Aimee
Jdu letištní halou v Londýně. V jedné ruce svírám madlo svého kufru a v druhé ruce Shawnovu dlaň. Focení s fanynkami už máme za sebou. Vyfotily se i se mnou. Byla jsem hodně překvapená, jak moc milé na mě byly. Ptaly se mě, jak se mám a říkaly mi, že jsem moc hezká. Byla jsem z toho celá nesvá a nervózní, ale potěšilo mě to.
Shawn si v půjčovně u letiště půjčí černého Range Rovera. Jsem ráda, že nemusím jet taxíkem. Hodíme zavazadla do kufru a Shawn dá Jakeovi klíče, aby řídil. Nadiktuju Jakeovi svou adresu a sednu si za Shawnem na zadní sedačku. Normálně bych seděla vpředu vedle řidiče, ale asi by to vypadalo blbě, kdyby přítelkyně neseděla vedle svého přítele.
,,Lásko?" osloví mě Shawn po pár minutách cesty.
,,Hmm?" odtrhnu zrak od ubíhající krajiny a otočím hlavu na svého falešného kluka.
,,Máš dnes něco v plánu?" položí mi ruku na stehno. Ve zpětném zrcátku vidím, že nás Jake pozoruje, proto nemůžu Shawnovu ruku sundat.
,,Asi nic. Budu se jen válet v posteli. Jsem unavená." ze zívnutím se protáhnu. Shawn nic na to neřekne, tak zase odvrátím zrak k okénku. Jeho ruka je stále na mém stehnu. Trochu jí posune výš, takže se teď skoro dotýká mého středu. Nesnáším, že se mi to líbí. Přímo z toho vlhnu. Oddechnu si, když auto konečně zastaví u mého panelového domu.
Vystoupím z auta a Shawn mi jde pomoct s kufrem. Vytáhne ho z auta a jde s ním k okénku řidiče.
,,Zůstanu s Aimee." slyším ho říkat Jakeovi. Cože? Jak zůstane se mnou?
,,Můžeš jet ke mně. Tady máš klíče od bytu." podá Jakeovi svazek klíčů. Než stihnu něco namítnout, Jake je pryč.
,,Tak pojď." pobídne mě Shawn. Povzdechnu si a jdu s ním do mého bytu. Je mi jasný proč se mnou chce zůstat. Sex. Všimla jsem si jeho vzrušení v letadle, ale dělala jsem, že to nevidím.
,,Můžeš nechat ten kufr tady, děkuju." ukážu v chodbě na místo vedle botníku. Vyzuju se a omluvím se, že musím na toaletu. V koupelně zkontroluju svůj vzhled. Vypadám unaveně a taky se tak cítím. Doufám, že to s ním nebude na dlouho. Opláchnu si obličej studenou vodou a prsty si pročísnu vlasy. Výjdu na chodbu, ale Shawn tu už není.
,,Shawne?!" křiknu.
,,Tady. V ložnici." zavolá. Začínám být nervózní, ikdyž nevím proč. Pokaždé se mi to s ním líbilo.
Vejdu do ložnice a spatřím Shawna stát kousek od mé postele. Má na sobě jen černé boxerky. Polknu a pohledem sjedu jeho vypracovanou postavu. Tak málo stačí k tomu, aby mě únava přešla a rozpálila mě touha. Nohy mě vedou k mému objektu touhy. Tohle už neovládám. Moje tělo si dělá, co chce. Nenávist k němu ustupuje. Je to jako kdyby nikdy neexistovala.
,,Vyslíkni se a lehni si na postel." promluví Shawn, když se těsně u jeho těla zastavím. Poslechnu a provedu oč žádá. Sundám si triko a legíny. Pak příjde na řadu spodní prádlo. Nejdříve sundám podprsenku a když začnu stahovat kalhotky dolů po nohou, tak mě Shawn zarazí.
,,Ty kalhotky si nech. Jsou sexy."
Natáhnu si zpátky červené krajkové prádlo a lehnu si zády na postel. Čekám, že si na mě lehne, ale neudělá to. Místo toho mě o něco požádá.
,,Teď chci, aby sis to udělala."
Překvapeně na něho zírám. Tohle jsem tedy nečekala.
,,No tak, dotýkej se. V hotelu jsi s tím neměla problem." připomene mi, když jsem si v New Yorském hotelu zajela rukou mezi nohy přímo před ním. Má pravdu. Předtím jsem se bez ostychu sama sebe dotýkala, tak proč bych se teď měla stydět? Zavřu oči a sjedu dlaní k rozkroku. Pohladím se po kalhotkách než v nich moje ruka zmizí. Hladím si prsty klitoris a tiše vzdychám. Představuju si, že ty prsty jsou Shawnovi. Otevřu oči a podívám se na něho. Jeho oči pozorně sledují moji pohybující se ruku. Sjedu očima na jeho rozkrok. V boxerkách se mu zračí vzrušení. Teď ho rozhodně nechci přehlížet, takže se celou dobu dívám na uplé prádlo. Moje ruka zrychluje a než stačím vyvrcholit, Shawn si klekne na postel a vytáhne mi ruku z kalhotek. Frustrovaně zavrčím, už jsem skoro byla.
,,Vyvrcholíš jedině až budu v tobě." políbí mě na bradavku. Následně stáhne mé promočené kalhotky. Než je odhodí na zem, přičichne k nim. Někdo by řekl, že je to úchylné, ale mě to připadá rajcovní. Shawn si sundá boxerky a já dostanu chuť se dotknout jeho velkého kamaráda. Kleknu si na kolena a chytnu ho do ruky. Shawn se prudce nadechne a odstrčí mou ruku.
,,Jsem tak nadrženej, že už potřebuju být v tobě. Hrát si s ním můžeš jindy." povalí mě zpátky na záda a jedním prudkým pohybem vnikne do mého těla. Zalapám po dechu a výjdu mu boky vstříc. Bože, je to tak dobrý pocit mít ho uvnitř. Dám mu nohy kolem boků, abych mu byla ještě blíž.
,,Jsi tak neskutečně žhavá." zamumlá těsně předtím, než přejede jazykem přes jednu mou bradavku. Pak jí vezme do úst a jemně jí zuby skousne. To vyšle ještě větší rozkoš do mého těla. Začnu boky pohybovat rychleji, ale Shawn to ignoruje. Nezrychlí ani na sekundu. Dál se věnuje mému poprsí a moje ženské partie se můžou zbláznit.
,,Shawne, potřebuju to rychleji, prosím." začnu škemrat.
,,Chci si tě užít. Jsi návyková, víš?" zadívá se mi na chvíli do očí. Poté sklopí pohled na mé rty, které následně začne líbat. Jeho ruce jsou v mých vlasech a jeho přírazy trochu zrychlí. Konečně! Jeho ústa se ode mě odtrhnou a jeho oči se znovu dívají do těch mých.
,,Chtěl bych takhle v tobě zůstat už navždy." říká, když tempo jeho přírazů ubere na rychlosti. Vím, že to nemyslí vážně. V tuchle chvíli by určitě řekl cokoliv.
,,Ale už to nevydržím. Udělej se se mnou, Aimee." po těch slovech začne zběsile přirážet. Naše stény naplňují pokoj. Vydržím pár sekund, než se v orgasmu prohnu v zádech.
,,To je tak úžasný, cítit tvůj orgasmus." slyším z dálky Shawnův hlas.
,,Tak zatraceně úžasný." hlasitě zasténá a padne na mé spocené tělo a vyčerpané tělo.Tak nám to dnes končí uvolněně 😁
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?