Shawn
Nechápu jak si Aimee může myslet, že je zatučněná. Možná nevypadá jako modelka, ale má sexy postavu. Nějaké to kilo navíc jí dělá neuvěřitelně přitažlivou. Přitáhnu si jí za boky ke svému tělu. Pohled upřu na její rty. Chci, aby z hlavy vyhnala špatné myšlenky na svoje tělo. Navlhčím si jazykem rty. Ignoruju lidi kolem, je mi naprosto jedno, že se nacházíme v přeplněné posilovně. Zavřu oči a o sekundu později si užívám ty sladké rty. Ona si to taky užívá, soudě dle malých záchvěvů těla, které se ke mně tiskne. Přesunu dlaň z jejího boku a zabořím prsty do těch hebkých vlasů. Ztrácím se v polibcích, tak jako pokaždé. Nechápu, proč má na mě takový vliv. Líbal jsem tunu žen, holek... Ale s žádnou jsem ještě necítil to co s Aimee. Nechci polibek přerušit, ale musím než začnu bejt nadrženej. Rozhodně nepotřebuju, aby se můj vzdouvající se rozkrok, objevil někde na internetu. Odtáhnu se od Aimee, a jak jsem čekal, míří na nás několik mobilních telefonů. Ignoruju to a podívám se na Aimee. Je rudá v obličeji a těžce oddechuje. Vzal jsem jí dech, tak jako ona vzala můj. Možná teď zním jako šílený romantik, ale cítím to tak. Cítím, že mi vzala dech už poprvé, co jsem jí uviděl. Nemohl jsem na ni přestat myslet. Nějak mi vlezla do hlavy a nechce od tama pryč.
,,Pojď." chytnu jí za ruku a odvedu jí do klučičích šaten. Naštěstí tam nikdo není.
,,Ehm... Tady bych neměla bejt.." ozve se, když za námi zavřu dveře.
,,Proč jsi mi lhala?" zeptám se. Už ten rozhovor nedokážu dál odkládat. Musím to vědět hned teď.
,,Musíme to řešit teď? Každou chvíli sem někdo může vpadnout."
,,To je mi jedno. Odpověz mi."
,,Prostě jsem se bála." Bála? Čeho se sakra bála?
,,Bála ses, že tě budu nutit? Že bych byl schopnej tě znásilnit? Že jsem nějakej zvrhlík?" doufám, že se mýlím. Sice jsem závislej na sexu, ale to neznamená, že jsem násilník.
,,Jo." přikývne.
,,Co, jo?" vytřeštím oči.
,,Bála jsem se, že mě znásilníš." odpoví šeptem.
,,Proč?" chci vědět.
,,Já nevím... Asi, že to mám ve smlouvě, že s tebou musím spát, když to budeš chtít... Tak jsem prostě lhala. Potřebovala jsem trochu času." s povzdechem si sedne na lavičku.
,,Já bych tě ale nikdy neznásilnil. Nikoho bych nikdy neznásilnil. Nejsem násilník. Máš to ve smlouvě, protože jsem to chtěl. Ale rozhodně jsem nechtěl, aby jsi měla pocit, že jsem násilnickej úchyl." probrábnu si rukou vlasy a sednu si vedle ní.
,,Promiň, že jsem ti lhala. Hádám, že jsem tě špatně odhadla."
,,To jsi odhadla." souhlasím.
,,Uděláme takovou dohodu." navrhnu. Otočí hlavu směrem ke mně a nadzvedne tázavě obočí. Já dohody zásadně s nikým nedělám. Ale myslím, že kvůlí ní jsem ochotnej jednu udělat, aby jí se mnou bylo dobře.
,,Pokud ti bude opravdu, ale opravdu hodně nepříjemný, když se tě budu dotýkat, tak mi to řekni. Klidně mě odstrč. Ale musí ti to být opravdu nepříjemný. Neodstrkuj mě jen proto, že mám blbou minulost s tunou holek a kvůli tomu mě nemáš v lásce. Poslouchej svoje tělo, Aimee. To je vše, co po tobě chci."
,,Když já se bojím, že se do tebe zamiluju." skloní hlavu.
,,Nechci nic říkat, ale myslím, že ti začínám propadat." přiznám a štouchnu do ní bokem.
,,Kecáš." podívá se na mě. Snaží se skrýt úsměv, ale nedaří se jí to.
,,Nerad to přiznávám, ale je to pravda." chci jí políbit, abych dokázal pravdu svých slov, ale ozve se zaklepání na dveře a hlas Jakea.
,,Neruším? Můžu dovnitř?"
Vstanu a jdu mu otevřít.
,,Ty lidi jsou strašný. Co jste vy dva zmizeli, nedali mi pokoj. Pořád ty samé otázky. Pořád a pořád dokola. To je nějaká cuchta se Shawnem? To je jakože jeho holka? Jak dlouho sou spolu? Je to mezi nima vážný? Ani mě nenechali odpovědět. Všichni se tam překřikovali.... Proč jste šli pryč?"
,,Jdeme jim dát odpovědi." ignoruju Jakeovu otázku a vezmu Aimee znovu za ruku. Společně dojdeme zpátky mezi ty lidi.
,,Takže." odkašlu si. Mobily okamžitě zamíří na mě a Aimee. Stále držím její ruku.
,,Aimee je moje přítelkyně. Je to mezi námi hodně moc vážné." prohlásím a s úsměvem přitisknu rty na tvář své falešné holky.
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanficZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?