12.Bölüm: "Borç"

3.1K 246 28
                                    

*

"O insanlardan uzak dur."

*

12.Bölüm:Borç

"Beni gerçekten vurmayacaksın değil mi ballı çöreğim?" dedim ellerimi havaya kaldırırken. Ekim pis pis sırıttı.

"Kusura bakma şeker yumağım. Oyunun amacı bu."

Zalım şey.

Tam beni vuracakken gözlerimi kapattım ve bir hışırtı duydum. Gözlerimi araladığımda "Kahretsin!" dedi Ekim. Arkasını döndüğünde sırtındaki boyayı gördüm.

Nıhahahahahaha!!!

Kötülüq.

Ekim'in yanına geçtiğimde Aras karşımızda duruyordu. Demek Ekim'i vuran oydu.

"Kusura bakma Ekim. Oyunun gereği bu. Hem ne demişler:Ava giden paralanır."

Vurulur değil miydi ya?

"Bir kere o sözün doğrusu: Ava giden avlanır." diye yanıt verdi Ekim.

Heee.

Ben onun yanından ayrılıp Aras'ın tarafına geçtim.

"O zaman biz gidelim ballı çöreğim. Malum kazanmam gereken bir oyun var."

"Mız. Kazanmamız gereken bir oyun var." dedi ve arkasına döndü. Ekim'e elimle 'Bay bay' işareti yapıp onu takip ettim.

"Sen bencil misin biraz?" diye sordu Aras.

Tabi şakayla karışık.

"Bencil mi? Sen kendine bak. Ukala!"

"Kim ben mi ukalayım?" diye sordu.

Dedim ya 'Ukalasın!'

"Evet gayet de ukalasın kendini beğenmiş züppenin tekisin."

Aslında sadece onunla ilk tanıştığımızda böyle düşünmüştüm. Şimdi bana bencil dediği için o gün düşündüklerimi söylemiştim.

"Sen de bencilsin. Az önce 'Kazanmam' gereken bir oyun var dedin. Halbuki ben olmasam çoktan vurulmuştun."

"Sen olmasan da vururdum ben çöreğimi. Sen gelmeden bir sürü kişi vurmuştum zaten."

O durur mu?

Hemen cevap verdi.

"Tabi tabi kesin vururdun."

"Vururdum tabi! Hem şu an bayrağın kimin elinde olduğunu görüyorsun."

Zafer kazanmış edasıyla kurmuştum bu cümleyi. Bir yandan da elimdeki bayrağı sallıyordum.

"Oyunu kaybedersek senin yüzünden, bizi oyalıyorsun."

"Kazanırsak da benim sayemde. Hem sen Ozan'ın bayrağı koruyabileceğine emin misin?"

"Bunu Ozan'a söyleyeceğim."

İspiyoncu!

"Ben ona güvenmediğimden de.."

"Sus!"

"Sus mu? Kaba-"

"Sessiz ol biri geliyor." dedi. Kim geliyordu ki? Aras saklanmış olduğu ağacın kenarından nişan aldı ve bir an durdu. Sonra harekete geçti, gelen kişi Ozan'dı. Bayrağı bırakıp mı gelmişti?

"Ozan bayrağı bırakıp buraya mı geldin?!" diye kızdı Aras.

"Kimse gelmiyordu. Ben de sizi merak ettiğimden geldim." dedi. Aras sinirlenmişti.

Çoban YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin