4.Bölüm: "Aynı Üniversite"

5.9K 375 1K
                                    

*

" O sırada asla unutamayacağım bir çift siyah göz gördüm. "

*

4.Bölüm:Aynı Üniversite

Buranın sahibiyim de ne demekti?Yine ne saçmalıyordu bu adam? Bir kere buranın sahibi Atılgan..

Yoksa?

Bu adam Süleyman Atılgan mıydı?

Asıl ben ne saçmalıyordum böyle? Bir kere bu kasıntı Süleyman Atılgan olmak için çok gençti. O zaman bu adam?

Aras Atılgan mıydı? Benimle aynı bölümü okuyan, bir kız kardeşi olan, o çok yakışıklı diye övdükleri Aras Atılgan karşımda mı duruyordu?

"Neden sustun? Az önce saydırıyordun bana. Burnu havada, kibirli, kasıntı herif diyordun."

Hâlâ aynı şeyleri düşünüyorum merak etme.

Sesindeki iğneleyici ton hiç hoşuma gitmemişti. Zafer kazanmış edasıyla gülümsüyordu bana bakarak. "Ne yani? Sen Aras Atılgan mısın?"

O pis pis sırıtıyordu ve bu gülüş onun Aras Atılgan olduğunu kanıtlıyordu.

"Seni bu zekayla NASA'ya alırlar aslında, bir şansını deneseydin."

Benimle dalga geçmesi hiç hoşuma gitmemişti. Aras Atılgan dahi olsa kimse, hiç kimse benimle böyle konuşamazdı. Suratına yediği iki bardak suyu fazlasıyla hak etmişti. Hatta tepesinden bir damacana boşaltmalıydım.

"Ee ne zaman benden özür dileyip ayaklarıma kapanmayı düşünüyorsun? Sabırsızlıkla seni bekliyorum, Maral."

Bakışlarım saliseler içinde yüzünü buldu. "Sen benim adımı nereden biliyorsun?"

"E hadi ama bekliyorum." dedi sorumu hiçe sayarak.

"Sana adımı nereden biliyorsun dedim ve daha çok beklersin. Senden asla özür dilemeyeceğim! Çabuk söyle adımı nereden biliyorsun?"

Sesim yine sinirli çıkmıştı. Ben onun adımı nereden bildiğini düşünürken şef geldi ve adama bakmaya başladı. Benim elimde kalan bardak ve onun üzerinin sırılsıklam olması her şeyi açıklıyordu.

"Bir sorun mu var beyefendi?"

Al sana sorun diyip Aras'ı eline vermek istedim o an.

"Evet bir sorunumuz var. Buradaki garsonu hemen kovmanız gerekiyor. Üzerime su fırlattı ve benimle saygısızca konuştu." dedi şefe bakarak.

"Maral neden yaptın böyle bir şeyi?"

"O çok iyi biliyor neden yaptığımı." dedim kollarımı göğsümde birleştirirken. Şef kasıntı herife döndü tekrar.

"Bakın beyefendi. Maral bizim devamlı çalışanımız değil. Sadece bugün burası çok kalabalık olduğu için tek günlüğüne geldi. Sizi rahatsız ettiyse onu hemen evine gönderebilirim."

Peh!

"Üzerime su fırlattı diyorum."

Sanki burada çalışmaya meraklı olan var! Yardım lazım dediniz geldik. Nankörler!

"Siz kimdiniz beyefendi?"

"Ben Aras Atılgan, buranın yeni sahibiyim." dedi böbürlenerek.

"Ne? Siz Aras Atılgan mısınız? Atılgan İnşaat'ın varisi olan mı? Ama siz neden gelmiştiniz ki? Buraya kadar yorulmasaydınız keşke. Buyurun buyurun oturun."

Çoban YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin