16 (Yenilendi!)

2K 149 20
                                    

''Ne d-demek üvey b-babam?''

"Bas baya, üvey babam Eun Hee!"

Yoongi'nin üvey babası olduğunu yeni öğrendiğimde, öylece kala
kalmıştım.
Yoongi gözleri dolu dolu, bana bakıyordu. O an herşeyi boşverdim ve Yoongi'ye sıkıca sarıldım. Bana karşılık verdiğinde onu kollarımla, daha fazla sıktım.
Yavaşça çekildi ve gözlerimin içine bakarak konuştu:
"Benimle gel."
-
Şirketten çıktık ve Yoongi'nin arabasına bindik. Nereye gittiğimiz hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Kendimi tamamen, Yoongi'ye bırakmıştım.
Yoongi çok üzgün görünüyordu.
Benim babam ölmüştü, acaba onun babasına ne olmuştu?
Hala, o derin hikayesini bilmiyordum.
Araba dağlık bir evin önünde, durduğunda eve öylece bakıyordum. Yoongi'ye herhangi bir şey sormamıştım.
Neden buraya geldiğimizi bilmiyordum, ama merakta etmiyordum. Çünkü Yoongi'nin yanında olduğum her saniye güvende olduğumu biliyordum.
Arabadan indi ve gelip benim kapımı açtı, bende indiğimde gözlerimi hala dağ evinden alamıyordum. Genelde böyle yerleri hep filmlerde görürdüm.
''Gel.''
Dedi ve ellerimi, tuttu. Merdivenleri çıkmaya başladığımızda aynı zamanda cebinden anahtarlarını çıkarmaya çalışıyordu. Onun bu haline güldüğümde bana yarım bir, sırıtış yaparak karşılık verdi.
İçeri girdiğimizde, öylece kalmıştım.
İçeride mükemmel bir ortam vardı. Gerçekten hayran kalmıştım. Kendimi filmlerde gibi hissediyordum.
"Neden geldik buraya?" Diye sorduğumda bana baktı.
"Benimle burada kalmak senin için bir sakınca, ifade ediyor mu?"
Dediği şeyi anlamamıştım.
Benimle burada kalmak mı istiyordu yani?
Anlam veremediğim, bir durumun içine düşmüştüm.
"Beraber burada, kalacağız?" Diye sorduğumda, evet anlamında başını salladı.
Açıkçası ona itiraz etmek gibi bir niyetim yoktu. Şu an neden benimle burada kalmak istediğini bilmiyordum, ama ona olan güvenim sonsuzdu illaki bir bildiği vardır diye geçirdim içimden. Susmak şuan yapabileceğim en iyi şey olurdu.
"Tamam." Dedim ve gülümsedim. Yanıma geldi ve, bana sıkıca sarıldı. Ne yapacağımı bilemez halde ben de ona sarıldığımda, beni daha çok kendime çektim gerçekten çok huzurlu hissediyordum.
Bir gün ona, sarılacağımı asla tahmin etmezdim.

First Love  /  M Y GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin