Aimee
Shawn se snad úplně zbláznil. Jak si mám vybrat mezi dvěma možnostma, který mi jsou úplně proti srsti? Peníze potřebuju, protože kde mám asi tak sehnat skoro tři miliony, který jsem už stihla utratit za dluhy? A druhá možnost je padlá na hlavu. Jak ho mám asi tak přestat nesnášet? Vždyť ten kluk je děvkař a určitě se mnou hraje nějakou špinavou hru.
,,Nevybírám si ani jednu možnost." odseknu odpověď na tu jeho hloupou nabídku.
,,Jak ani jednu? Musíš si jednu vybrat."
,,To teda nemusím. Pokud vím, tak mám hrát tvoji falešnou přítelkyni a pokud bych si vybrala možnost číslo jedna, a veřejně by jsme se rozešli, tak by jsi vlastně porušil svou vlastní smlouvu, protože veřejně se můžeme rozejít až za rok. Takže bych tě mohla dát hezky k soudu a oškubat tě o několik milionů." A máš to, Mendesi! Co teď? Budeš mi dávat jiný možnosti na výběr?
,,K soudu? A oškubat mě? Tak to asi těžko, zlato." usmívá se jak měsíček na hnoji.
,,A proč by ne?"
,,Četla jsi vůbec tu smlouvu?"
,,Proč bych ji měla číst? Vím do čeho jsem šla." Nebo snad ne?
,,Kdyby jsi jí četla, tak by jsi se dočetla, že naši dohodu mohu kdykoliv zrušit. Dostaneš zaplaceno jen půl procenta z částky za každý započatý den, což právě teď moc peněz není."
Zatraceně, měla jsem si tu pitomou smlouvu pročíst! Co teď budu dělat?
,,Ty jsi ale zmetek." hodím po něm naštvaným pohledem.
,,Nejsem zmetek. Jen jsem strašně moc chytrej." ušklíbne se. Ten kluk mi začíná lézt na nervy. Co si vůbec o sobě myslí? Určitě hraje nějakou hru, tím jsem si jistá. Ale jestli chce nějakou hru hrát, tak já ji budu hrát taky.
,,Shawne, když budu souhlasit s tou druhou možností, ty peníze mi zůstanou?"
,,Ano, zůstanou." přikývne.
,,A co těch dalších deset milionů?"
,,Dostaneš je, to se nemusíš bát. Dostaneš je dle dohody."
,,Takže až skoro za rok?"
,,Ano."
Zatraceně, jak s ním mám tak dlouho vydržet? Už jsem si v hlavě začínala plánovat jak ho po měsíci odkopnu a s penězma zmizím na nějakej ostrov... Já se do něho nechci zamilovat. Hned jak ho začne nabalovat nějaká sexy modelka, podvede mě.
,,Takže? Jakou možnost si vybereš?" ozve se Shawn, když jsem zticha. Musím se zhluboka nadechnout, srdce mi bije jako kdybych právě odběhla maraton.
,,Já... Fajn, souhlasím s druhou možností, budu s tebou chodit." povzdechnu si. Co jiného mi zbývá. Těch peněz se nevzdám.
,,Moc nadšeně to teda neříkáš."
,,Nemám důvod být nadšená." odseknu.
,,Co můžu udělat, abych tě potěšil? Chci, aby jsi si byla sto procentě jistá, že tě mám doopravdy rád a nemám žádné postranní úmysly." s těmito slovy se zvedne z křesla a kráčí k místu, kde sedím. Nevím, co bych řekla. Nervózně se ošiju, když si sedne těsně vedle mě. Zírám před sebe a čekám co se bude dít.
,,Nic tě nenapadá?" přejede mi rukou po stehně. Na tváři cítím jeho teplý dech. Stisknu stehna k sobě. Stačí tak málo, abych se vzrušila.
,,Nic mě nenapadá." dostanu ze sebe.
,,Hmm, třeba tě něco napadne večer. Vyzvednu tě v šest." zašeptá mi do ucha a odtáhne se.
,,Někam půjdeme?" podívám se na něho.
,,Půjdeme na rande, hezky se obleč." mrkne na mě a zvedne se z pohovky. S úsměvem mi zamává a zmizí z bytu. Zůstanu sedět a přemýšlím, jak se můj život mohl tak moc za pár dnů změnit. Je to šílený. Vždycky jsem si myslela, že budu skoro do konce svýho života dělat lehkou holkou, a teď? Teď stačí se slavným zpěvákem vydržet skoro rok a mám dvacet milionů. Jenže to má háček. Nesmím se do něho zamilovat, protože vím, že by mi zlomil srdce. S části ho nesnáším za to jakej byl děvkař. Dřív jsem ho milovala za jeho povahu. Za to jak byl vždycky usměvavej, nepil alkohol a netahal si domů děvky. To se však změnilo. Byl namol každej večer a do postele si taky tahal každej večer jinou holku. Proč? Vždyť někdo jako je on, mohl mít stálou přítelkyni. Jeho děvkařské chování mi zlomilo srdce. Vždycky jsem si ve snech představovala jak ho někde potkám a on se do mě zamiluje. Četla jsem milióny vymyšlených příběhů, které napsaly jeho fanynky, a já si vždycky představovala, že jsem ta hlavní postava do které se Shawn zamiluje a vezme si jí. Pak se začal tahat s děvkama a já pochopila, že se mi nikdy nic takového nestane.
