Shawn
,,Dvacet milionů, Aimee." zopakuju. Asi jsem se zbláznil, ale jsem zoufalej. Tolik jí chci.
,,Já nevím." zajede si prsty do hnědých dlouhých vlasů.
,,Prosím, Aimee. Jen řekni Ano, prosím." jsem připravenej jí prosit na kolenou. Tak moc zoufalej jsem.
,,Tak fajn. Ale mám podmínku."
,,Podmínku? Tak povídej."
,,Pokud budu cítit, že se do tebe zamilovávám, tak toho necháme. Žádnej sex. Jen budu na veřejnosti tvoje falešná holka."
,,Platí. Budu se snažit, aby ses do mě nezamilovala." mrknu na ni a vrátím jí občanku.
,,Zítra půjdu za právníkem, aby smlouvu pozměnil. Pak ti zavolám."
,,To nejde. Já... Rozbila jsem si telefon. Nefunguje."
,,Aha.. Tak já se pak zastavím. Buď tu tak po druhé hodině, jo?"
Přikývne a já s rozloučením odcházím. Taxíkem se vrátím k sobě do bytu a málem dostanu infarkt, když přede dveřmi bytu spatřím svého bodygárda.
,,Jakeu, chlape, jak jsi mě našel?"
,,Vyčmuchal jsem tě." zavtípkuje.
,,Andrew se ti tak trochu hrabal v počítači. Našel v historii, že sis prohlížel tady ten byt."
,,Tak trochu?" prohodím naštvaně. Odemknu dveře bytu a pozvu Jakea dál.
,,Myslíš to s tou holkou vážně? " ptá se, když se s pivem posadíme na pohovku. Zamává přede mnou mobilem ukazujíc mi fotku na které jsem já s Aimee. Fotka je z dneška. Z našeho rande.
,,Nebo je to další úlet? To už jsi v Kanadě všechny holky opíchal?" zeptá se a mobil hodí na stolek před námi.
,,Myslím to s ní vážně." zalžu. Tajemství se nejlépe udrží tak, když o něm nikdo neví...
,,Fakt? Konečně ses vzmužil, Mendesi. Už bylo na čase. Jak ses sní vůbec seznámil?"
,,No... Seznámili jsme se na internetu. Psali jsme si často na twitteru. Chci jí pořádně poznat, proto jsem tady v Anglii." řeknu první, co mě napadne.
,,Páni.. Ta musí bejt výjmečná." napije se piva.
,,To teda je." přikývnu a napiju se taky.Druhý den odpoledne jdu za právníkem. Jake jde se mnou. Nedá se odbýt. Prý musím mít všude bodygárda. Přímo k právníkovi se mnou naštětí nejde. Do půl hodiny vycházím se smlouvou. Jake se ptá o co jde. Zalžu, že jde jen o něco kolem bytu. Pak jedu k Aimee. Jake mi je znovu v patách.
,,Ahoj, lásko." vybalím na Aimee hned jak otevře.
,,Lásko?" zírá na mě, ale pak si za mnou všimne Jakea.
,,Ještě jsem jí lásko neoslovil." zalžu Jakeovi.
,,Aimee, tohle je Jake, můj bodygárd. Jakeu, tohle je Aimee, moje přítelkyně." představím je.
,,Ahoj." Aimee s úsměvem mávne na Jakea.
,,Jsem rád, že poznávám holku, která konečně Shawna usadila." Jake se protlačí kolem mě, aby mohl Aimee obejmout.
,,Dej nám pár minut." řeknu Jakeovi.
,,Jasně. Jen si užívejte." mrkne na mě. Protočím panenky a zabouchnu před ním dveře.
,,On to ví?" zeptá se hned Aimee.
,,Ne." potvrdím.
,,Ale proč? Měl by to vědět. Je to tvůj bodygard, je všude s tebou. Budeme muset hrát to divadlo pořád!" zvýší hlas.
,,Uklidni se, jo? Neřekl jsem mu to, protože je to tak lepší. To tajemství lépe udržíme, když ho budeme vědět jen my dva. Nikdo jiný. Jen my dva."
Povzdchne si, ale nic už neřekne.
,,Přinesl jsem smlouvu. Potřebuju to podepsat." podám jí papír. Vezme si ho a někam s ním odejde. Za chvilku je zpátky a na papíře je její podpis modrou propiskou. Vezmu si ho zpátky a zastrčím si smlouvu zpátky do zadní kapsy. Mám chuť se usmívat. Už s ní můžu spát!
,,Musíme si domluvit další rande." ozvu se.
,,Fajn. Kdy a kde?" zní podrázděně. Chci jí nějak rozveselit, tak mně napadne, že jí vezmu tancovat.
,,Pošlu pro tebe auto. V osm večer. Obleč si ty sexy šaty." mrknu na ni a výjdu z bytu.
,,To už jste si užili?" dobíra si mě pobaveně Jake. Ignoruju jeho otázku a jdu ven z panelového domu. Pozvu Jakea na pozdní oběd do restaurace. Dáme si sushi a tak různě klábosíme. Pak zajdeme do butiku. Koupím si pár bílých košil a několik černých džínů. Džíny jsou moje posedlost. Mám jich tolik, že mi zabírají místo skoro v celé skříni. Jake je zase posedlý černými tričky, tak mu jich pár koupím. Jak dojdeme domů, objednám Aimee taxík. Nemůžu se dočkat až ji uvidím. Konečně si s ní užiju. Chci jí pod sebou, nad sebou, ze zadu.. Musím Jakeovi objednat hotel. Mám v plánu si s Aimee užít divokej sex všude, kde to jen půjde. V kuchyni na lince, na stole, v koupelně na pračce...
,,Objednám ti pokoj, ok? Dnes tu Aimee bude přes noc." řeknu Jakeovi, který sedí vedle mě a hraje na mobilu nějakou hru.
,,V pohodě. Ale na tu diskotéku s vámi jdu."
,,Ok."
On-line objednám pokoj na dvě noci. Pochybuju, že mi s Aimee bude stačit jen jedna divoká noc...
Je po osmé večer a já před klubem čekám na Aimee.
,,Můžu se s tebou vyfotit?" příjde ke mně holka, která může mít odhadem tak dvanáct let.
,,Jasně. Jak se jmenuješ, zlatíčko?" ptám se s úsměvem.
,,Emily."
,,Miluju tvoji hudbu." vyhrkne, když se s ní blejsknu.
,,Díky." poděkuju s úsměvem.
,,Jen mi vadí, že se taháš s kde kým.. Ale je to tvoje věc, jen se mi spolužačky ve škole posmívaj, že mám za idola děvkaře." zesmutní.
,,Ahoj." zazní kousek od nás. Ohlédnu se a spatřím Aimee. Má na sobě ty šaty. Nejraději bych jí vzal hned k sobě domů a opřel jí o stůl...
,,Ehm.. Ahoj." mávnu na ni.
,,To je kdo? Další tvoje holka na jednu noc?" ptá se Emily.
,,To je moje přítelkyně Aimee." oznámím ji.
,,Cože?" otevře údivně pusu.
,,Můžu se s tebou vyfotit, Aimee?" zeptá se Emily.
,,Se mnou? Ale já nejsem slavná."
,,Ale jsi Shawnova přítelkyně. Konečně má přítelkyni!" Emily se rozzáří tvář.
,,Tak fajn, vyfotíme se." pousměje se Aimee.
,,Já vás vyfotím." nabídnu se. Vezmu si od Emily mobil a vyfotím je.
,,Prosím, můžeme udělat ještě společnou fotku? Ty, já a Aimee?" prosí Emily. Přikývnu a zavolám z auta Jakea, aby nás mohl vyfotit. Stoupnu si mezi Emily a Aimee a Jake nás vyfotí.
,,Děkuju moc." Emily mě na rozloučenou obejme. Pak už utíká pryč a já s Aimee jdeme konečně do klubu..
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanficZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?