8. Kapitola

2.9K 237 19
                                    

Shawn
Ruce mě vezmou za obličej a rty se přitisknou k mým.
,,To mám taky fotit?" ozve se Aimee. Okamžitě se od tý holky odtrhnu.
,,Tys to nevyfotila?" servírka se na ní naštvaně otočí a vytrhne ji mobil z rukou.
,,Ne, nevyfotila. Myslím, že..."
,,Mně je úplně jedno co si myslíš!" vyjede na ni a otočí se zpátky ke mně.
,,Nechceš odsud se mnou vypadnout?" olízne si rty.
,,Ehm.. Mám tu rande."
,,Až s touhle courou skončíš, zavolej mi, brouku." napíše na lístek svoje číslo, hodí ho na stůl a odejde.
,,Jdeme." oznámím a vstanu od stolu. Hodím na stůl pár stovek bankovek za to víno.
,,Ale teprve jsme přišli." namítne.
,,Prostě odcházíme." upřu na ni pohled, aby věděla, že to myslím vážně.
Přikývne, napije se se vína a už stojí na nohou. Chytnu jí za ruku a hledám zadní východ. Teď rozhodně nemám náladu na novináře. Ocitneme se v kuchyni. Někde v zadu by měl být východ. Projdeme kolem kuchařů, kteří na nás zmateně zírají, ale já si toho nevšímám. Dveře jsou přesně tam, kde jsem si myslel. Otevřu je a už stojíme v tmavé uličce.
,,Proč jsme nešli předním vchodem?" zeptá se Aimee.
,,Jsou tam přece novináři." odseknu. Jsem tak rozrušenej.
,,Myslela jsem, že nás spolu mají vidět."
,,Nemám na ně náladu. Ta pitomá servírka všechno zkazila!" Chtěl jsem, aby tohle rande bylo skvělý. Chtěl jsem na Aimee zapůsobit. Pokud s ní mám mít vztah, ikdyž předstíranej, tak mě musím mít aspoň trochu ráda...
,,Proč? Vždyť tohle rande je stejně falešný, tak co?"
Začínám mít plný zuby toho, jak mi pořád připomíná, že tohle rande je falešný. Začínám mít plný zuby toho, že jsem několik dní neměl sex. Začíná mě štvát úplně všechno! Potřebuju se uvolnit, aspoň trochu...
Chytnu Aimee za boky a přitisknu její tělo zády ke zdi. Oči má doširoka otevřené, dech zrychlený. Nic neříká, jen na mě zírá. Tentokrát její oči mají barvu zlata. Nakloním hlavu a tvrdě přitisknu rty na její. Okamžitě zavře oči. Udělám to samé. Skousnu její spodní ret a probojuju si jazykem cestu do té sladké pusy. Opravdu chutná sladce. Je to zvláštní. Líbal jsem už spousty holek, ale žádná neměla tak sladké a hedvábné rty. Otřu se jazykem o ten její a zasténám. Potřebuju víc. Nepřestávám hladit její jazyk, když se přitisknu rozkrokem k tomu jejímu. Zasténá a já spolu s ní. Začnu se pomalu hýbat. Nikdy jsem tohle nedělal, ale líbí se mi to. Zatraceně hodně se mi to líbí. Přestanu jí líbat a rty přesunu na její krk. Začnu ho zasypávat vlhkými polibky. Cítím, jak se její tělo chvěje. Začnu se o její tělo otírat silněji. Mám pocit, že za chvilku vybouchnu.
,,Shawne." vydechne. Položí mi ruce na hruď a pokusí se mě od sebe odtlačit.
,,Ještě chvilku, prosím." zamumlám do jejího krku. Nemůžu přestat, je to silnější než já.
,,Někdo na nás zírá." zatlačí mi rukama znovu do hrudi.
Okamžitě stuhnu. Podívám se na Aimee, abych zjistil kam se dívá. Podívám se jejím směrem a spatřím kousek od nás nějakou holku. Zírá na nás jako kdyby nikdy neviděla muchlující se pár.
,,Jdeme." chytím Aimee za ruku a projdu s ní bez povšimnutím kolem té holky.
Výjdeme z uličky a jsme kousek od restaurace. Respektive kousek od novinářů. Zděsím se, že moje boule v rozkroku bude všude na internetu. Naštěstí paparazzi nahlíží do restaurace, tak se bez povšimnutí vrátíme zpátky do uličky. Ta šmíračka už je díky bohu pryč. Vytáhnu mobil a zavolám řidiči limuzíny, aby pro nás přijel. Než limuzína přijede, myslím na rodiče, svou sestru, babičku, a modlím se aby ta boule rychle zmizela. Aimee se mnou neprohodí ani slovo. Ani já nevím, co říct. Za pár minut lumuzína konečně zastaví na konci uličky. Vezmu Aimee za ruku, ale ona se mi vytrhne.
,,Zvládnu to sama. Nemusíš mě pořád držet za ruku." řekne podražděně a jde k limuzíně. Co jsem provedl? Proč je na mě tak hnusná? Jdu za ní a sleduju její dokonalej zadek. V těch šatech si říká přímo o plácnutí. Už zvedám ruku, ale zarazím se. Nepotřebuju, aby byla na mě hnusná ještě víc. Kousek před lumuzínou jí předběhnu, abych jí podržel dveře. Ani nepoděkuje a nastoupí dovnitř. Předtím než taky nastoupím, přejdu na stranu řidiče, abych mu oznámil, že má jet tam kam jsme se předtím domluvili. Pak vklouznu na místo vedle Aimee. Auto se dá do pohybuju a já jednou rukou obejmu Aimee kolem ramen.
,,Tak co se děje, kotě?" zašeptám jí do ucha.
,,Neříkej mi kotě, a neflirtuj se mnou, ani se mě nedotýkej." shodí mou ruku.
,,Co jsem ti udělal?" cítím se ublíženě. Jsem na ni tak milej, a ona se ke mně chová jako ke kusu hadru.
,,Nic. Jen tě nemám ráda." dívá se ven zkrze tmavá skla.
,,Tam venku sis nestěžovala."
,,Nečekala jsem, že uděláš něco takovýho. Zaskočil jsi mě."
,,Ale prosím tě... Byla jsi do mě celá žhavá. Kdybych tě zaskočil, nesténala by jsi blahem." Ještě teď slyším její sténání a cítím její chvějící se tělo. Nic na to neřekne, dál se dívá z okna. Za chvilku už limuzína zastavuje.
,,Vystupujeme." zavelím.
,,Co? Tady nebydlím." konečně se na mě podívá.
,,Já vím, tady bydlím já. Tak pojď." vystoupím z auta. Chci jí zase z auta pomoct, ale nevím jak by zareagovala, tak jdu raději oznámit řidiči, že ho už dnes potřebovat nebudu.
,,Proč jsme u tebe?" zeptá se mě Aimee, když vejde do mého bytu. Zuju si boty a Aimee mě napodobí.
,,Kvůli smlouvě."
,,Mám docela hlad. Máš hlad, Aimee?" ptám se cestou do obyváku.
,,Docela jo."
,,Tak fajn, něco objednám. Jakou máš ráda kuchyni?" Dojdeme do obyváku a pokynu Aimee, aby se posadila.
,,Miluju mexickou kuchyni."
,,Skvělý, já taky." zazubím se a už na mobilu hledám mexické restaurace. Najdu jednu pár bloků odtud. Posadím se vedle Aimee, abych jí ukázal jídelní lístek. Vybere si něco co jsme ani jeden ještě neměli. Chimichangu s kuřecím masem objednám tedy dvakrát donáškovou službou.
,,Než nám donesou to jídlo, probereme smlouvu?" zeptám se.
,,A co chceš probrat?"
,,No... v tý smlouvě je něco s čím se bojím, že nebudeš souhlasit.."
,,Co je to?"
,,Ehm... No, víš... Je tam, že pokud budeš moje falešná přítelkyně, tak se mnou musíš mít sex kdykoliv budu chtít." přiznám. Zírá na mě, nic neříká.
,,Takže? Souhlasíš s tím?" jsem nervózní. Pokud nebude souhlasit, budu si muset najít jinou falešnou přítelkyni, a to nechci... Tahle holka mě až moc přitahuje... Navíc mi s ní je tak dobře, ikdyž je na mě většinu času nepříjemná..

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat