Elime aldığım anı defterini, şöminenin üzerinde ki yerine geri bırakırken Yoongi'ye gülümsedim. Bütün anı defterini inceleyip, yorumlamamız neredeyse bir günümüzü almıştı. Herşeyi gözden geçirmiştik. Yıllar öncesine giderken, öyle çok mutluydum ki. Bir gün gerçekten bu konuma geleceğimiz, aklımın ucundan bile geçmezdi. Herşeyin üstesinden beraber gelmiştik. Karşımıza çıkan tüm engelleri, el ele yenmiştik. Birbirimize güç olmuştuk ve yaralarımızı sarmıştık. O benim herşeyim olurken, bende onun herşeyi olmuştum. Birbirimizi tamamlıyorduk. Kusursuzca.
Min Yoongi, tam 20 yıl önce hayatıma girerek, herşeyi kusursuzlaştırmıştı. Hayatımın odak noktası olup, bana güç vermişti. O benim canımdı. Nefesimdi. Kalbim ve duygularımdı. Vazgeçemediğim, vazgeçmek istemediğimdi.
20 yıl öncesi gibi hala, herşeyimdi. Ait olduğum adam. Huzuru bulduğum adam.
Sevdiğim ve son nefesimi kendisiyle vereceğim adam."Ne çok şey yaşamışız." Dediğimde gözlerini bana çevirdi. İkimizde ağlıyorduk. Bu güzel duyguyu beraber yaşadığımız için çok huzurlu hissediyordum.
"İyi ki." Dedi ve güldü.
"İyi ki." Diyip onu tekrar ettiğimde, yanına ilerledim ve saçlarını okşadım.
Beni kendine çekerken, eski Yoongi'den hiç bir şey kaybetmediğini düşünerek küçük bir kahkaha attım. Dudaklarıma göz yaşları nedeniyle ıslanmış dudaklarıyla uzun bir öpücük bıraktı ve gülümseyerek bana bakmaya devam etti."Seni çok seviyorum. Kim Eun Hee."
"Seni çok seviyorum. Min Yoongi."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonsuzluk.
Min Yoongi ve Kim Eun Hee, birbirlerinin sonsuzluğu olmuştu...
Merhaba!❤
Bu hikayem boyunca bana destek olan herkese Eun Hee ve Yoongi gibi :) sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varsınız. Bu benim en çok okunan ve güzel insanlar kazanmamı sağlayan hikayem oldu. Sizlere beni bu yolda yalnız bırakmadığınız için minnettarım.
Final yapmak aklında yoktu, ama herşeyin bir zamanı olduğunu düşündüm.
Bu hikaye bana çok ama çok güzel şeyler kattı.
Yeni hikayelere başladım. Taslak olarak beklemekte olacaklar. Zamanı gelince, sizlerinde istekleri doğrultusunda yayınlayacağım. İyi ki varsınız, çok teşekkür ederim. Sizleri çok seviyorum!🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love / M Y G
Fanfiction-yoongι ve eυn нee вιrвιrlerιnιn, ѕonѕυzlυğυ olмυşтυ- ❤❄ "Hayatıma bu kadar kısa sürede girip, bütün ruhumu nasıl ele geçirebildi?"