Shawn
,,Co je to?" Aimee se dívá na papír, který držím v ruce.
,,Naše smlouva." odpovím.
,,A co s ní?"
,,Už není potřeba." přetrhnu několikrát papír.
,,Ty peníze... Chceš je vrátit?"
,,Ne. Jsou tvoje." hodím kousky papíru do koše.
,,Myslela jsem, že ta smlouva bude platit dál. Ani trochu se nebojíš, že ti s těma pár milionama někam neuteču?"
,,Ne, nebojím. Miluješ mě přece." přistoupím k ní a chytnu jí kolem pasu.
,,Hmm, to je pravda. Útěk nepřipadá v úvahu." s lehkým úsměvem na rtech vezme do dlaní mou tvář.
,,Řekni to." chci znovu slyšet ta dvě slova.
,,Miluju tě." řekne a zlehka políbí mé rty.
,,Znovu, řekni to znovu."
,,Miluju tě." zopakuje a znovu mě políbí.
,,Ještě jednou."
,,Miluju tě. Miluju tě. Miluju tě." se smíchem přitiskne rty na ty mé.
,,Taky tě miluju, strašně moc." zamumlám do polibku. Nejdříve se naše rty o sebe jen něžně otírají, ale pak to začne být žhavý. Aimee mi přejede jazykem po horních zubech a následně vyhledá můj jazyk. Okamžitě začne bitva o nadvládu. Zasténám, když se Aimee rozkrokem začne otírat o ten můj. Okamžitě jsem nadrženej. Je to už dlouho, co jsem s ní byl intimně. Mám pocit, že vybouchnu už jen z toho tření našich těl.
,,Aimee." zamumlám a kousek se od ní odtáhnu.
,,Děje se něco?" zeptá se zmateně. Tváře má červené a ztěžka dýchá. Nic neřeknu, jen jí vezmu za ruku a odvedu do mé ložnice. Jen, co se za námi zavřou dveře, Aimee si okamžitě začne sundávat oblečení.
,,Zatraceně, jsi tak nádherná." nemůžu z ní spustit oči, když přede mnou stojí úplně nahá.
,,Nejsem. Za ty tři týdny jsem trochu přibrala."
Přistoupím k ní blíž a očima oskenuju celou její postavu.
,,Trochu si jen přibrala na bocích. Je to sexy." chytnu jí za madla lásky. Na pohled i na dotek jsou opravdu o něco málo větší, ale líbí se mi to.
,,Vlastně je i logický, že jsem přibrala právě tam. Asi se jim neříkají madla lásky pro nic za nic." zasměje se.
,,Ne že je zhubneš, nebo si budu myslet, že mě už nemiluješ." zažertuju.
,,I tak bych tě určitě pořád milovala." ujistí mě.
,,Dobře." rychle jí políbím a zbavím se mého oblečení.
,,Bereš pořád prášky?" zeptám se, když jí stáhnu do postele.
,,A sakra." zbledne v obličeji.
,,Musela jsem je na chvíli vyřadit kvůli menzes. Včera odpoledne mi to skončilo a prášek jsem si ještě nevzala. Jsem blbá. Promiň." vyletí z postele, sebere z podlahy svoje oblečení a vyběhne z ložnice.
,,Aimee, nic se neděje!" volám za ní. Proč tak vyletěla? Tak prostě použijeme kondom, mám jich tu plnej šuplík...
,,Aimee?!" zakřičím. Neozývá se, tak na sebe hodím boxerky a jdu ji najít. Sedí v obýváku na sedačce, už oblečená. Obličej má v dlaních.
,,Aimee? Co se děje?" sednu si vedle ní.
,,Nic. Jen... Nic se neděje. Asi hormony.. Promiň. Jsem blbá." prsty si utře slzy pod očima.
,,Nejsi blbá. Jen nechápu, proč jsi tak vyletěla. Můžeme přece použít kondom, o nic nejde." pohladím ji po zádech.
,,Zpanikařila jsem. Asi jsem myslela, že se budeš zlobit..."
,,Proč bych měl? Jasně, raději bych se s tebou miloval bez nějaké bariéry, ale když ta možnost není, tak mi to nevadí. Chci tě pořád stejně." odhrnu jí vlasy na stranu a přejdu rty po krku.
,,Promiň mi to." zašeptá a nakloní hlavu na stranu, abych měl k jejímu krku lepší přístup.
,,Nic se nestalo." zašeptám do její kůže.
,,Co, kdyby sis to oblečení zase sundala?" zeptám se, zatímco jí rukou hladím na břiše pod tričkem.
,,Sundám.. Půjdeme zase do ložnice?"
,,Je to daleko, chci tě teď hned." přetáhnu jí triko přes hlavu. Aimee si stáhne kalhoty i s kalhotkami. Je stejně nedočkavá jako já.
,,Lehni si." pobídnu ji. Položí se zády na černou kůži a nedočkavě na mě kouká. Dám jí nohy od sebe a hlavou si lehnu přímo mezi ně.
,,Nejdříve si tě trochu vychutnám." řeknu a jazykem olíznu její střed. Okamžitě zasténá a ucítím na jazyku vlhkost.
,,Jsi tak citlivá." zamumlám s pusou na jejím pohlaví. Dlaněmi ji chytím za boky, protože je pořád nadzvedává.
,,Panebože, Shawne." zakřičí a zaboří mi prsty do vlasů. Cítím, že je blízko. Tahá mě za vlasy a stehny tiskne mou hlavu. Ústy a jazykem jí dráždím už jen pár sekund. Prohne se v zádech a zakřičí moje jméno. Mezitím, co se vzpamatuje, vezmu ze šuplíku konferenčního stolu ochranu. Sundám si boxerky a chci si ochranu nasadit, ale Aimee mě zarazí.
,,Chci ti ho nasadit." vezme mi z dlaně balíček. Zuby obal roztrhne a vyndá z něj průhledné kolečko. Nasadí mi ho na špičku žaludu a pomalu ho sroluje směrem dolů.
,,A je to." usměje se. Chci jí položit na záda, ale nenechá se.
,,Chci být nahoře." obkročmo si na mě sedne.
,,Je to v pořádku? Nebolí tě ta noha?" starostlivě se mi zadívá do očí.
,,Ne, v pohodě." zalžu. Kdybych jí řekl, že mě trochu bolí, slezla by ze mě, a to nechci.
Chytne mě za ramena a nadzvedne se, abych do ní mohl vklouznout. Díky této poloze do ní zajedu jako po másle a úplně až po kořen. Oba souhlasně zasténáme. Teď už tu nohu vůbec nevnímám. Jediné, co vnímám je teplo a rozkoš, kterou mi poskytuje Aimee. Pomalu se nadzvedává a zase klesá zpátky. Nechávám ji, aby si sama určovala tempo. Jednou rukou jí chytnu za pas a druhou za ňadro.
,,Cítím tě úplně všude, Shawne." zasténá. Její nehty se mi zaryjí do ramen a trochu zrychlí tempo přírazů. Vyhledám její pohled a nepřeruším oční spojení. Zíráme si do očí a vzájemně sténáme blahem. Už se nedokážu ovládat, silně chytnu Aimee oběma rukama za boky a začnu si její tělo tvrdě brát. Hlavu zakloní dozadu a začne křičet moje jméno v návalu orgasmu. Vybouchnu pár sekund po ní. Na chvíli moje mysl zmizí neznámo kam, nevnímám vůbec nic.,,Miluju tě, Aimee." řeknu jako první, když příjdu k sobě. Jsem stále ještě v ní.
,,Miluju tě." zašeptá přitisknutá k mé hrudi.Tak jsem je nechala uvolnit před koncem, který možná pro ně nedopadne dobře.. Ale nechci strašit. Ještě úplně nevím, jak to skončí. Možná dobře, ale ještě si zažijou drama...
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?