71

518 42 8
                                    

İyi okumalar..

(1.Ay)

"Ne zaman bitecek?"

"Tedavi hala, sürüyor."

"Tam 1 ay geçti."

"Sana kesin bir tarih vermedik Yoongi."

"Hızlı olamaz mısınız?"

"İyileşmesi için ne kadar süre gerekiyorsa, ona o kadar süre tanıyacağız."

"Korkuyorum."

"Sana korkmaman gerektiğini anlattım Yoongi. Eun Hee çok güçlü. Başka biri olsa bu kadar bile dayanamazdı."

"Ne demek istiyorsunuz?"

"Eun Hee çok güçlü bir kız. Bir başka hastam olsa kanserin son noktasındayken hala yaşam mücadelesi veremezdi bile. O iyi olacak, sana söz veriyorum."

Doktorun rahatlatıcı konuşması, içimi az da olsa yumuşatırken ona olan özlemimden hiç bir şey götürmüyordu.

-

(2.Ay)

Gözlerimi hastanenin beyaz duvarlarından ayırıp tavana sabitledim. Tavanda ki kare şekillere bakarken, gözyaşlarım ansızın akmaya devam ediyorlardı.
2 ay olmuştu. Eun Hee'siz devam eden 2 ay.

-

(3.Ay)

Sıcakta adeta kavurlan bedenimi güneşten çekip gördüğüm ilk gölge yere yerleştim.
3 aydır devam eden tedavi süreci, beni akıl hastası yapmıştı.
Hastanenin geniş bahçesinde bazı çocuklar koşuşturuyor, yaşlılar yürümekte zorluk çekiyor, ebeveynler yüzlerinde korku dolu bir ifade ile muhtemelen çocuklarına ne olacağını düşünüyorlardı.
Herkes bir taraftayken, bende 3 aydır neredeyse sahiplendiğim köşemdeyim. Güneş bugün kendini fazlasıyla gösteriyordu. Ellerimde kendimi kasmaktan oluşan bazı morlukları hırkamın kolları ile kapatmaya çalışıyordum.
Bir kaç konser, ben gidemediğim için iptal edilmişti üyeler her gün beni ziyarete hastaneye geliyorlar. Annem sürekli arıyordu ve durumu soruyordu.
En kötüsü de, benim de ne olacağını bilmememdi.

Eun Hee'yi öyle çok özlemiştim ki.

-

(4.Ay)

Dudaklarımı kemirmeyi bıraktım ve önümden geçen doktorun yanına koşturdum.

"Yoongi?"

"O, nasıl?"

"İyi."

"Sadece bu kadar mı? İyi?"

"Umarım çok iyi diyebileceğim günler de gelir."

"Bir şey var ve, söylemiyor musunuz?"

"Her şey yolunda, Eun Hee azimle direnmeye devam ediyor."

"Onu, 4 aydır uyutuyorsunuz."

"Elimizden başka bir şey gelmiyor."

"Elinizden başka bir şey gelecek!'' dediğimde bağırmamdan dolayı, çevrede ki tüm gözler bana çevrilmişti. Umurumda değildi.

"Merak etme." dedikten sonra, omzumu sıvazlayarak yanımdan ayrılmıştı.

-

(5.Ay)

"Yoongi?"

Hastanenin boş koridorlarında, anlamsızca yürürken arkamdan seslenen doktorla ona doğru koşturdum.

"Evet? Bir gelişme mi var?" derken sesim heyecanlı çıkıyordu.

"Evet, Eun Hee'yi görebilirsin."

"Gerçekten mi?" derken mutluluktan ağlamak üzereydim.

"Evet, ama önce bunları giysen iyi olur." dedi ve elinde tuttuğu kıyafetleri elime tutuşturdu.
Bunları genellikle film yada dizilerde sıklıkla görürdüm. Bir gün sevdiğim kadını görmek için bunları giyeceğim, aklımın ucundan bile geçmezdi.

"Tamam." dedim ve benim için ayrılan odaya girdim. Üzerimdekileri hızlıca yere atıp doktorun, elime tutuşturduklarını giyerken heyecandan yerimde duramıyordum. Tam 5 ay sonra sevdiğim kadını görecektim. O yine, uyuyacaktı ama bende onu öpecektim. Ellerini tutup ona, en sevdiği şarkıyı mırıldanacaktım.

Geliyorum, Kim Eun Hee.
Tam 5 ay sonra, sana kavuşmaya geliyorum.

 Tam 5 ay sonra, sana kavuşmaya geliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
First Love  /  M Y GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin