12. Kapitola 15+

3.8K 237 16
                                    

Shawn
Strašně jsem se těšil jak si s Aimee užiju divokou noc. Strašně jsem se těšil na její slastné výkřiky mého jména... Takže když mi řekla, že má své dny, byla to jako rána do žaludku. Ránu jsem akorát dostal od toho oplzlýho kluka z diskotéky. Ale ten kluk dostal mnohem víc ran. Byl rád, že se vůbec zvednul na nohy.

,,Tak co budeme dělat, když spolu nebudeme spát? Hrát piškvorky?" vtípkuje nervózně Aimee, když vejdeme ke mně do bytu. Ignoruju její otázku a vyzuju si černé tenisky. Ona si vyzuje černé lodičky a já ji konečně odtáhnu za ruku do mé ložnice.
,,Vyslékni mě." poručím ji. Chvilku na mě kouká, ale poslechne mě. Začně mi rozepínat knoflíčky u bílé košile. Moc jí to nejde, protože se jí třesou ruce. Je tak sladká, když je nervózní. Konečně rozepne poslední knoflík a košile letí na podlahu.
,,Klidně si sáhni." ozvu se, když přejíždí pohledem po mých cihličkách na břiše.
,,Můžeš se mě dotýkat úplně všude, kde jen chceš." řeknu, když vidím, jak váhá. Slyším jak se nadechne a vzápětí mi už její prsty přejíždí po svalech na břichu. Nejraději bych si její ruce nasměroval do rozkroku, ale ještě chvíli to vydržím. Nechám ji, ať mi rukama přejíždí po břiše a hrudi.
,,Svlékni mi i to ostatní." ozvu se, když už jsem tak nadrženej, že mám pocit, že mi trenky prasknou ve švech.
Její ruce se přesunou na zapínání mých kalhot. Prsty se jí zase třesou, ale knoflík rozepne hned napoprvé.
,,I boxerky." řeknu, když mi sundává jen černé kalhoty. Ucítím její štíhlé prsty za lemem spodního prádla a o vteřinu později už mi sjíždí po nohách společně s kalhotami. Vystoupím z oblečení, seberu ho ze země a jdu ho přehodil přes židli u psacího stolu. Pak se vrátím zpátky k posteli, kde stojí Aimee.
,,Uvolni mě." řeknu, když si stoupnu čelem k ní.
,,Ale já..." rozhlíží se po pokoji. Určitě se pokouší najít výmluvu. Cítím, že je stále nervózní. Musím jí toho zbavit. Přitáhnu si jí za pas k sobě. Překvapením vyjekne.
,,Musím tě trochu uvolnit." zamumlám těsně předtím něž přitisknu rty na její. Chvilku jí jen tak líbám, než vklouznu jazykem do její pusy. Cítím mátu. Chutná skvěle. Navzájem hladíme své jazyky a otíráme o sebe svá těla. Jsem tvrdej jako kámen. Každou chvíli si říkám, že s tím už musíme přestat, jinak se udělám jen takhle. Ale nejde to, nemůžu s tím přestat. Když jí uslyším zasténat, odtrhnu se. To už bylo moc...
Podívám se na Aimee, která je v obličeji červená a hlasitě oddechuje. Teď už bude perfektně uvolněná. Chci jí říct, aby si klekla na kolena a udělala mi dobře, ale ona, jakoby četla moje myšlenky, si klekne a vezme mého kamaráda do ruky. Nejdříve po něm jemně přejíždí a pak mi ho doslova začně honit. S hlasitým zasténáním zvrátím hlavu dozadu. V penisu mi začne škubat na náznak, že co nevidět vybouchnu, ale Aimme přestane hýbat rukou.
,,Zatraceně." zakleju. Podívám se na ni a vidím, že si ho zasouvá do úst. Zatraceně, ta holka mě zabije! Takhle mě ještě nikdo nikdy nevzrušoval. Mám pocit, že jen co se udělám, budu zase hned nadrženej...
,,Ach, bože." zasténám a zabořím ruku do Aimeených vlasů. Dlouho to nevydržím. Uvolnění je skoro za rohem.
,,Jestli to necheš spolknout..." zamumlám. Ona na to nereaguje. Dál mě kouří a vydává u toho tiché sexy stény. Z plných plic zasténám, když se jí udělám přímo do pusy. Tohle mi žádná ještě nikdy nedovolila. Svalím se na postel, která je za mnou a spokojeně oddechuju.
,,Měla bych jít." ozve se Aimee.
,,Co? Proč?" posadím se.
Neodpoví mi a výjde z ložnice. Co jsem provedl? Proč tak spěchá? Natáhnu si boxerky a vyběhnu na chodbu. Hlavní dveře se zrovna zavřeli. Proč odešla?

Tak první 15+ kapitola a rozhodně ne poslední 😈😂

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat