Merhaba, Wattpad'in gelmiş geçmiş en güzel okurları!
Evet, ilk kitap deneyimimin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, umarım sizleri memnun etmeyi başarabilmişimdir. Öncelikle şuna değineyim; arkadaşlar, yazmak gerçekten zor zanaatmış. İki kelimeyi bir araya getirmek, bundan bir cümle oluşturup koca bir paragraf yapmak ve de bu paragraflarla okuyucunun kalbine dokunmak o kadar zor ki..
Maral'a başlarken asla bitiririm düşüncesiyle başlamamıştım ama öyle hoşuma gitti ki bir şeyler karalamak buralara kadar geldik.
Bir hikâyeyi sonlandırmak, yeni bir hikâyeye başlamaktan daha zordur, demişti aksakallı dede de inanmamıştım. Öyleymiş arkadaşlar, bir hikâyeye son vermek çok daha zormuş. Ne yapsam da klasik finallerden uzak olsa diye çok uzun süre düşündüm. Ama sonra fark ettim ki, mutlu veya mutsuz bitecek olması bile zaten bir klasik Nursena, bu kadar zorlamaya gerek yok. Ve, ortaya böyle bir şey çıktı. Beğenmiş olmanızı umuyorum 💛
Bu arada final bölümümüzün bir adı yok, gönlünüz ne koymak isterse sizindir. Bu arada finale yakışır bir şekilde yazdığım en uzun Maral bölümü budur :)
Şimdi, açıklık getirmek istediğim birkaç mesele var.
Öncelikle; özel bölümler konusu.
Birçoğunuzun Maral ve Aras'ın evliliğini, Aras'ın nasıl bir baba olacağını görmek, Ekim-Mert, Amy-Ozan, Belinay-Serkan çiftlerini okumak istediğinizi biliyorum. Ama ben evlilik ya da çocuk olma gibi durumlara kitabın aslında yer vermek istemedim ve bu konuları özel bölümlerimize sakladım.
Aklımda dört tane hoşunuza gidecek özel bölüm başlığı var. İstediğiniz konular varsa, lütfen bu satıra bırakın. Çünkü eğer hoşuma giden bir başlık olursa beşe çıkaracağım, eğer yoksa üçe düşürüp iki başlığı birleştireceğim.
Böyle de sayılara takık bir manyağım işte.
Neyse, ikinci olarak; kitabı baştan aşağı düzenlemeye alacağım. Bu yüzden pasaj yorumları gidecek :(. Düzenlenecek çok fazla bölüm ve olay var, sizden ricam; düzenlenme bittiğinde tekrar yorumlarda buluşalım Maral okuyucuları 💜
Üçüncü olarak, kitap kapağı tasarlayabilen varsa özelden bana ulaşabilir mi canlar?
Bir de, eğer yazar hakkında merak ettikleriniz veya Maral hakkında aklınızda kalan soru işaretleri varsa buraya bırakabilirsiniz. Seve seve cevaplayacağım :)))
Son olarak Maral'ı yazmaya başladığımdan beri yanımda olan sizlere, güzel yorumlarıyla yüzümü güldüren herkese çok teşekkür ederim ❤. Özellikle skrkaya, ascrtlfeofz832, tascisultan, tolga_love, ekinedos, acaresss, hmyrk8, avasin207. Unuttuğum varsa affola, en aktif okuyucularım bunlar 🧡. İyi ki varsınız 😊😇
Ve de; birkaç hafta, ay ya da yıl sonra buraya gelecek olan kendime bir not: Maral şu an 53K okunmaya sahip, umarım daha da artmıştır ve çok güzel yerlere gelmişsindir :)
Bir dahaki bölümde görüşürüz demek isterdim... Neyse, özel bölümlerde buluşuruz biz de 🎈
Sizi doğrularıyla tamamlayacak insanları hayatınıza almanız ve çoook mutlu olmanız dileğiyle...
Sevgiyle kalın, yazarınız sizleri çok seviyor 💜❤💛
Maral kitabı, başından beri benimle olan bütün okuyuculara, okurken karakterlerle beraber ağlayıp gülen güzel kalpli insanlara ithaf edilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoban Yıldızı
General Fiction•roman | tamamlandı. Kitabın eski adı Maral'dır. Aslında kadın ve adamın hikâyesi bugün, tam burada başladı. Masumiyet timsali kadın kendi elleriyle en baştan yüreği güzel bir adam yarattı. Sevmekten korkan bu adamı sevgisiyle besledi. Bıkmadı, pes...