AIMEE
Sedím na sedačce, hlavu mám opřenou o Shawnovo rameno a se zavřenýma očima vydýchávám orgasmus, který mi poskytly jeho šikovné prsty.
,,Je pozdě, půjdu." ucítím Shawnovi rty ve vlasech. Jeho tělo se zvedne z pohovky a já otevřu oči.
,,Zavolám ti." malinko se na mě usměje.
,,Už jdeš? Ale ty..." pohledem zklouznu k jeho rozkroku. Jak jsem čekala, rýsuje se mu tam velká boule.
,,To je v pohodě. Měj se." s těmito slovy zmizí z obývacího pokoje. Za pár vteřin uslyším klapnutí hlavních dveří. S přemyšlením, co jsem udělala, vypiju zbytek vína. Co se mohlo stát? Mohl si se mnou ještě užít, ale místo toho odešel. Proč? Udělala jsem něco špatně? Přestala jsem ho už přitahovat? Šel teď za nějakou jinou? Ne, to nemůže, nemůže být viděn s někým jiným. Řekl, že mi zavolá. To většinou nevěstí nic dobrého. Bude chtít naši dohodu ukončit? Budu se muset vrátit k práci prostitutky?
Hodím do sebe i obsah Shawnovi skleničky a jdu si pro láhev vína do lednice. Piju z ní tak dlouho, dokud nezbyde ani kapka tekutiny. Je mi spatně a motám se. Jsem opilá jako ještě nikdy. Svalím se na postel a vezmu do ruky mobil. Nový mobil od Shawna. Proč mi ten blázen zase koupil mobil? Nojo, protože s ním šukám, tak má potřebu mi kupovat dárky. Zahihňám se, protože díky alkoholu mám skvělou náladu, ikdyž je mi špatně od žaludku a celá místnost se se mnou motá.
Na mobilu ťuknu na ikonku zpráv a napíšu sms. Na displej vidím rozmazaně, ale přesto se mi povede zprávu napsat skoro bez chyb.
Čau Shawne, dík za mobil-je supr čupr. Prč si odešel od mě?? Hmm? Mohla sem ti vykořit...
Na chyby kašlu a chci sms odeslat, ale v telefonu nemám žádné kontakty. Sakra. Z hlavy jeho číslo neznám, takže sms smažu a objednám si taxík. Aspoň nějaký číslo znám z hlavy. Zvednu se z postele a přejdu k šatníku. Popadnu první šaty, který uvidím. Jsou ty, které jsem měla na prvním rande se Shawnem. Nezdržuju se podprsenkou a hodím je na sebe. Pak mi dojde, že mám na sobě tílko a legíny. Jsem tak opilá, že na to kašlu. Vezmu mobil s peněženkou a v chodbě si obuju tenisky. No a co, že mám šaty. Mám taky legíny a k nim se to hodí...
Vezmu si klíče od bytu a seběhnu před dům. Taxi akorát přijelo. Nastoupím a nadiktuju adresu člověka, kterého se chystám navštívit. Za pár minut jsem na místě. Zaplatím za jízdu a za chvilku už vstupuju do budovy. Vyjedu nahoru výtahem ve kterém se málem pozvracím. Nebyl nejlepší nápad jet výtahem, ale po schodech bych to v mém opilém stavu asi nezvládla. Zrovna natahuju ruku ke zvonku, když uslyším hlasy. Přiložím ucho ke dveřím a poslouchám.
,,Panebože... Ano, to je ono." slyším sténat ženský hlas. Žaludek se mi znovu zvedne. Shawn tam má holku. Panebože, nějaká děvka mi ojíždí kluka!
,,Mého kluka? Si směšná, není tvůj kluk! Může šukat koho jen chce." zamumlám si sama pro sebe. Musím odsud vypadnout. Otočím se k výtahu a sjedu ním do přízemí. Venku si zavolám taxi. Ještě než taxi přijede, pozvracím se na chodníku. Díky bohu, že mě nikdo neviděl.
Během cesty v taxíku mi zavibruje mobil. Přišla mi sms.
Asi nemáš moje číslo, tak ti ho napíšu, aby sis ho mohla uložit ;) Chybíš mi. Shawn :*
Zírám na tu zprávu a víří mnou vztek. Jak mi to ten parchant mohl napsat?! Chybíš mi.
Taxi zastaví a chodníku. Zaplatím a za chvíli jsem v bytě. Vyzuju se a jdu si rovnou lehnout do postele. Otevřu zprávu od toho hajzla a odepíšu mu.
Užíj si to s tou děvkou. Jo a řekni si jí, aby byla tvoje falešná holka! Já na to už nemám žaludek. Jsi hajzl, Shawne.
Neměla bych být naštvaná, protože spolu doopravdy nechodíme, ale nemůžu si pomoct.
Zapípá mi sms.
Cože? O čem to mluvíš?
Ta sms mě tak vytočí, že mu bez rozmyslu zavolám.
,,Aimee?" ozve se v mobilu jeho hlas.
,,Ty jsi opravdu takovej hajzl! Jsi děvkař a lhář ještě k tomu! Víš ty co? Předtím jsem tě začínala nesnášet o něco míň, ale teď už tě zase úplně nesnáším. A to než předtím! Doufám, že ti ta děvka za to stála!" zaječím do mobilu.
,,Aimee, sakra, já vážně nemám ani ponětí o čem to mluvíš. Od tebe jsem šel rovnou domů a nikoho tu nemám. Je tu jen Jake. Jak si přišla na to, že s někým jsem?" mluví klidně.
,,Hmm, takže už jste si to rozdali? Už je ta děvka pryč?!"
,,Jaká děvka? Aimee, žádná děvka tu není a ani nebyla." slyším ho, jak si povzdechne.
,,Páni, ty jsi ale dobrej herec, skoro bych ti to uvěřila."
,,Aimee, já nejsem lhář. Opravdu ti nelžu. Řekni mi, co se stalo? Proč si myslíš, že tu někoho mám?"
,,Do hajzlu, Shawne, já ji slyšela! Slyšela jsem jí z tvýho bytu! Slyšela jsem tu děvku sténat! Byla jsem přede dveřmi tvého bytu asi před dvaceti minutami, tak mi do prdele neříkej, že nelžeš!!!" zařvu tak nahlas, že to musí slyšet polovina baráku.
,,Cože? Byla jsi tu? Tak to jsi, ale nikoho nemohla slyšet. Maximálně mě a Jakea, jak se bavíme.."
,,Kurva, Shawne, slyšela jsem jí! Proč zapíráš?! Stejně spolu doopravdy nechodíme, tak proč to nepřiznáš? Nebo budeš dál lhát, že jsi žádnou děvku neopíchal?" už nemám sílu řvát, tak mluvím jen zvýšeným hlasem.
,,Neřvi na mě. Mluvím pravdu. Před jakým bytem jsi byla?"
,,Před jakým asi?! Před tvým! V předposledním patře je jenom jeden byt!" už zase řvu.
,,Ehm. Aimee, já ale bydlím v posledním patře."
,,Cože?" vyhrknu. On bydlí v poslední patře? Do prdele, jsem tak opilá, že si ani správně nepamatuju patro jeho bytu..Aimee se pěkně naštvala 😁
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?