Shawn
Ležím v posteli hned vedle Aimee. Před pár minutami jsme měli neuvěřitelně žhavej sex a ona spí. Nebo to aspoň předstírá. Vůbec se mi nechce vylézt z postel, ale musím. Venku je už skoro tma, musím si pospíšit než bude v obchodech zavřeno. Vstanu a obleču se. Než odejdu, políbím Aimee na tvář. Vezmu si její klíče z poličky na chodbě a rychlou chůzí dojdu do nejbližšího obchodního centra. Zavírají za hodinu, takže mám dostatek času koupit nový IPhone a sim kartu se stejným číslem jako měla Aimee. Taky mám čas koupit červené víno. Během nákupu se vyfotím s pár fanynkami. Jsem tak rád, že se zase ke mně mají. Znamenají pro mě všechno. Bez nich bych nebyl tam, kde jsem teď. Bez nich bych stále nahrával covery ve svém málem pokoji u rodičů.
Výjdu z obchodního centra a zamířím do nejbližší restaurace, kde objednám jídlo s sebou.
Během čekání na jídlo zadám pomocí mobilního bankovnictví odchozí platbu a za půl hodiny už vcházím do bytu, který patří Aimee. Vyzuju se a jdu dát boxy s jídlem na kuchyňskou linku. Víno dám chladit do lednice. Pak jdu do ložnice. Aimee spí na zádech a trochu chrápe. Vypadá roztomile. Sednu si vedle jejího těla a pohladím její hebké vlasy. Nakloním se a přitisknu rty na její čelo. Přestane chrápat a škubne sebou.
,,Shawne?" zamumlá a otevře oči.
,,Usnula jsi." pohladím ji po tváři. Nechápu, co ta holka se mnou dělá, že se jí chci jen tak dotýkat a nic od toho neočekávat...
,,Aha." posadí se a protáhne si tělo.
,,Koupil jsem ti mobil. Dokonce i sim kartu se stejným číslem." vytáhnu z krabičky iPhone a šoupnu sim kartu dovnitř.
,,Ale to jsi nemusel." povzdechne si.
,,Nemusel jsem, ale chtěl jsem. Tak to neřeš. Jdu ohřát večeři. Zatím si nastav telefon."
,,Večeři? Vařil jsi?" překvapeně se na mě podívá.
,,Byl jsem jí koupit v restauraci. Tak dokonalej nejsem." uchechtnu se a jdu do kuchyně. Přendám jídlo z papírových krabiček na talíře a ohřeju vše v mikrovlnné troubě. Za pár minut je hotovo, dám talíře na stůl, připravím příbory a zavolám Aimee.
,,Hmm, voní to dobře." usměje se a sedne si ke stolu.
,,Kuřecí kung pao. To jídlo miluju." posadím se naproti ní a pustím se do jídla. Mám takový hlad, že během chvilky mám talíř prázdný. Aimee má ještě pořád víc jak polovinu porce.
,,Ty jsi teda jedlík." zasměje se.
,,Říká se o mně, že jím daleko rychleji než ostatní." zazubím se a dám svůj talíř do myčky.
,,Máš tu někde vývrtku?" ptám se Aimee.
,,Hned první šuplík."
Otevřu ho a najdu vývrtku, kterou otevřu lahev od vína. Za skleněnými dvířkami linky uvidím sklenice určené na víno. Vezmu dvě a naliju do nich červenou tekutinu. Aimee už dojedla, takže vezmu talíř a dám ho do myčky. Vezmu sklenice a řeknu Aimee, aby šla za mnou. Jdu do obyváku, kde si sednu na pohovku.
,,Děkuju." Aimee se na mě malinko usměje, jak si bere víno.
,,Kam jdeš? Tady si sedni, já nekoušu." poplácám místo vedle sebe, když zamíří ke křeslu. Na chvilku zaváhá, ale nakonec si vedle mě přeci jenom sedne. Dělí nás od sebe pár centimetrů a mně se to ani trochu nelíbí. Posunu se a zruším tu mezeru mezi námi. Dám si ruku kolem jejího pasu a stáhnu si jí na hruď. Ucukne a vykřikne.
,,Zatraceně." zanadává a odtáhne se ode mě.
,,Kvůli tobě jsem se polila!" postaví se na nohy a v rukou sevře kus polité látky.
,,Kvůli mně? Měla jsi tu sklenku držet pevněji." zachechtám se. Je tak sladká, když se vzteká.
,,Neměl sis mě přitahovat na hruď. To už nevyperu."
,,Čistírna se o to postará, zlato." mrknu na ni a napiju se vína.
,,Hmmm. Jdu se převléknout." položí sklenku vína na stolek a zmizí z místnosti. Za chvilku je zpátky. Místo černého obyčejného trika má na sobě bílé uplé tílko. Tak moc uplé, že vidím tvar prsou. Na sucho polknu. Nemá podprsenku. Uhnu pohledem a znovu se napiju vína. Musím být hodnej. Chci si s ní popovídat. Přejde k pohovce a sedne si kousek ode mě. Vezme do rukou sklenici a ucucne si vína. Chci si jí k sobě zase přitáhnout, ale nechci riskovat, že se opět polije. Ještě jednou se napiju a odložím skleničku.
,,Takže, Aimee, co ráda děláš ve volném čase?"
,,Tak různě... Ráda chodím do fitka. Miluju pohyb. Taky někdy maluju, ikdyž mi to moc nejde. A o víkendech se poflakuju s nejlepší kámoškou. Ta je ale teď na prázdninách v zahraničí." při poslední větě trochu zesmutní.
,,To fitko máme společný... Tváříš se smutně, chybí ti kamarádka?"
,,Jo. Už je pryč skoro dva týdny. No a pohádali jsme se."
,,To mě mrzí." řeknu upřímně.
,,Myslí si, že s tebou doopravdy chodím. Viděla naše fotky na netu. Snažila jsem se jí vysvětlit, že to není jak to vypadá, ale neposlouchala mě."
,,Takže tvoje kamarádka mě nemá v oblibě?"
,,Taky tě nesnáší."
,,Taky?" nadzvednu tázavě obočí.
,,No jo, pořád tě nesnáším." ušklíbne se.
,,Něco mi vysvětli, Aimee." posunu se k ní co nejvíc to jde.
,,Hmm?" zadívá se mi do očí.
,,Jak je možný, že mě nesnášíš, když tvoje tělo po mě touží?"
,,Spím s tebou jen proto, že musím." vyhrkne. Vůbec jí to nevěřím. Kdyby se mnou měla sex jen proto, že musí, tak by si nechtěla hrát s mým kamarádem a nekřičela by blahem moje jméno.
,,Vsadím se, že když se tě jen dotknu, budeš okamžitě vlhká." přitisknu dlaň na její rozkrok. Její tělo okamžitě zareaguje. Stiskne stehna k sobě a tím uvězní mou ruku. Vidím na ní, že se sebou bojuje, ale nakonec podlehne.
,,Udělej mi to, Shawne." vydechne a zavře oči.
,,Dej nohy od sebe, zlato."
Poslusně pro mě rozevře nohy. Rukou vklouznu do černých legín a pohladím ji přes kalhotky. Zasténá a opře si hlavu o pohovku. V jedné ruce stále svírá sklenici s alkoholem. Vezmu jí a odložím na stolek.
,,Jak jsem čekal, jsi vlhká. Vlastně, jsi úplně mokrá." okomentuju její situaci v kalhotkách, když do nich vklouznu prsty. Znovu zasténá a hlava jí padne na mé rameno, jak palcem začnu kroužit po klitorisu.
,,Víc." žádá si. Rád to slyším a hned do ní zabořím dva prsty. Vykřikne a pohne boky. Doslova mi začne ojízdět ruku. Proboha, je to tak zatraceně žhavý, že začnu být šíleně nadrženej. Nejraději bych si jí v sekundě vzal zezadu, ale musím ten nápad zavrhnout. Teď je to o ní. Chci, aby věděla, že jsem nelhal, když jsem říkal, že jí začínám propadat. Zatraceně, už jsem jí nejenom propadnul, ale jsem do ní celej zblázněnej. Nikdy jsem na žádnou holku nemyslel tak jako na Aimee. Vždycky jsem jen myslel na sexy těla modelek a na to, jakou rozkoš mi mohou poskytnout. O Aimee však smýšlím úplně jinak. Chci, aby ta holka byla šťastná, šťastná se mnou, a aby jí nic nechybělo. Totálně mě pobláznila. Když jsem jí poprvé viděl, chtěl jsem si s ní jen užít a za nic na světě by mě nenapadlo, že mi tak moc zamotá hlavu. To se žádný holce nikdy nepodařilo a to jsem měl v posteli tucty nádhernejch modelek.
,,Shawne!" vykřikne najednou Aimee. Už se blíží k vrcholu. Cítím, jak se stahuje kolem mých prstů.
,,To je ono, kotě. Udělej se." zavrčím a zatlačím do jejího těla třetí prst. Více rozkoše už její tělo nezvládne. Prohne se v zádech a udělá se s mým jménem na rtech.Shawn se nám zamilovává ❤️😁
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanficZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?