Belinay ve Aras'ın ortasında kalmış şaşkın şaşkın onlara bakıyordum.Birbirlerini nereden tanıyorlardı ki?Yoksa Belinay'ın sabah biriyle çarpıştım bana etmediği hakaret kalmadı dediği kişi Aras mıydı?
"Senin burada ne işin var trafik magandası?" dedi Belinay.
"Birincisi ben trafik magandası değilim.İkincisi asıl senin burada ne işin var?" dedi Aras.Mert ayağa kalktı.
"Ne oluyor burada?Trafik makarnası ne?"
Serkan da ayağa kalktı ve Mert'in ensesine vurdu.
"Makarna değil maganda.Aklın fikrin yemekte." dedi ve gülümseyerek Belinay'a baktı.
"Maral bu hanımefendi kim?" dedi.Ozan da ayağa kalktı ve Belinay'ın yanına gelip eline bir öpücük kondurdu.
"Kim olduğunu bilmem de çok güzel olduğu kesin." dedi.Bu işe bir açıklık getirmenin zamanı gelmişti.Her şey birbirine karışmıştı.
"Yeter.Bir durun ya.Belinay siz nereden tanışıyorsunuz?" diye sordum. Cevabı tahmin ettiğim gibiydi.
"Bu,sabah bana çarpan boz ayı." dedi Aras'ı işaret ederek.
"Hala bana çarpan diyor ya.Sen çarptın bana sen." dedi.
"Yeter yeter.Kim kime çarpmışsa çarpmış." diye araya girdim.
"Peki siz nereden tanışıyorsunuz Masal?" diye sordu Mert.Ona bakıp cevap verdim.
"Belinay liseden arkadaşım.Beni ziyaret için gelmiş." diyerek durumu açıkladım.Sorular bitmek bilmiyordu.Bu sefer de Belinay sordu.
"Peki siz bu boz ayıyla nereden tanışıyorsunuz Maral?Kim bu?" diye sordu.Bu soruya cevap vermek istemiyordum.Somurtarak Aras'a baktım ve konuştum.
"Hiç kimse."
*
Sınav vakti gelene kadar kantinde oturmaya karar vermiştik.Belinay'ın gelmesi beni mutlu etmişti.Serkan ve Ozan'ın ona karşı farklı bir ilgisi vardı sanki.
"Pelinay diye bir ismi de ilk kez duyuyorum.Ama güzelmiş,sevdim.Sana kısaca Pelin desem olur mu?" dedi Mert.
Belinay "Hayır hayır ismim Pelinay değil Belinay.'B' ile." diye düzeltmeye çalıştı.
Serkan "Mert biraz sorunlu bir çocuk da.Sen ona aldırma." dedi.
"Sensin sorunlu.Ortaokula kadar altına yapan bendim sanki." dedi.Büyük pot kırmıştı.Serkan sinirlendi ve Mert'in kolunu sıkmaya başladı.
"Şakacı çocuk.Ama bu şaka hiç komik değil Mertciğim.Değil mi?" dedi dişlerini sıka sıka.Mert devam etti.
"Ne şaka.." diyemeden Serkan ağzını kapattı.Ayağa kalktım.
"Bence artık kalkalım.Sınav birazdan başlar." dedim.Mert Serkan'dan kurtulup ayağa kalktı.Belinay dudaklarını büzdü ve
"Ama ben tek başıma mı oturacağım burada?Canım sıkılır." dedi.Ozan elini çenesinin altından çekti ve Belinay'ın masadaki eline dokundu.
"Beraber otururuz Belinaycığım.Ben sınava girmişim girmemişim çok fark etmez.Yokluğumu fark bile etmezler." dedi.Serkan Ozan'ın sandalyesine bir tekme attı.
"Öyle şey mi olur Ozan?Sensiz sınava giremem ben.Hadi kalk kardeşim." dedi ve kolundan tutup Ozan'ı kaldırdı.
"Maalesef biraz yalnız kalmak zorundasın." dedim Belinay'a bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
General Fiction•roman | tamamlandı. Kitabın eski adı Maral'dır. Aslında kadın ve adamın hikâyesi bugün, tam burada başladı. Masumiyet timsali kadın kendi elleriyle en baştan yüreği güzel bir adam yarattı. Sevmekten korkan bu adamı sevgisiyle besledi. Bıkmadı, pes...