65. Kapitola

1.6K 189 44
                                    

AIMEE
,,Děkuju ti." řekne mi Shawn přede dveřmi mého bytu. Naše rande je pomalu u konce. Musím říct, že se mi líbilo. Cítila jsem se s ním moc dobře. Jen teď jsem nějaká nervózní. Políbí mě? Mám se nechat? Bylo to přece rande a každé rande končí polibkem..
,,Za co mi děkuješ?"
,,Děkuju, že jsi na to rande se mnou šla. Tolik jsem se bál, potom co jsi se odstěhovala, že mě už nebudeš chtít nikdy vidět. Myslel jsem, že se mnou už nechceš mít nic společného."
,,Reagovala jsem asi přehnaně. Ale nelituji, že jsem se přestěhovala. Jsi pro mě teď cizí člověk, ale chci tě poznat. Už jen proto, že jsem měla tvou hudbu moc ráda."
,,Ani nevíš, jak jsem rád." nakloní se, aby jeho obličej byl v úrovni toho mého. Jednu dlaň položí na opěrku vozíku a druhou mi přitiskne na tvář. Nic neříká, jen se mi dívá do očí zvídavým pohledem, jako kdyby se ptal, zda mě může políbit. Než stačím v hlavě najít jakýkoliv důvod proč by mě nemohl políbit, přikývnu na náznak, že jsem připravená na jeho rty. Zavřu oči a čekám.
,,Opravdu můžu?" ucítím jeho dech na tváři.
,,Jo." přikývnu.
,,Jestli si nejsi jistá..."
,,Jsem si jistá." odpovím netrpělivě. Chci mít už tu pusu za sebou a on to zdržuje...
,,Tak se na mě podívej."
S povzdechem otevřu oči. Jeho obličej je teď mnohem blíž, než před chvílí. Je tak blízko, že můžu vidět do detailu jeho tvář. Zaregistruju menší jizvu na pravé líci.
,,Co se ti stalo?" přejedu palcem po jízvě. Na pár sekundu zavře oči, zhluboka se nádechne, a pak je zase otevře.
,,Jako dítě jsem se zkoušel holit. Samozřejmě, že jsem žádné fousy neměl, ale viděl jsem tátu se holit a chtěl jsem to taky zkusit." uchechtne se.
,,A já čekala historku, že jsi spadl z kola nebo tak něco." zasměju se.
,,Ty se mi směješ?" zamračí se.
,,To bych si nedovolila." vyprsknu smíchy. Ani nevím, proč se tak směju. To asi ten jeho obličej, že snaží tvářit uraženě a přitom mu trochu cukají koutky úst.
,,Ty se mi fakt směješ." konstatuje, ale už to nevydrží a směje se spolu se mnou.
,,Nemůžete se smát někde jinde?!" z vedlejšího bytu výjde sousedka v pyžamu a sjede nás nepříjemným pohledem. Okamžitě nás smích přejde.
,,Omlouváme se." ozve se Shawn a narovná se.
,,Nechtěli jsme vás vyrušit." dodá.
,,Ať už se to neopakuje." upozorní nás a zabouchne za sebou dveře.
,,Tak to abych už šel. Děkuju ti za příjemný večer." Shawn se ke mně znovu nakloní a já očekávám ten polibek na rty, ale jen mi vtiskne pusu na tvář.
,,Dobrou noc." zašeptá a narovná se. Otočí se, že odejde, ale já ho zarazím.
,,Počkej, nechceš jít dál? Dát si třeba kávu, čaj?" nějak nechci, aby už odešel. Líbilo se mi, jak jsme se spolu smáli...
,,Vážně chceš, abych šel k tobě?" překvapeně se otočí.
,,Ano."
,,V tom případě, moc rád." usměje se. Otočím se s vozíkem tak, abych byla naproti dveřím, vylovím z kabelky klíče a odemknu. Vjedu do bytu a Shawn jde za mnou. V předsíni si sundá boty a pak si přede mě dřepne. Překvapí mě, když chytne můj kotník a nohu mi malinko nadzvedne, aby mohl sundat černou lodičku. Následně mi sundá i tu druhou a zeptá se, kde mám papuče.
,,Nenosím je." odpovím.
,,Dobře." než vstane, stiskne mi koleno.
,,Cítila jsem to." vykřiknu překvapeně. Srdce mi z toho až poskočí. V nemocnici, kdy mi doktor prohmatával nohy, nic jsem necítila. Teď mi to došlo. Cítila jsem Shawnův dotek i na kotníku.
,,Vážně? Cítíš všechno?" znovu si dřepne a rukama mi přejede po kolenou až k prstům na nohou.
,,Ještě jednou." ozvu se. Je to tak příjemné, cítit jeho doteky.
,,Cítíš to? Cítíš moje dlaně?" ptá se zatímco mi jeho ruce putují po nohou.
,,Ano." odpovím s úsměvem na rtech.
,,To je dobře. Doktor říkal, že, když se ti do nohou vrátí cit, rehabilitace na devadesát devět procent zabere a budeš znovu chodit." řekne s úsměvem a jeho ruce opustí mou pokožku.
,,Určitě ty rehabky zaberou." jsem teď plná optimismu.
,,Co to děláš?" vyjeknu, když se mi Shawnovi ruce omotání kolem pasu a zvednou mě z vozíku.
,,Chci sedět vedle tebe." vysvětlí a ptá se mě kudy do obyváku. Ukážu na dveře vlevo a on mě v náručí odnese do menší obývací místnosti, kde mě posadí na sedačku. Sedne si hned těsně vedle mě a chytne mě za ruku, aby si se mnou propletl prsty.

,,Ehm... Nedáš si něco na pití?" přeruším trapné ticho.
,,Jasně. Kuchyň máš kde? A chceš taky něco?" pustí mou ruku, aby mohl vstát.
,,Kuchyně je hned nalevo. A mám v lednici víno od Denis. Tak mi můžeš nalít. Skleničky jsou ve skříňce nad dřezem. Děkuju."
Shawn se na mě usměje a zmizí do kuchyně.
Proboha, proč jsem ho zvala dál? Vůbec nevím o čem si s ním mám povídat. O našem vztahu mi detailně vyprávěl v restauraci, tak o čem se s ním mám bavit? Mohla bych se ho třeba zeptat na hudbu. Jaké to je být slavným...

,,To víno vypadá dobře, tak jsem si taky nalil." Shawn nese dvě skleničky bílého alkoholu. S poděkováním si od něho pití vezmu a on se opět posadí těsně vedle mě, ale za ruku mě už nevezme. Loknu si bílého hroznového vína a musím si olíznout rty jak dobré to víno je.
,,Vidím, že ti chutná více jak to nechutně předražené v restauraci. Tam jsi nevypila ani sklenku." poznamená Shawn a upije trochu své skleničky.
,,Panebože, je fakt mnohem lepší." vydá sténavý zvuk a ještě jednou se napije, než sklenici odloží na konferenční stolek. Já se bohužel nedokážu ovládat jako on a sklenici mám za pár vteřin prázdnou.
,,Chceš ještě nalít?"
Jen přikývnu a Shawn doběhne pro celou lahev. Nalije mi až po okraj sklenice a já skoro celý obsah vypiju.
,,Brzdi." zasměje se a alkohol mi vezme.
,,Když ono je to tak dobrý."
,,To je, ale musíš se ovládat."
,,To je tak těžký." povzdechnu si.
,,Je to těžký, ale ne nemožný. Já se taky musím ovládat při pohledu na tebe."
,,Co tím myslíš?"
,,Mám chuť z tebe ty šaty servat a hluboko se do tebe ponořit. Ale neudělám to, protože vím, že to nechceš."
,,Aha." odvrátím zrak. Nevím, co říct. Zvláštní je, že mi z té představy, jak leží nahý nad mým tělem a v pravidelném tempu do mě přiráží, mi vlhnou kalhotky.
,,Kdy jsme spolu naposledy spali?" zajímá mě to, protože začínám být nadržená a sexuální půst by to vysvětloval.
,,Den před tou nehodou. Takže už je to víc jak dva týdny."
Byla jsem zvyklá mít kvůli práci každodenní sex, tak to by asi vysvětlovalo proč právě na něho teď mám chuť. A nebo za to může alkohol. Stačí mi trochu a hned jsem svolná ke všemu, hlavně k sexu.
,,Shawne, chci tě." přejedu mu dlaní po stehně....

Trochu delší díl, protože jste na něj trochu déle čekaly.
A konec jsem tak sekla, protože ještě nevím, jak to bude pokračovat 😂 sex nebo ne? Je to už docela dlouho a nějak nevím, jak to napsat 😬

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat