64.Bölüm: "Geç Kalış"

1.8K 130 111
                                    

#ColonelBagshotSixDayWar

#YaşlıAmcaYıldızlaraBak

*

" Söyledikleri zehirli bir ok gibi saplanmıştı kalbine, böyle temiz bir yürek; böylesine ağır bir zehrin yayılmasını nasıl engelleyecekti? "

*

(Medya: Amy Clark)

64.Bölüm: Geç Kalış

"Ne?!" diye bağırarak içtiği çayı püskürten Ekim'e göz devirdim.

"İki saniye önce bağırmayacaksan söyleyeceğim dedim." diyerek koluna bir tane yapıştırdım. Babamın duymamış olmasını umuyordum. O sırada Amy de kendi tükürüğünde boğulan Belinay'ın sırtına vuruyordu.

"Ne demek yaşıyormuş ya? Polat Alemdar mı bu kadın, nasıl yaşıyormuş?" dedi Ekim ilk şoku atlattığında.

"Polat Alemdar kim?"

"Kız bir dur sen, anlat Maral."

Çayımdan büyük bir yudum alırken hepsinin gözü üzerimdeydi. Anlatmaya nereden başlayacağımı bilmiyordum, hâlâ olayın gerçekliğini sorgular durumdaydım.

"Yıllar önce, Aras'ın babası annesini öldürmesi için çalışanını görevlendirmiş. O da öldürmeyip bir akıl hastanesine kapatmış. Kimliğini değiştirmiş, şizofreni hastası olduğunu söylemiş. Yaşıyormuş işte."

En kısa bu şekilde anlatabilirdim, daha fazla dillendirmek istemiyordum bu konuyu. "Neden öldürmek istemiş karısını, manyak mı bu adam?" diye sordu Amy.

"O da, benim gibi gerçekleri polise anlatacağını söylemiş. Ama manyak olduğu da doğru."

"Resmen Hint dizisi senaryosu." dedi Belinay şaşkınlığını gizleyemeyerek.

"Şimdi ne olacak peki? Nerede kadın?" diye sordu Ekim. Sorusunu cevaplarken tereddüt içindeydim çünkü ben de bilmiyordum ne olacağını. "Zehra Hanım hastanede, Aras da yanında. Dava çoktan açıldı, çok geçmeden sonuçlanır diye umuyorum. Zehra Hanım da bu süreçte psikolojik destek alacak."

"Sen de git hastaneye, yalnız bırakma." dedi Belinay beni dürtüp kaldırmaya çalışırken.

"Nereye gideyim gece gece ya? Bütün gün Aras'ın yanındaydım zaten."

Ekim gözlerini boşluğa dikmiş düşünürken, bir anda bana döndüğünde korkudan sıçramıştım. "İyi de, " dedi düşünmeye devam ederken. "..şizofreni hastalarının beyin kimyası normal bir insana göre farklıdır. Fazla dopamin üretilir hatta bu halüsinasyonlara sebep olur. Kandaki lityum seviyesi de değişkenlik gösterir. Bir insana bu şizofreni hastası diyip nasıl akıl hastanesine kapatmış? Tarama ve tetkiklerde ortaya çıkmamış mı?"

İç çekerek cevap verdim. "Zehra Hanım hastaneye ilk kapatıldığında doktorluğunu yapan adamı parayla susturmuşlar, sonuçlar falan değiştirilmiş işte. Konuşturmayın beni daha fazla, sevmiyorum bu meseleleri."

Ben konuşmak istemesem de onlar sormaya ve kurcalamaya devam ediyorlardı. "Buldular mı o adamı peki?" diye sordu Amy.

Başımı sallayıp onayladım. Ağzıma bir mısır attıktan sonra su içtim, o sırada kapı tıklandı ve babam sessizce kapıyı araladı. "Uyumadınız mı hâlâ? Ben yatmaya gidiyorum, siz de çok geç kalmayın. Uyuyun, dinlenin."

Çoban YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin