20. Kapitola

3.3K 240 34
                                    

Shawn
,,Udělej mě, Aimee." řeknu, když si její ruku navedu do boxerek. Jsem sice opilej, ale ne zase tak moc, abych nevěděl co dělám. Můj instinkt mi říká, že Aimee svou ruku odtáhne a seřve mě, takže mě hodně překvapí, když začne rukou hladit mého kámoše. Vzdychnu a sundám ruku z její. Na chvilku mi přestane dělat dobře, aby mi pomohla z těsného kusu prádla. Pak si zase lehne na bok vedle mě a uchopí mého ptáka do dlaně. Zavřu oči a užívám si ty doteky. Zezačátku mi ho honí hodně pomalu, jako kdyby si to užívala, ale za chvilku mi ho už zběsile honí. Musím nahlas vzdychat, jak skvělý je to pocit. Najednou dostanu děsnou chuť se jí dotýkat.
,,Panebože... Musím... Musím se... tě... dotýkat." vyrazím ze sebe mezi vzdechy. Jednou rukou vklouznu pod pyžamovou košilku mezi její stehna a pohladím ji přes kalhotky. Vzdychne a přestane mi ho tak rychle honit.
,,Hmm, máš tampon." konstatuju potěšeně. Necítím žádnou vložku, cítím, jak je mokrá. Doufám, že je tak vzrušená, ne krvavá. Risknu to a zajedu rukou do kalhotek. Následně ruku vytáhnu a dám si jí k nosu. Jo, tohle rozhodně není krev. Vrátím ruku zpátky do kalhotek a přejedu palce přes klitoris. Aimee nahlas zavzdychá. Je to tak sexy zvuk, že ho chci slyšet několikrát znovu. Krouživými pohyby palce masíruju klitoris a ukazováčkem roztírám její vlhkost po celé kudičce. Počkat, nemá tu být nějaká šnůrka, kterou se vytahuje tampón? Přejedu celou rukou po pohlaví, ale žádnou šnůrku nemůžu najít. Nemá svoje dny? Lhala mi?
,,Ošukej mě." slastně zasténá. Cože? Tak ta potvora mi lhala. Za to jí hezky potrestám.
,,Chceš, abych tě šukal, jo?" zavrčím.
,,Ano, prosím." zasténá. Vytáhnu ruku z kalhotek, otočím Aimee na záda a vytáhnu jí košilku až ke krku. Opatrně na ni nalehnu a vezmu do pusy její naběhlou bradavku. Její ruka mi vjede do vlasů a ze rtů jí unikají tiché stény. Jak s bradavkou skončím, štípnu do ní. Aimee vyjekne, ale následně zasténá. Cítí to až dole, to jsem taky chtěl. To stejné provedu i s její druhou bradavkou.
,,Už to nevydržím. Šukej mě, prosím." žadoní. Vklouznu rukou mezi naše těla, vezmu se do ruky a začnu se celý otírat o její nadrženou kundičku. Chvilku jí i sebe dráždím, ale nakonec slezu z jejího těla, vstanu z postele a natáhnu si boxerky. Mému kamarádovi se to ani trochu nelíbí, ale má smůlu. Ani náhodou teď s Aimee šukat nebudu. Lhala mi a to mě štve. Přejdu ke dveřím koupelny a čekám, jestli něco neřekne. Ona však zarytě mlčí. Vezmu za kliku a vejdu do koupelny. Dveře nechám pootevřené, jako pozvánku, kdyby se mi náhodou chtěla jít do sprchy omluvit, pak bych se možná nad ní slilovat a dal jí co chce. Jenže do sprchy za mnou nepřišla. Povzdechnu si a vejdu do pokoje. Jsem ještě trochu opilej, ale k posteli se dostanu bez toho aniž bych si něco natlouknul. Lehnu do postele a promluvím.
,,Proč jsi lhala?"
Aimee nic neříká. Usnula? Přesunu se blíž k ní a dloubnu jí prstem do zad.
,,Spíš?" ozvu se. Ticho. Takže usnula. Převalím se na záda, zavřu oči a přibližně za pár minut usnu.
Ráno jsem vzhůru dříve než Aimee. Strašně mě bolí hlava, tak si na pokoj objednám snídani a k tomu aspirín. Uklidím rozbitou lampičku, provedu ranní hygienu a převleču se.
,,Vstávej, ospalče." zašeptám Aimee do ucha.
,,Hmmm." zamumlá a přetočí se na bok, zády ke mně. Všimnu si, že jí z pod deky vykukuje ten její velkej sexy zadek. Využiju toho a plácnu jí po něm.
,,Zbláznil ses?!" vyjekne naštvaně.
,,Promiň, nemohl jsem si pomoct.... Za chvilku je tu snídaně, tak vstávej." raději odvrátím zrak od jejího zadku, než neodolám a plesknu jí po něm znovu...
,,Jak jsi se vyspala?" zeptám se, jak se konečně vyhrabe z postele.
,,Nemluv na mě." zavrčí.
,,Ty seš teda ranní ptáče...." řeknu pobaveně. Neodpoví, jen kolem mě projde do koupelny. Ozve se zaklepání na dveře, konečně snídaně. Převezmu od poslíčka vozík s jídlem a postavím ho ke stolu. Vezmu si z tácu aspirín a zapiju ho sklenicí vody. Pak z vozíku přesunu jídlo na stůl. Už se mi sbíhají sliny na toast s rozpuštěným máslem a marmeládou, ale počkám na Aimee.

Tak tu máme klidný konec :D
Jinak moc moc děkuji za 8K přečtení a 2K hlasů. Jste úžasní 💖💖

Fake Love (Shawn Mendes CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat