Aimee
Chvíli potom, co Shawn odešel, mi začne zvonit mobil. Volá neznámé číslo. Naposledy, když mi volalo skryté číslo, tak to byl Bruno. Volá mi on? Ale proč? Chce mi zase vyhrožovat? Rozhodnu se hovor přijmout a zachovat si klidnou hlavu. Jestli to je on, nenechám se znovu zastrašovat.
,,Pozorně mě poslouchej. Teď půjdeš na policii a hezky jim popovídaš, jak mě ten idiot napadl. A jestli ne, nepřej si mě! Unesl jsem ho jednou, unesu ho znova, rozumíš mi?!"
,,Na to zapomeň, Bruno! Už nebudu dál skákat, jak ty pískáš! Už toho mám dost! Půjdu na policii, to si piš, že půjdu, ale víš co hezkýho jim řeknu? Že jsi nejdříve unesl mě, pak Shawna, a nakonec jsi mi vyhrožoval, že Shawna zabiješ, pokud nebudu s tebou! Takže si raději hledej nějakej úkryt, kde se schováš před policií!!" zařvu do telefonu a ihned ukončím hovor. Popadnu kabelku, vezmu z ní pistoli a schovám ji do šuplíku. Pak si nazuju botasky a utíkám na policejní stanici. Tam chci nejdříve mluvit se Shawnem, ale musím počkat, protože na recepci mi sdělí, že je stále na výslechu. Posadím se do čekárny a v hlavě si přehrávám, co řeknu policii. Musím jim rozhodně říct, že mě Bruno unesl, že určitě existují důkazy. Třeba Shawnovi fanynky něco nahrály na mobil, nebo by stačilo, kdyby to aspoň viděly...
,,Aimee? Říkal jsem, že máš počkat doma." vytrhne mě z myšlenek Shawnův hlas. Otočím hlavu na stranu a vidím ho přicházet. Jde s ním i policista, který ho drží za paži.
,,Já vím. Jen musím podat trestní oznámení na Bruna, znovu mi vyhrožoval." vyskočím na nohy.
,,Berou mě do vazby."
,,Cože? Proč?" vyděsím se. Přece ho nemůžou zavřít. Policistu vůbec nezajímá, že se Shawnem mluvím a vede ho dál chodbou. Jdu tedy rychle za nimi.
,,Kvůli Brunovi. Má falešného svědka. Toho, který mě unesl. Když jsem říkal, že to je chlap, který mě unesl, tak mi nevěřili."
,,Tohle jen tak nenechám! Ten parchant!" zakřičím zlostí.
,,Madam, uvědomte si, kde jste. Uklidněte se a trochu se ovládejte." upozorní mě policista.
,,A jak se mám asi tak ovládat?! Ten hajzl mě unesl, unesl Shawna a ještě mi vyhrožoval zabitím přítele, a vy mi říkáte, abych se uklidnila?!" jsem zlostí bez sebe.
,,Naposledy vás upozorňuji, slečno!" okřikne mě. Několikrát se zhluboka nadechnu a napočítám v duchu do deseti.
,,Je stanovena nějaká kauce?" ptám se už klidným hlasem.
,,Ano, je. Zeptat se musíte na pokladně."
,,Dostanu tě odsud, Shawne." řeknu, než se otočím a běžím najít pokladnu.,,Půl milionu, slečno." oznámí mi paní za přepážkou.
,,Berete kartu?" nepřemýšlím ani sekundu. Tu kauci zaplatím, ikdybych se měla dostat znovu do dluhů. Díky pár milonům, které mi už Shawn poslal na účet, mi naštěstí nic takového nehrozí. Ale ikdyby hrozilo, zaplatila bych kauci i tak.
,,Pouze hotovost."
,,Zatraceně." zakleju.
,,Prosím?"
,,Že vám tu hotovost donesu." odpovím a utíkám do své banky. Tam mám problém s výběrem. Prý si ještě dnes nemůžu tak velkou hotovost vybrat, mám přijít nejdříve druhý den odpoledne. Ani pánovi za přepážkou nepoděkuju a naštvaně odcházím pryč. Jdu zpátky na policejní stanici, ale příjde mi, že mě někdo sleduje. Když se dám do běhu, tak osoba za mnou začne taky běžet. Mám strach, tak mě napadne poběžet k Jakeovi.
,,Můžu dovnitř?" ptám se skoro bez dechu, když mi otevře. Uhne na stranu a beze slova mě pustí dovnitř.
,,Shawn je ve vazbě a mě někdo sleduje." říkám, když konečně chytnu dech.
,,Já vím, už mi volal. Zrovna se za ním chystám. A kdo tě sleduje? Ten tvůj ex, kterej je padlej na hlavu? Bruno?"
,,Můj ex? Ale on..." zarazím se, než mu málem vyklopím svou předchozí práci..
,,On mě nesledoval, aspoň myslím."
,,Myslíš? No nic, jdeš se mnou? Za Shawnem?"
Jen přikývnu a společně dojdeme na policejní stanici. Tam ovšem máme smůlu, prý ve vazbě nejsou povoleny žádné návštěvy. Jake se policistu snaží přemluvit, ale nikam to nevede.
,,Všechno je to moje vina." rozbrečím se, když výjdeme před budovu.
,,Radši nebreč, nemám to rád." zamumlá Jake.
Jen popotáhnu, přikývnu a utřu si slzy.
,,Zítra zaplatím tu kauci." ozvu se.
,,To by jsi měla." řekne celkem naštvaně.
,,Co tím chceš říct?"
,,Je už kvůli tobě podruhé v base." odpoví vyčítavě.
,,Já vím." uroním další slzy.
,,Půjdu. Dělej si, co chceš." ani se na mě nepodívá.
,,Ale já... Prosím, budeš se mnou? Myslím... Dělat mi bodygárda? Bojím se." přiznám.
,,Na to zapomeň. Já jsem jen Shawnův bodygard. Najdi si vlastního." odbyje mě a odchází.
,,No fajn, zapomeň, že jsem se tě vůbec ptala!" zakřičím za ním. Panebože, to je dneska den! S brekem jdu domů. Skoro od slz nevidím na cestu. Zastavím se a sednu si na chodník. Je mi úplně jedno, že na mě hledí lidi. Několikrát se zhluboka nadechnu a zkouším zahnat slzy, když v tom uvidím tu osobu, která mě předtím sledovala. Jako předtím má přes hlavu přehozenou kapuci od mikiny, ikdyž je venku vedro. Stojí na protějším chodníku a dívá se přímo na mě. Už toho mám dost. Najdu odvahu, zvednu se na nohy a běžím směrem k postavě...Kdo myslíte, že to bude? :D Někdo od Bruna? Že by tentokrát unesli Aimee? 🤔
ČTEŠ
Fake Love (Shawn Mendes CZ)
FanficZ mladého a velmi populárního zpěváka se stal děvkař. Každou noc má v posteli jinou dívku. Fanynkám se jeho chování nelíbí, proto ho opouští a Shawn se stává méně populárním.. Co bude muset udělat, aby svou kariéru zachránil?