A teď tady sedím a přemýšlím, co si vezmu na rande s tím slavným zpěvákem. Místo toho, abych byla natěšená, tak se mi žaludek svírá nervozitou. Bude se mou flirtovat? Bude to myslet vážně nebo to pro něho bude jen hra? Nevěřím tomu, že by se do mě začal zamilovávat tak rychle. Kdyby jsme se znali třeba pár měsíců, ale po pár dnech se do nikoho nelze zamilovat... Tak o co tu jde? Proč jsem nemohla dál hrát jeho falešnou přítelkyni? Místo toho, abych nad tím začala přemýšlet, půjdu do obchodního centra, kde si koupím něco na sebe.
O tři hodiny později se domů vrátím se třemi plnými taškami. Všechno hezky naházím do pračky a pro pracím cyklu hodím do susišky. Za hodinu je prádlo hezky voňavé a suché. Naskládám ho do skříně, kromě šatů. Koupila jsem si je na to dnešní rande. Délka končí až skoro u kotníků a jsou bílé barvy. Na hrudi mají spoustu třpitivých kamínků. Nejspíše to budou diamanty, protože dříve bych z té ceny za šaty asi omdlela. Obléknu si je a zkontroluju se v zrcadle. K těmto šatům se bude hodit nějaký účes. Nejlépe culík, protože šaty odhalují moje vypracovaná ramena. Vezmu do ruky gumičku a vyčešu si vlasy pomocí prstů do vysokého culíku. Pár pramenů nechám vepředu vypadnout, aby mi orámovaly obličej. Vezmu do ruky mobil, abych zkontrolovala kolik mám ještě času. Místo hodin si ale nejdříve všimnu nepřijatých hovorů a zpráv. Shawn mi několikrát volal a psal sms ať mu okamžitě zavolám. Zkontroluju vyzvánění a zjistím, že je vypnuté. Já s tím Iphonem prostě neumím zacházet. Vždycky se mi to vyzvánění podaří nějak vypnout. Vytočím hned Shawnovo číslo.
,,No to je dost!" vyhrkne místo pozdravu.
,,Taky tě ráda slyším." řeknu s ironií v hlase.
,,Ježíši, Aimee, kde jsi jako byla?? A proč si mi to nebrala??" vyšiluje.
,,Byla jsem nakupovat a měla jsem vypnuté zvuky, promiň. Děje se něco?"
,,Umíral jsem strachy! Byl u tebe Tom. Říkal jsem ti, že se zastaví. Volal mi, že u tebe zvoní a ty neotevíráš."
,,Já úplně zapoměla." plácnu se dlaní po čele. Úplně mi vypadlo, že měl přijít můj bodygárd, kterého mi Shawn zařídil.
,,Jsem rád, že jsi v pořádku. Opravdu jsem se o tebe bál." z jeho hlasu je slyšet úleva. Vážně se o mě bál?
,,Zavolám Tomovi, že už jsi doma. Už nikam nechoď, ano?"
,,Dobře." přikývnu jako kdyby mě mohl vidět a ukončím hovor. Šaty si svléknu, protože by mi bylo trapně producírovat se tu v luxusních šatech před bodygárdem. Hodím na sebe legíny a triko. Žaludek mi zpívá hlady, tak si jdu dát pohankové lupínky zalité jogurtem. Jak mile dojím, ozve se zvonek. Hodím špinavou misku do myčku a jdu k hlavním dveřím.
,,Zdravím, slečna Aimee?" pozdraví mě starší vysoký muž s pleškou. Je trochu podobný Jakeovi. Příjde mi, že už jsem ho někde viděla, ale nemůžu si vzpomenout kde to bylo.
,,Dobrý den, pojďte dál."
,,Jsem Thomas, ale říkejte mi Tom." usměje se na mě, když vchází do bytu.
,,Dobře, Tome." oplatím mu úsměv.
,,Dáte si kávu nebo něco?" ptám se, když se vyzuje.
,,Kafe bych si dal, díky." mrkne na mě. Zůstanu na svého nového bodygárda zírat. To mrknutí si pamatuju. ,,Užijeme si, kotě." mrknul na mě, když jsem vstoupila do hotelového pokoje. Panebože, Thomas je můj bývalý klient...Omlouvám se, že jste na díl musely tak dlouho čekat, ale jsem zase nemocná. Měla jsem i horečky, tak vůbec nebyla chuť psát... Ale už mi je líp. Pokusím se napsat další díl brzy ❤️
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?