. Nechápu, proč se mě na to ptá, když tu stejně o mě nejde.
,,Ne, to je v pořádku. Stejně je tohle rande jen na oko."
Shawn otevře pusu, že něco řekne, ale předběhne ho servírka.
,,Dobrý večer přeji. Dáte si něco k pití, než si vyberete něco k jídlu?" Položí před nás dva jídelní lístky. Jeden si vezmu a začnu v něm listovat. Když vidím ty ceny, je mi do pláče. Tahle restaurace je nejen luxusní, ale i velmi drahá.
,,Doneste nám prosím láhev toho nejlepšího vína." ozve se Shawn.
,,Dobře. Za chvilku ji tu máte." zeširoka se usměje a odchází.
Zkoumám jídelní lístek a přemýšlím co si objednat, aby to nezrujnovalo můj bankovní účet. Nejlevnější tu mají italský salát. Sice mám hodně hlad, ale nechce se mi utrácet více peněz za jídlo. Už tak 10 liber za salát je hodně. Odložím jídelní lístek a podívám se na Shawna. Jeho lístek už taky leží na stole, čemuž se divím. Být tak bohatá jako on, vybírala bych si jídlo snad dvě hodiny. V lístku toho je tolik, co bych si dala, ale víc jak 10 liber za jídlo teď rozhodně nedám.
Za pár minut máme na stole to víno. Doufám, že ho bude platit on. Ta cena by mě určitě položila.
,,Vybrali jste si?" zeptá se servírka, když nám do skleniček nalije rudou tekutina.
,,Pro mě jen italský salát." ozvu se.
,,Salát? Držíš dietu?" ušklíbne se Shawn.
,,To zrovna ne... Já jen.." nevím, co říct. Připadá mi trapné mluvit o své finanční situaci před servírkou.
,,Dejte nám prosím minutku." řekne Shawn servírce.
,,Jistě." přikyvne a odchází.
,,Tak co se děje?" zeptá se mě Shawn.
,,No víš... Je mi to trapné, ale je to tu hrozně drahé."
,,No a co? Platím to já. Objednejte si co jen chceš." usměje se na mě.
,,Přece za mě nebudeš platit, když naše rande je falešné." namítnu.
,,Přestaň se starat, jestli máme opravdové rande nebo ne, a užívej si to, kotě." mrkne na mě. Proboha, už zase se mnou flirtuje. Napiju se vína a otevřu jídelní lístek. Zavřu oči a přejíždím prstem po stránce. Po chvilce prst zastavím a otevřu oči. Můj prst ukazuje na jídlo za 28 liber.
,,Vážně sis takhle vybrala jídlo?" zasměje se Shawn.
,,Jo, vybrala. Mají toho tolik, že nevím, co bych si vybrala, tak rozhodl můj prst." zavřu jídelní lístek a už přichází servírka. Zapíše si naše objednávky a než odejde, otočí se na Shawna.
,,Je mi to trochu trapné... Ale opravdu jste to vy? Shawn Mendes?"
,,Ehm.. Ano, jsem to já. Z masa a kostí." zasměje se.
,,Můžu se s vámi vyfotit? Miluju vaši hudbu."
Shawn přikývne a servírka už z kalhot vytahuje mobilní telefon. Aniž se servírka zeptá, strčí mi mobil do ruky, abych je vyfotila. Počkam, až jsou oba u sebe a zmáčknu spoušť.
,,Ještě jednu s pusou." vyhrkne servírka. Shawn jí nastaví tvář, ale ona udělá něco naprosto nečekaného a nevhodného. Vezme Shawna za tváře, aby jeho celý obličej byl před tím jejím a prudce políbí jeho rty...Co myslíte, bude Aimee žárlit? 🤔
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?