Shawn
,,Kdy jsme spolu naposledy spali?" zeptá se najednou Aimee, která sedí vedle mě na sedačce v jejím bytě. Na sucho polknu. Proč se mě na to ptá?
,,Den před tou nehodou. Takže už je to víc jak dva týdny." odpovím.
Chvilku nic neříká. Vypadá jako kdyby o něčem přemýšlela. Po chvilce však udělá něco, co nečekám.
,,Shawne, chci tě." přejede mi dlaní po stehně. Srdce mi začne rychle bušit.
,,Tohle musí být sen." zamumlám. Není možný, aby se mě Aimee takto dotýkala a říkala, že mě chce...
,,Není to sen, Shawne. Doopravdy tě chci. Nevím, čím to je, ale právě teď jsem strašně nadržená.." šeptá mi do ucha, zatímco její ruka silně mačká mé stehno. Ve vteřině se probudí můj kámoš v kalhotách. Nic nebrání tomu, abych se s Aimee konečně vyspal. Ona chce mě a já chci jí. Tak kde je problém? Proč tu sedím neschopnej jakéhokoliv pohybu a zírám před sebe? Mám ji přece popadnout a strhat z ní všechno, co má na sobě. Nejdříve šaty a následně hned spodní prádlo, tak proč tu pořád sedí v těch sexy šatech? Co to se mnou sakra je?
,,Děje se něco?" ozve se a rukou mi vjede pod košily. Přejíždí mi dlaní po břišních svalech a můj dech se o něco zrychlí.
,,Copak ty to nechceš? Před chvilkou jsi říkal, jak by jsi ze mě strhnul šaty a hluboko se do mě ponořil. Čekám na to." dýchá mi do ucha a její dlaň se přesune na mou hruď.
,,Chtěla bych ti olíznout bradavky a pak jazykem sjíždět dolů až bych se dostala k té části těla, která by pak do mě zběsile bušila."
,,Sakra." vyletí ze mě. Zhluboka se nadechnu a zavřu oči.
,,Vážně to chceš? Nechci tě zneužít. Nechci, aby jsi toho pak litovala, to bych nepřežil." konečně mi docvakne proč tak otálím. Nechci se s ní vyspat za cenu toho, že mě pak bude nenávidět. Možná je tohle jenom hra a chce vyzkoušet, zda bych se s ní vyspal i přes alkohol, který ji koluje v krvi.
,,Vážně to chci. Stačilo říct, že chceš být ve mě hluboko a kalhotky mi okamžitě zvlhly."
,,Můžeš se přesvědčit." dodá a vyhrne si šaty do pasu. Otočím hlavu a zírám na červené krajkové kalhotky. Mozek mi vypne, už ji nemůžu odmítnout, na to jsem až moc nadrženej. Navlhčím si jazykem rty a přitisknu je na pusu té neuvěřitelný holky do které jsem zamilovanej až po uši a vím, že se to nikdy nezmění, ať už by se stalo cokoliv.
,,Už se mě dotkni." zamumlá mi do rtů. Přestanu ji líbat, otevřu oči a pohled mi zklouzne do jejího klína.
Zvednu ruku a přejedu prsty po rudé látce. Sakra, kalhotky má skoro promočené.
,,Trochu jsi mi lhala. Ty nejsi vlhká, ale přímo mokrá."
Nic na to neřekne, jen tiše vzdychne.
,,Chci do té vlhkosti zabořit prsty." skrze kalhotky zatlačím na klitoris a to způsobí, že má kalhotky ještě o něco více mokré.
,,Tak to udělej." pobídne mě se zakloněnou hlavou a zavřenými víčky. Nestrácím čas a vjedu rukou do těch sexy kalhotek. Palcem obkroužím klitoris a Aimee se mi odmění zasténáním. Pohyb zopakuju a přitom do ní strčím dva prsty. Vykřikne a začne hlasitě sténat.
,,Tohle mi šíleně chybělo, slyšet tě jak moc dobře ti dělám." nakloním se k jejímu uchu a jemně zuby stisknu ušní lalůček.
,,Přestaň. Chci tě už v sobě." dostane ze sebe skrze vzdechy.
,,Ještě ne. Nejdřív tě chci ochutnat. Je to dlouho, co jsem cítil tvou chuť." rychle ji políbím, vyndám z ní prsty a pak si kleknu mezi její nohy, které hezky roztáhnu od sebe. Chytnu prsty lem kalhotek a stáhnu je dolů. Překvapí mě, že je hladce oholená.
,,Ty jsi mě chtěla už před rande?" zeptám se.
,,To ne. Jen nemám ráda, když tam mám chloupky."
,,Aha." Začínal jsem si myslet, že mě chce kvůli mě samotnému a ne třeba kvůli tomu, že je nadržená...
Nehodlám to ale řešit. Jestli mě chce zneužít, rád se nechám.
Skloním hlavu a jazykem přejedu přes celé její pohlaví. Z hrdla jí unikne stén a prsty mi zaboří do vlasů.
,,Tak chutná." zamumlám a začnu jazykem rychle kmitat po tom uzlíčku nervů. Sténá, ale já ji chci slyšet až křičet. Proto do jejího vstupu vsunu dva prsty a rychle s nimi hýbu.
,,Shawne." vykřikne a začne hýbat boky. Zrychlím pohyby jazyka a Aimee mě začne tahat za vlasy. Křičí přes celý byt a já ji chci vidět, jak se udělá, tak do ní vrazím ještě další prst a ona se už za chvilku ocitne na pár sekund mimo realitu. Zvednu hlavu, abych se na ni mohl podívat. Na tváři má blažený výraz, je tak neskutečně krásná.,,Jaký to bylo?" zeptám se, jak se vrátím zpátky na gauč.
,,Hmmm. Super." zamumlá. Hlavu má stále zakloněnou a oči zavřené.
,,Jen super? Nechci se nijak vychvalovat, ale myslím, že jsem ti to udělal, jak nejlíp jsem mohl."
,,Fajn. Bylo to dokonalý. Stačí, ty egoisto?" po očku se na mě podívá a plácne mě se smíchem po hrudi.
,,Jo." vypláznu na ni jazyk.
,,Takže... Ehm... Pořád mě chceš v sobě?" zeptám se a v duchu se modlím, aby řekla ano. Nějak ale tuším, že to už nebude chtít, když se zrovna udělala. Mysl už určitě nemá zateměnou myšlenkami na sex.
,,Já..." otevře pusu, ale hned jí zavře.
,,To je v pohodě. Jak jsem říkal, nebudu tě do ničeho nutit. Měl bych jít." vstanu ze sedačky s myšlenkou, že zase budu muset použít svou pravačku.
,,Počkej, můžeš mě prosím přenést do ložnice a přivést mi z předsíně vozík?"
Jen přikývnu, vezmu Aimee do náruče a dle jejího navigování jí odnesu do ložnice. Položím ji na postel a odběhnu pro vozík, který nechám u postele tak, aby se na něj mohla v pořádku dostat.
,,Tak já teda půjdu. Kdyby jsi cokoliv potřebovala, zavolej mi." políbím ji na čelo.
,,Dobře. Ahoj." malinko se usměje a já odcházím.Ve svém bytě se převleču do pyžama a ulehnu do postele. Použiju svou představivost a dlaň k tomu, abych se mohl uspokojit. Když už se blížím k vrcholu, začne mi zvonit mobil.
,,Zatraceně!" zanadávám. Doufám, že ten, kdo volá, má k tomu zatraceně dobrej důvod!
Ani se neobtěžuju podívat kdo volá a hovor příjmu.
,,Halo?" vyštěknu do telefonu.
,,Já.. omlouvám se, jestli jsem tě vzbudila. Ale říkal jsi, že kdybych cokoliv potřebovala, tak můžu zavolat." z telefonu se ozve hlas Aimee.
,,Jasně.. Hned jsem u tebe. Jsi doma, že jo?" vyletím z postele a jednou rukou si sundám pyžamové kalhoty.
,,Jo, jsem. Ale víš co? Zapomeň, že jsem ti volala. Jsem blbá. Počká to. Dobrou noc." hovor ukončí tak rychle, že nestihnu nic říct. Okamžitě ji volám zpátky, ale je nedostupná. Jestli si myslí, že budu čekat do zítřka, tak to se pěkně plete...Omlouvám se za čekání. Měla jsem zásek.. Něco jsem napsala a pak jsem to smazala a tak pořád dokola... Příští díl snad bude rychleji, protože v další kapitole mám už něco málo napsáno ;)
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?