#MarshmelloKhalidSilence
#TeomanBanaÖyleBakma
*
" Bu adam, yalanlarımın işgal ettiği dünyamın tek gerçeğiydi. "
*
(Medya:Aras ATILGAN)
39.Bölüm:Şimal
Dolabımın üzerinde bulunan boy aynasında dakikalardır kendimi izliyordum. Vücudum kırk yıl yaşlanmış gibiydi. Halam benden daha genç ve daha dinamik görünüyordu. Bunun garantisini verebilirdim. Göz altlarım gece sürekli isteğim dışı bölünen uykularım sebebiyle şişmiş ve çevresini hafif bir morluk sarmıştı. Yanaklarımın küçülmesine bağlı olarak elmacık kemiklerim kendini göstermişti. Ve sanki, zayıflamıştım. Tabiri caizse hayvan gibi yemek yiyordum ama eskiye oranla bunda bile bir düşüş vardı. Hayat beni yormuştu ve yormaya devam ediyordu. Yaşadıklarım bünyemi de ciddi anlamda etkilemiş, beni yıpratmıştı.
Kapıyı tıklamadan içeri dalan iki küçük bedenle gözlerimi oraya çevirdim. Bu iki küçük şeytandan her ne kadar çok haz etmesem de varlıklarına alışmıştım.
"Ne oldu?" diye sordum içeri girdiklerinde.
"Aşağı gelecekmişsin." dedi Gece ve ardından Gündüz tamamladı.
"Kahvaltı için."
Dediklerini boşvererek onlara başka bir soru yönelttim. Acıkmıştım ama önceliğim şu an için bu değildi.
"Baksanıza bücürler! Nasıl görünüyorum?"
Bunu, üzerimdeki paçaları yeri süpüren pandalı ince pijamayı ve atlet tarzı sıfır kol tişörtü hesaba katmadan sormuştum. Birbirlerine baktılar ve sırayla saydırmaya başladılar.
"Gece görsem altıma kaçırırım."
"Hayalet gibi görünüyorsun."
"Ya da bir vampir. Beyazsın ve gözlerinin altı mosmor."
"Anaokuluna giden çocuklara yaklaşmamalısın. Anneleri çocuğuma kötü örnek oluyor diye seni hırpalayabilir."
"Ayakların her an ters dönecek ve gözlerin yuvalarından fırlayacak gibi."
Sıkıntıyla ofladım.
"Gidin şuradan Şam Şeytanları. Soranda kabahat."
Dil çıkarıp kapıyı açarak kaçtılar. Bunun hesabını daha sonra sormak üzere aklıma not ettim ve tekrar berbat görüntüme döndüm. Abarttıkları kadar olmasa da iğrenç göründüğümü biliyordum. Belki abarttıkları kadar olabilirdi de.
Bugün Aras'a yapacağım teşekkür babındaki sürpriz için hazırlanmalıydım. Ama bu sandığımdan daha büyük bir hazırlık olacağa benziyordu. O gözümün içine öyle güzel bir ışıkla bakıyordu ki bu halde yanına gidip o ışığı söndüremezdim. Göz zevki bozulabilirdi.
Dün banyo yapmış olmama rağmen saçlarımı tekrar yıkadım ve bunu yaparken omuriliği felci olacağımı sansam da banyodan zaferle ayrılmıştım. İşe saçlarımı güzelce tarayarak ve ardından kurutarak başladım. Biraz kişisel bakım yaptıktan sonra yüzüme bir maske yaptım. Etkisini göstermesi için yirmi dakika gerekiyordu. Bu süreçte dolabımın karşısına geçip kıyafet seçmeye başlamıştım. Hava kavurucu derecede olmasa da sıcaktı. Birkaç şey baktıktan sonra bir elbisede karar kıldım. Tam gri sayılmasa da gri tonlarında bir yerlerdeydi. Hafif bir boğazı vardı düz çizgiler haline aşağı iniyordu. Elbisenin yanına siyah bir şapka ve siyah topuklular seçtikten sonra altın rengine yakın bir renkte olan saati de kenara ayırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
General Fiction•roman | tamamlandı. Kitabın eski adı Maral'dır. Aslında kadın ve adamın hikâyesi bugün, tam burada başladı. Masumiyet timsali kadın kendi elleriyle en baştan yüreği güzel bir adam yarattı. Sevmekten korkan bu adamı sevgisiyle besledi. Bıkmadı, pes...