Aimee
Všichni jsme na obědě v restauraci. Je tu narváno. Neustále nás ozařuje blesk z fotoaparátů nebo na nás lidi zírají a něco si šeptají. Klukům to očividně nevadí. Vesele dál o něčem diskutují. Za to já jsem ticho. Pokouším se ty lidi ignorovat, ale nejraději bych vstala a vyrvala jim ty mobily z rukou a začala křičet, aby si nás nevšímali. Určitě už všichni ví, že jsem Shawnova přítelkyně. Beztak si špitají, co na mně může vidět. A upřímně, já to taky nechápu. Říkal mi, že jsem sexy a že mi začíná propadat. Myslel to upřímně, nebo to řekl jen proto, aby mě dostal snadněji do postele?
,,Nechutná ti?" drcne do mě Shawn.
,,Ale jo, chutná. Jen jsem se zamyslela." nabodnu na vidličku kus grilované růžové ryby. Losos je moje nejoblíbenější jídlo na světě, ale právě teď mi kazí chuť ti lidí, kteří na nás zírají jako kdyby jsme byli nějaká zvířata v zologické zahradě.
,,Nad čím?" Shawn je nakloněn ke mně a šeptá, takže ho slyším jen já.
,,Nad tím, co jsi mi říkal v posilovně. Že jsem sexy a začínáš mi propadat." odpovím šeptem.
,,A?"
,,Nevěřím ti."
,,Co si to vy dva tam špitáte?" ozve se bubeník Mike.
,,Ale nic." usměju se a dám si do pusy rybu.
,,Pak si promluvíme." šeptne ke mně Shawn.
Když všichni dojíme, Shawn trvá na tom, že za všechny zaplatí. Nikdo se nehádá. Asi jsou na to zvyklí. Pak jedeme na hotel, aby jsme se převlékli ze cvičebního. Za chvilku zase jedeme na místo, kde se konala zkoužka. Shawn má za hodinu vystupovat.
Sedím sama v jeho šatně. Někde tady lítá, dává rozhovory. Vytáhnu z kabelky mobil a zkontroluju zprávy. Denis mi ještě neodepsala. Psala jsem jí sms Jak se máš? Uzíváš si dovolenou? Schovám mobil zpátky do kabelky, ale zrovna se ozve zapípání. Denis mi odepsala. To myslíš vážně?! Zírám na displej. Každý den jsme si psaly a vše bylo v pohodě. Co se stalo? Chci jí zavolat, ale do šatny příjde Shawn. Zavře za sebou dveře, které následně zamkne. Vrátím mobil zpátky do kabelky.
,,Takže, ty mi nevěříš, Aimee?" přejde ke mně. Chytne mě za ruce a vytáhne do stoje.
,,Ne." odpovím. Srdce mi začně rychle bušit. Je tak blízko. Jsem nervózní. Zalapám po dechu, když mi jeho ruka vklouzne pod šaty. Chce to tady dělat? Proto zamknul?
,,Dokážu ti, že nelžu." zašeptá mi do ucha a následně skousne ušní lalůček. Jeho ruka pod mými šaty vyjede výše po mém stehnu. Cítím ji skoro až na kalhotkách. To mě donutí zvlhnout. Shawnovi rty se nyní otírají o můj krk. Jeho ruka přejede po kalhotkách. Zatraceně, jsem tak vrušená. Jak je možné, že moje tělo ho tak chce? Můj rozum mi říká, abych to zastavila. Jenže moje tělo chce, aby se mě Shawn dotýkal. A Shawn mi říkal, abych poslouchala svoje tělo, tak to teď dělám.
,,Jsi mokrá." oznámí, když mi vjede rukou do kalhotek. Automaticky rozkročím nohy a jeho prsty ani na sekundu nezaváhají. Dvěma prsty okamžitě vjede dovnitř mě. Zasténám blahem. Je to tak dobrý pocit, cítit tam dole jeho prsty, které se uvnitř mě pohybují. Nohy mi zeslábnou. Musím Shawna obejmout kolem pasu, abych neskončila na podlaze. Jeho prsty naberou na rychlosti. Hlasitě zasténám. Je mi jedno, že by mě někdo mohl slyšet. Jediné co chci, je křičet rozkoší.
,,Shh." Shawn mě umlčí svými rty. Nepokouší se mě vášnivě líbat. Jazyk nechává uvnitř své pusy. Sténám mu do úst a nehty zarývám zezadu do jeho trička. Cítím, jak se uvnitř mě všechno stahuje. Uvolnění je za rohem.
,,To je ono, udělej se mi na ruku." zamumlá mi do rtů. Palcem mi začně přejíždět přes klitoris a to je konec.
,,Shawne!" hlasitě zasténám jeho jméno, jak mi tělem projede orgasmus. Nohy se mi podlomí, cítím, že se sunu k zemi, ale Shawnovo tělo mě zachytí před pádem na zem.
Tak dlouho jsem neměla orgasmus, a tento je tak silný. Celé tělo se mi chvěje z té senzace. Jsem tak příjemně unavená, že ani nemůžu otevřít oči. Nejraději bych spala. Klidně i takhle, ve stoje v Shawnově náručí.
,,Tak už mi věříš?" ozve se. Teprve až teď jeho ruka opustí můj rozkrok.
,,Co?" odtáhnu se od něho. Narovnám si šaty a uhladím rukou vlasy.
,,Nikdy jsem takhle nikoho neudělal. Vždycky jsem bral. Nic jsem nedával. Nestaral jsem se o to, jak se ty holky cítí. S tebou je to jiný. Chci, aby ti bylo se mnou dobře."
Koukám na něho a přemýšlím, jestli opravdu je tak upřímný, nebo je to jen lež...
Věřily byjste Shawnovi? Já bych mu věřila vše, stačilo by, aby se jen na mě usmál😂
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?