39. Kapitola

2.2K 222 47
                                    

Aimee
Panebože, strašně mě bolí hlava. Takhle moc mě naposledy bolela loni po silvestru. Tak moment, já včera pila? Prudce se posadím na posteli. Rozhlédnu se kolem. Žádnou flašku s alkoholem nevidím. Je tu jen moje rozházené oblečení. Zhluboka se nadechnu a snažím se vzpomenout, co si pamatuju naposledy.
,,Shawn!" vyjeknu, když si vybavím vzpomínku, jak si mě přehazuje přes záda. Pili jsme víno a smáli se jak dva blázni. Vůbec si nepamatuju, jak jsem se dostala do postele. Naposledy si pamatuju, jak mě Shawn nese ven z restaurace. Pak následuje dlouhé okno. Že by mě donesl až do bytu a uložil do postele? A to mi i vysléknul šaty? Nadzvednu peřinu a zalapám po dechu. Jsem úplně nahá. Dělali jsme to? Měli jsme sex? Zatraceně, nic si nepamatuju! Vyletím z postele a hodím na sebe první věc kterou uvidím, šaty ze včerejška. Najdu v kabelce mobil a vytočím Shawnovo číslo. Leknutím nadskočím, když uslyším neznámé vyzvazvánění a taky vibrace. Pohled mi sklouzne na noční stolek. Je na něm mobil, Shawnův mobil. Tak on je tady v bytě? Vypnu odchozí hovor a položím mobil na stůl. Výjdu z ložnice a jako první zamířím do kuchyně. Když zjistím, že tam není, zkontroluju obývák a následně koupelnu. Po Shawnovi ani památky. Že by si tu mobil zapoměl? Nebo šel koupit snídani? Vejdu do předsíně a vidím klíčky na svém místě. To je divné. Přece by si je vzal, kdyby mě chtěl překvapit snídaní...
Rozhodnu se dvě hodiny počkat, jestli se tu neobjeví.
Dvě hodiny se seriálem Lucifer uběhnou jak nic a Shawn nikde. Převleču se, vezmu jeho mobil a pěšky dojdu k jeho bytu.
,,Aimee? Co tady děláš?" Jake si mě překvapeně prohlédne.
,,Jdu za Shawnem. Je tu?"
,,Není."
,,Aha... No já mu přinesla mobil. Kdy jsi Shawna viděl na posledy?"
,,Naposledy včera, když tě nesl domů. Pak říkal, že mi zavolá až od tebe bude odcházet, ale ještě se neozval."
Žaludek se mi strachy stáhne. Něco se muselo stát..
,,To je divný... Já ho naposledy viděla, když si mě hodil na záda... Pak mám úplné okno." přiznám.
,,To tedy je divné." souhlasí Jake.
,,Kdyby se vrátil, ať mi zavolá." podám mu Shawnův mobil a vrátím se k sobě domů.
Rozhodnu se, že si nachystám snídani. Sice se mi žaludek svírá strachy o Shawna, ale svaly nepočkají. Uvařím si trochu ovesné kaše s banánem a strouhanou hořkou čokoládou. Zrovna snídani dojídám, když se bytem začne rozléhat písnicka Mirrors od Justina Timberlaka. Moje vyzvánění! Vylítnu pro mobil jako kdyby mi za patami hořelo. Volá neznámé číslo. Kdo by to mohl být?
,,Prosím?" příjmu hovor.
,,Aimee." ozve se na druhém konci.
,,Kdo volá?" Ten hlas mi je povědomý, ale nemůžu si vybavit komu patří.
,,Copak ty mě podle hlasu nepoznáváš? Nemám ti zavzdychat? Třeba si snáze vzpomeneš." odpoví mužský hlas a následně se ozve zavzdychání. Okamžitě mobil položím, když poznám, kdo mi volá. Srdce mi buší skoro až v krku. Leknutím nadskočím, když mobil začne znovu vyzvánět. Opět volá neznámé číslo. Nadechnu se a hovor příjmu.
,,Co chceš, Bruno?!" vyštěknu.
,,Měla by jsi na mě mluvit mile, víš? Mám něco co je tvoje."
,,Cože?" vyhrknu.
,,Dám ti nápovědu. Má to dvě ruce a dvě nohy."
,,Shawn." vydechnu. Proboha, ať to není pravda...
,,Správně. Bod pro tebe, Aimee." začne se smát.
,,Kde je? Co jsi mu udělal ty psychopate?!" křičím se slzami v očích.
,,Když tě nemůžu mít já, tak tě nebude mít ani on. Že ses tahala s kde kým, to jsem ještě skousnul, byla to tvoje práce. Ale nesnesu pomyšlení, že s ním chrápeš, protože chceš. To se mnou máš spát, protože chceš. To mě máš líbat, protože chceš. Já mám být tvůj přítel, protože chceš!!" poslední větu rozčíleně zakřičí.
,,Podívej, určitě se to dá nějak vyřešit... Řekni mi, kde jsi? Přijdu a promluvíme si.. Hlavně neubližuj Shawnovi." Rozhodně netuším, o čem si s ním budu povídat, ale musím zjistit, kde Shawn je a zachránit ho. Já vím, nesnáším ho a mělo by mi být ukradený co se s ním stane, ale jedna moje část ho má ráda. Neumím to vysvětlit, ale když jsem u něho blízko, tak zapomínám na všechno zlé...
,,Hmm, přijdi ke mně do bytu. Adresu znáš. A varuju tě, žádný poldy, jinak mu ustřelím hlavu."
,,Dobře. Za chvilku jsem tam." ukončím hovor. Shawn musí být v tom bytě, jak jinak by mu mohl ustřelit hlavu, kdybych přivedla policii?
V ložnici ze stolku vezmu pistoli. Věděla jsem, že se mi bude jednou hodit. Hodím ji do kabelky a výjdu z domu. Během cesty mi srdce bije jako splašené. Skoro po půl hodině dojdu k luxusní budově, kde Bruno bydlí. Jeho byt se nachází ve třetím patře, takže to vezmu po schodech. Zazvoním na zvonek a za pár vteřin už Bruno stojí ve dveřích.
,,To ti to trvalo... Pojď dál." chytne mě za ruku a vtáhne mě do bytu. Okamžitě zabouchne dveře a zamkne.

Tak je tu ten napínák :D já vím, ukončuju to blbě, ale ještě si musím pořádně rozmyslet, co se bude dít.
Všem přeji krásné Vánoce 💖💖💖

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat