25. Kapitola

3.9K 232 51
                                    

Aimee
Stojím v hotelovém pokoji. Jsem přitisknutá k pevnému vypracovanému tělu. Opět jsem Shawnovi podlehla. Líbáme se a moje srdce bije jako splašené. Jeho ruce mám na zadku. Moje ruce se nachází v jeho vlasech. Moje prsty si užívají jejich hebkost.
Shawn se ode mě odtáhne, aby si sundal tričko. Při pohledu na jeho vypracované bříšáky si skousnu spodní ret. Je tak sexy! Viděla jsem už spoustu vypracovaných postav, ale žádná mě ještě tak moc nepřitahovala. Shawn chytí lem mých šatů a přetáhne mi je přes hlavu. Stojím před ním jen v krajkových kalhotkách.
,,Nemáš podprsenku." řekne zastřeným hlasem. Jeho oči sledují má ňadra.
,,Pod tyto šaty ji nenosím." přiznám. Nerada nosím podprsenku, když si jí nemusím brát, tak ji nenosím. Shawnovi dlaně se objeví na mých prsou. Jemně je zmáčkne a pak nakloní hlavu, aby mohl vzít jednu mou bradavku do úst. Tiše zasténám a zakloním hlavu. Nikdy se mi moc nelíbilo, když si někdo hrál s mými ňadry, ale Shawn to sakra umí. Cítím to až mezi stehny. Jedno ňadro něžně hněte a přes druhé přejíždí jazykem a párkát mě trochu kousne do naběhlé bradavky. Jsem tak vzrušená, že potřebuju víc, ale Shawn se nadále věnuje mému poprsí. Proto aspoň přitisknu stehna k sobě, abych aspoň trochu zmírnila to tepáni mezi nohama. Když už mi mezi stehny touhou vibruje, neovládnu se a zajedu si rukou do kalhotek. Shawn to okamžitě zaregistruje.
,,Do prdele.... Nic žhavějšího jsem v životě neviděl." zamumlá a pozoruje mou ruku, která se mi pohybuje v kalhotkách. Nemůžu přestat. Nikdy jsem tohle před někým nedělala, ale strašně mě vzrušuje, že se na mě Shawn dívá.
,,Moc rád bych viděl, jak se sama uděláš, ale někdy jindy, zlato. Chci tě udělat sám." chytne mou ruku a vytáhne mi jí ze spodního prádla. Stáhne mi kalhotky a já z nich vystoupím.
,,Lehni si na postel." řekne mi. Poslechnu a lehnu si zády na matračku. Shawn si zatím sundá zbytek oblečení. Prádlo, které mu je teď očividně malé, si ale nechá na sobě. Nalehne zlehka na moje roztoužené tělo a políbí mě na rty. Následně se zase začne věnovat mým prsům.
,,Ty seš něma nějak posedlej." konstatuju.
,,A ty se divíš? Jsou perfektní." skousne bradavku a já to zase silně cítím až dole.
,,Shawne, prosím." zaškemrám. Potřebuju už uvolnění, ta dlouhá předehra mě zabíjí.
,,Co, Aimee? O co prosíš?" zvedne hlavu, aby se na mě mohl podívat. Jsem tak nadržená, že výběr mých slov je sprostý.
,,Ošukej mě, Shawne. Prosím, šukej mě." říkám s pohledem upřeným do jeho karamelově hnědých očí.
,,Neboj, budu tě šukat. Ale nejdřív tě musím ochutnat." rychle mě políbí. Posune se a jeho hlava se teď nachází mezi mými stehny. Foukne mi na pohlaví a boky se mi samovolně zvednou z postele. Shawn moje boky chytne a zatlačí je zpátky do matrace. Zavřu oči a zasténám blahem, když ucítím jeho jazyk na tom tepajícím místě.
,,Hmm, tak dobrá." zamumlá Shawn od mých stehen a jeho jazyk mi dál způsobuje slast.
,,Shawne... Nevydržím to." vykřiknu, když k jazyku ještě přidá palec, kterým mi dráždí poštěváček. Jeho jazyk i palec přidají na rychlosti a já se s výkřikem jeho jména hroutím. Těžce se zavřenými víčky oddechuju.
,,Hmm, už jsem ti říkal, jak zatraceně sexy vypadáš, když se uděláš?" ozve se Shawn. Líně otevřu oči a vidím ho, jak otevírá obal od kondomu.
,,Ne, beru prášky." zarazím ho. Ještě nikdy jsem to bez ochrany nedělala a strašně mě to láká.
,,Pokud jsi teda ještě bez kondomu s nikým nespal." dodám. Rozhodně nechci riskovat nějakou pohlavní chorobu.
,,Vždycky jsem měl kondom." usměje se a odhodí balíček na noční stolek. Stáhne si boxerky a odhodí je na zem. Když vidím jeho velikost, okamžitě zvlhnu. Nalehne na mě a strčí ruku mezi naše těla, aby se chytil do ruky.
,,Jsem díky tobě tak tvrdej." řekne a přitiskne důkaz k mému vstupu.
,,Tolik tě chci, Aimee. Ještě jsem nikoho tak nechtěl." řekne a políbí mě na krk.
,,Tak si mě vem." odpovím jednoduše. Jeho rty se ocitnou na mých a během polibku do mě vklouzne jeho penis. Odlepím se od jeho rtů a zalapám po dechu. Je tak moc velký, cítím nepříjemný tlak.
,,Dobrý?" ptá se, jako kdybych ještě s nikým neměla sex. Překvapí mě, že se stará.
,,Jo, jen... Jsi velký."
,,Zvykneš si, zlato." vlepí mi pusu na čelo a začne se pomalu hýbat.
,,Je to dobrý?" se zastenáním se zeptá. Tlak pomalu odeznívá a nahrazuje ho sladké potěšení.
,,Jo." zasténám a výjdu mu boky vstříc. Zmítáme se na vlně vášně. Myslím si, že už to nemůže být lepší, ale Shawn trochu změní úhel přírazů. Pokaždé trefí bod o kterém jsem si dosud myslela, že ho ani nemám. Se slastnými výkřiky škrábu Shawna po zádech.
,,Už to nevydržím." vyrazím ze sebe. Cítím, že jsem na pokraji sil.
,,Ještě chvilku. Udělej se se mnou." zasténá mi do ucha. Jen ty slova mě málem pošlou přes okraj propasti. Moje stěny se začnou kolem Shawnova údu stahovat. Nemůžu to vydržet.
,,Panebože... Ach.., Aimeee." vykřikne a prohne se v zádech. O sekundu později následuji Shawna do extáze.

Tak jste se konečně dočkaly 😈😂
Jinak, omlouvám se, že jste na díl musely tak dlouho čekat, ale ležela jsem dva dny v horečkách :/ Mám antibiotika, takže musím zůstat doma, tak další díl bude brzy ❤️

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat