Aimee
,,Chceš něco k pití?" ptá se mě Bruno, když vejdeme do obývacího pokoje.
,,Jasně, třeba minerálku. A můžu si odskočit? Potřebuju na malou."
,,Jistě, kotě. Víš, kde je koupelna." mrkne na mě a zmizí v kuchyni. Vytáhnu z kabelky zbraň a zasunu si ji zezadu za opasek kalhot. Opustím obyvák, abych se tu mohla porozhlédnout. Shawn tu někde musí být. Nemá smysl volat jeho jméno, určitě bude mít zalepenou pusu a tělo bude mít svázané.
Jako první zkusím ložnici. Podívám se pod postel a do skříně. Bez úspěchu. Následuje pracovna. Tam je jen stůl a hromada složek. Zbývá už jen koupelna a kuchyně. V koupelně samozřejmně není, to se dalo čekat. Vejdu tedy do poslední místnosti.
,,Hledala jsi toho svýho zpěvačka?" otočí se na mě od lednice Bruno.
,,Ne." zalžu.
,,Ale prosím tě, slyšel jsem tě. Otevírala jsi všechny dveře v bytě."
,,Kde je?" ptám se zvýšeným hlasem.
,,Tady ne, jak už jsi mohla zjistit."
,,Tak kde je?"
,,Určitě ti to tak řeknu." ušklíbne se. Seberu všechnu odvahu a vyndám zbraň z úkrytu.
,,Kde je?! Odpověz mi!!" zakřičím a mířím pistolí na jeho hlavu. Snažím se pistoli držet pevně, ale ruce se mi klepou.
,,Schovej tu pistoli, kotě. Když mě zastřelíš, tak už se asi těžko dozvíš, kde je." vezme z linky sklenici s vodou a klidně projde kolem mě do obyváku.
,,Tvoje voda." řekne a položí sklenici na konferenční stolek. V rukou stále svírám zvraň, která míří na jeho tělo.
,,Řekni mi, kde je a nic se ti nestane."
,,Nepřišla sis náhodu promluvit? Zatím mi tu jen vyhrožuješ." posadí se na koženou sedačku.
,,Jestli mi neřekneš, kde je, tak ti ustřelím hlavu. Myslím to vážně, Bruno!" vyhrožuju mu.
,,Posaď se, brouku." poplácá místo vedle sebe. Vůbec se mě nebojí. Myslela jsem, že mu naženu strach a řekne mi, kde Shawn je. Teď jsem pěkně v háji. Nemůžu ho zastřelit. Jenom on ví, kde Shawn je. A navíc nechci jít do vězení.
,,Co chceš výměnou za Shawna?" spustím ruce k tělu a zbraň vrátím zpátky do kabelky.
,,Co chci? Chci tebe, Aimee. To je všechno, co chci."
,,Fajn. Kde to chceš? Tady nebo v ložnici?" přetáhnu si triko přes hlavu. Už jsem s ním spala několikrát, ještě jednou to přežiju.
,,Ty jsi mě nepochopila." ozve se, když před ním stojím jen ve spodním prádle.
,,Chci tě celou. Ne s tebou jen spát. Chci, aby jsi byla moje přítelkyně." vstane a chytí mě za boky.
,,Podívej se mi do očí." vyzve mě. Přinutím se zvednout hlavu a podívat se mu do očí.
,,Miluju tě a chci být s tebou." řekne.
,,Jsi blázen!" odstrčím ho od sebe.
,,Kdyby jsi mě miloval, nepokusil by ses mě znásilnit!" se vzlyky seberu svoje oblečení a v rychlosti ho hodím na sebe.
,,Takže ty mě odmítaš? Víš co se ale stane, že?" vezme ze stolku svůj mobil.
,,Tvůj slavnej přítel si to odskáče. Nechám ho střelit přímo do srdce. Stačí jeden telefonát a vymažu ho z povrchu zemskýho."
,,Ne." vzlyknu. Shawn si nezaslouží umřít.
,,Takže?" Bruno nadzvedne tázavě obočí.
,,Fajn, budu tvoje přítelkyně." říkám skrze slzy. Nemám jinou možnost.
,,Výborně." začne se usmívat, jako kdyby právě vyhrál jackpot.
,,Nechám toho idiota jít. Ale nemysli si, že jsem úplně blbej. Budeš hezky se mnou. Nastěhuješ se ke mně. Jestli ne, najdu si ho znova a bude trpět, jasný?" jeho úsměv je pryč a surově mě chytí za vlasy.
,,Chápu." pípnu. Jsem k smrti vystrašená. Srdce mi bije jako splašené. Bruno někomu zavolá a říká, aby Shawna nechali jít. Oddechnu si, ale stejně mám strach. Teď musím bydlet s tím psychopatem.
,,Pojď, půjdeme pro tvoje věci." chytne mě za ruku a vleče ven z bytu. Celou cestu do mého bytu přemýšlím, jak se Bruna zbavit a následně ochránit Shawna. Jenže mě nic nenapadne. Shawn by se musel někde schovávat, aby ho Bruno nemohl najít...
,,Vem si jen to nejnutnější. Pro zbytek pak někoho pošlu." říká Bruno, když vejdeme do mého bytu. Přikývnu a jdu do ložnice, abych si sbalila oblečení a spodní prádlo. Jak mile mám zabaleno, ozve se zvonek.
,,To je tvůj ex." oznámí Bruno, který se kukátkem dívá na chodbu.
,,Je super, že je tady. Skoncuj to s ním." odstoupí ode dveří. Srdce mi bije ještě rychleji, než před chvílí. Zhluboka se nadechnu a otevřu dveře.
,,Díky bohu, jsi tady. Neuvěříš, co se mi stalo." Shawn mě silně obejme. Za mnou se ozve odkašlání. Shawn se odtáhne a podívá se za mě.
,,Co ten tady dělá?!" vyjede na Bruna.
,,Jsem teď s ním." slyším se říkat. Ani nevím, jak jsem to dokázala vyslovit.
,,Jak s ním?!" Shawnovi oči mě probodnou pohledem.
,,Chodím s ním. Já už s tebou nechci být, Shawne. Odejdi prosím." snažím se znít sebejistě, ale hlas se mi třese.
,,Ne, tomu nevěřím..." projede si rukou vlasy a podívá se zpátky na Bruna.
,,To ty jsi mě nechal unést, co?!" projde kolem mě a strčí do Bruna.
,,Nevím o čem to mluvíš.... Prostě tě nechce a chce mě, smiř se s tím."
,,Nikdy!" zakřičí a strčí do Bruna ještě více než předtím. Ten už to neustojí a skácí se k zemi. Shawnovi to nestačí, skloní se nad něho a pěstmi mu dává rány do obličeje.
,,Aimee je moje! Moje! Slyšíš mě?!" Shawn je úplně nepříčetný. Bruno ani nemá šanci se bránit.
,,Dost, zabiješ ho." snažím se Shawna odtáhnout, ale bez úspěchu. Akorát mě odstrčí.
,,Podívej, už se ani nehýbe. Nech ho, Shawne!!" zakřičím, když vidím, že se Bruno vůbec nehýbe a obličej má celý zakrvácený. Shawn mě naštěstí konečně poslechne a podívá se na mě.
,,Čím ti vyhrožuje? Nevěřím, že by jsi s ním jen tak od sebe sama byla." otře si o košili zkrvavené klouby. Měla bych mu říct pravdu? Ale co si tím pomůžu?Tak co myslíte? Řekne Shawnovi pravdu?
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanfictionZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?