O an babamı görmenin verdiği duygu her neyse o duyguyla Aras'ı üzerimden ittim.Sol tarafıma düştü.Ekim elini uzattı ve elini tutup yerden kalktım.Üzerimi silkeledim.Aras da yerden fırladı.Üzerini hızlı hızlı temizledi.
"Hoşgeldin baba." dedim hiçbir şey olmamış gibi.Babam buraya doğru geldi.Bir bakış attı bana.Bu bakışı çok iyi biliyordum.'Açıklama yap.' bakışıydı.
"Şurası ıslanmış baba.Nasıl ıslanmışsa artık?Su nerden gelmişse?Havuz var ya herhalde ondan.Benim ayağım kaydı.Aras da beni tuttu.Sonra bir daha kaydı.Bu sefer ikimiz de yere kapaklandık."dedim.Mert araya girdi.
" Evet Adnan Amcacığım.Aynen böyle oldu.Ayaz tutmasaydı çok kötü şeyler olabilirdi.Peri Masalım düşüp kafasını vurabilirdi.Beyin sarsıntısı bile geçirebilirdi."
"Sen sus." dedi babam.Serkan Mert'in kafasını vurdu.Mert 'Ahh!' dedi. Babam tek kaşını havaya kaldırdı ve Aras'a bakmaya başladı.
"İyi misin..?"
Aras cevap verdi.
"İyi.."
"Kızım?İyi misin?"
"İyiyim baba iyiyim.Aras sen iyi misin?Bir yerine bir şey olmadı inşallah."dedim.Aras'a baktım.Yüzünde bıkmış bir ifade vardı.
"İyiyim iyi.Hiç bu kadar iyi olmamıştım." dedi ama sırtını tutuyordu.Düşünce acımış olmalıydı.
"İçeri geçelim?Ne dersiniz?"
"Bence de bence de içeri geçelim." dedi Belinay.Babam önden gitti.Aras'la birbirimize baktık.Boynumu yana büktüm 'Kusura bakma' anlamında.Herkes içeri gitti.Aras ve ben içeriye doğru yürümeye başladık.
"Kusura bakma.Babamı görünce seni biraz itmiş gibi oldum."
"Biraz?İtmiş gibi oldum?"
"Evet biraz öyle oldu." dedim ve yere bakmaya başladım.
"Ne birazı?Çam yarması gibi devrildim yere.Seni neyle besliyor baban?Her gün bir tosun kesip yediriyordur herhalde.Bu kadar güçlü olmanın başka açıklaması olamaz."
"Özür dilerim ve teşekkür ederim.Biraz daha idare edebilir misin?" dedim.Gözleri başka bir yere bakıyordu.Bir şeyler düşünüyor gibiydi.Haince bir şeyler.
"Biraz daha idare etmek.." dedi kendi kendine.Bu ses tonu beni korkuttu.
"Evvet!Tabi ki ederim." dedi ve önden gitti.Peşinden gidip salona geldim.Babam odadaki erkekleri tek tek süzüyordu.
Aras salonun ortasına geldi.Arkasına baktı ve elini uzattı.
"Gelsene canım." dedi.Saçımı kaşıdım.
"Geleyim canım,geleyim." dedim ve kendi kendime mırıldandım.
"Geleyim de bbm seni öldürsün."
"Bir şey mi dedin bir tanem?"
"Yok demedim bir şey." deyip Aras'ın havadaki elini tuttum.Odadaki herkes bizi izliyordu.Kocaman gözlerle.Bunlar ne yapıyor der gibi.
Aras oturdu.Elini bırakmaya yeltendim ama beni de çekti.Küçük bir çığlık attım.Kafam Aras'ın göğsüne düştü.Kalkmaya çalıştım ama beni koluyla engelledi.
"Otursana hayatım." dedi.Yalandan güldüm.
"Ne ypyrsn?" dedim ağzımın içinden. O da aynı şekilde cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
Genel Kurgu•roman | tamamlandı. Kitabın eski adı Maral'dır. Aslında kadın ve adamın hikâyesi bugün, tam burada başladı. Masumiyet timsali kadın kendi elleriyle en baştan yüreği güzel bir adam yarattı. Sevmekten korkan bu adamı sevgisiyle besledi. Bıkmadı, pes...