6.Bölüm: "Alışveriş Arabası"

4.8K 311 687
                                    

Medya: xdxxxwxd

6.Bölüm:Alışveriş Arabası

Ne demek benzin bitti?

Benzin bitti ne demek?

Bitti ne demek benzin?

Eğer benzin bittiyse... Ben tam şu anda ıssız, kestirme diye tabir ettiği bir yolda onunla yalnız mı kalmıştım?

"Benzin mi bitti?" diye sordum şaşkınlıkla. Gözlerimin faltaşı gibi açıldığına emindim.

"Evet."

"Şimdi ne yapacağız? Birilerinin buradan geçip bizi kurtarmasını mı bekleyeceğiz? Getirdin bizi dağın başına! Yolun ortasında kaldık! Otostop bile çekilmez ki burada!" dedim sinirle. Ama o beni hiç takmışa benzemiyordu.

"Beni azarlamaya çalışacağına bir şeyler düşün."

Göz devirip düşünmeye çalıştım ama o benden önce bir çözüm bulmuştu. "Ana yola kadar yürüyüp taksiye binebiliriz." dedi bana dönerek.

"İyi düşünmüşsün güzel düşünmüşsün de ben nasıl yürüyeceğim o kadar yolu?"

"Merak etme. Onu da düşündüm." dedi ve arabadan indi. Sendeleye sendeleye peşinden gittiğimde bagajı açtığını görmüştüm. Şaşkınlıkla gözlerim faltaşı gibi açılmıştı, her şey vardı bagajda. Paketlenmiş pike takımından tut yedek ayakkabı ve kıyafetlere kadar her şey.

Dur bir dakika.

Yok artık!

Gördüğüm şey gerçek miydi? Tam orada katlanabilir bir alışveriş arabası mı duruyordu? Gözlerimi kapatıp tekrar açtım. Evet yanılmıyordum. Karşımda duran şey katlanabilir bir alışveriş arabasıydı.

Aras alışveriş arabasının üzerindekileri kaldırıp düzgün ve özenli bir şekilde başka yerlere yerleştirdi. Sonra arabayı bagajdan çıkarıp açtı.

"Ne yani ben buna mı bineceğim?"

"Maalesef evet. Dezenfekte edilmiş özel tasarım alışveriş arabama senin gibi birini bindirmeyi hiç istemezdim ama mecburum. O ayakla beş kilometre yol yürüyemezsin."

Senin gibi biri derken?

"Pardon da benim gibi biri derken? Nasıl oluyormuş benim gibi biri?"

"Senin gibi temizlikten haberi olmayan bir kızı arabama bindirmeyi hiç istemezdim."

"Sen benim temiz olup olmadığım hakkında ne biliyorsun ki? Beni tanımıyorsun bile."

Temiz veya pis olduğum hakkında nasıl bu kadar çabuk karar vermişti?

"Görünen köy kılavuz istemez diyeceğim sen konuyu daha da uzatacaksın. O yüzden susuyorum," dedikten sonra bagajdaki gazeteleri çıkarıp alışveriş arabasına serdi.

"Şimdi hazır. Artık binebilirsin," dedi düşüncelerimi bölerek. Oturacağım yeri gazetelerle kaplamıştı. 

"Arabanda neden alışveriş arabası taşıyorsun? Psikopat mısın?"

"Psikopat falan değilim. Alışverişe gitmeyi seviyorum ama o poşetlerin temiz olmadığını düşünüyorum. Bu yüzden kendime özel alışveriş arabası tasarlattım."

Hangi insan market poşetlerini temiz bulmayarak kendine özel dezenfekte edilmiş alışveriş arabası tasarlatır ki?

"Bir de psikopat değilim diyor," diye kendi kendime söylendim. 

Çoban YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin